zeemeermantel

zeemeermantel

De zeemeermantel is een elegante en handige omkleedponcho en zwemponcho voor iedereen die zwemt. Gemaakt van zacht 100% wafelkatoen. De zeemeermantel voor volwassenen en voor kinderen is is ook handig is op andere momenten, zoals op de camping, op een festival, in de sauna of gewoon thuis.
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Ellen van Straaten
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Gebruik hem op de camping, van en naar douche, is ideaal.

• Marlies
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Fijn contact, meedenkend, prima service. Heerlijke "mantel'. Met deze koude (-3 graden) is het niet alleen makkelijk omkleden, maar ook nog warm (raar genoeg) als je hem omdoet als je uit het water komt. Blij mee.

• Hoe beoordeel je zeemeermantel?

• Anneke
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Voor ik de zeemeermantel aanschafte had ik wel wat vragen. Deze werden snel, eerlijk en goed beantwoord.

• Annelies
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Goed materiaal,absorberend,zacht ... zit heerlijk!

• Gerda Keur
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Heerlijke zachte stof, droogt goed af
    Wij in Hengelo Tuindorpbad zijn met een grote groep die 'm dragen na winterzwemmen....kleuri schouwspel!

• Gerry Reijnhout
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Geweldige service en een eerlijk en zeer functioneel product.

• Janneke Hoogstad

Mooie warme omkleedmantel

• Miriam
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Snel en netjes geleverd. De mantel voldoet aan de verwachting, er zat zelfs een klein handdoekje bij.

• Els van Stempvoort
    Geverifieerde klant van zeemeermantel

Prima service, snelle levering en bovenal een heerlijke zachte warme comfortabele badmantel

• Annemarie
    Review voor zeemeermantel

Alles klopte!

• Anje
    Review voor zeemeermantel

Ik ben heel blij met mijn okergele zeemeermantel! De stof is heel prettig, absorbeert heel goed en ziet er bovendien mooi uit.
    Ik zwem 's ochtends in het IJsselmeer en moet daarvoor een stukje rijden. 't Was altijd beetje gedoe met omkleden, maar nu niet meer! Thuis badpak al aan, zeemeermantel eroverheen, auto in. Aangekomen alleen maar de mantel afgooien en zwemmen maar. En daarna gauw de mantel weer aan, ff afdrogen met de lekkere wafelstof, handdoek op de autostoel en weer naar huis rijden.
    Omkleden onder de mantel is trouwens ook goed te doen: eventjes oefenen (vooral T-shirt aan), maar je wordt er snel handig in.
    Ik vind 't een perfecte uitvinding.