zeemeerminnenstaarten

zeemeerminnenstaarten

verkopen van zeemeerminnenstaarten om me te zwemmen

Lidmaatschap per 07-12-2023 stopgezet

6,8

• Peggy
    Review voor zeemeerminnenstaarten

Mooie prijzen, goede service.

• Esther
    Geverifieerde klant van zeemeerminnenstaarten

Op de site staat aangegeven dat de bestelling binnen 24 uur verstuurd wordt na het plaatsen, dit was in ons geval helaas niet zo. Daardoor kwam de zeermeerminnenstaart te laat voor de verjaardag van mijn dochter. Ook was de bestelling niet compleet, de bikini mist namelijk. Hier heb ik een aantal keer over gemaild, maar geen reactie en ook nog altijd geen bikini. Helaas is nu na 1 keer zwemmen de staart ook al stuk op de punt. Hier ga ik uiteraard nog een mail oversturen, maar gezien de voorgaande mail verwacht ik ook nu geen reactie. Erg jammer dat het zo gegaan is.

Antwoord van zeemeerminnenstaarten

Beste Esther, de bikini was helaas niet meer leverbaar en daarom zijn de kosten van de bikini, nog voordat de staart nog naar u werd verzonden, terug betaald op het bij ons bekend rekening nummer.
    De staart die u heeft besteld is 1 van de goedkopere staarten zonder de tip beschermers. Hierdoor kan door onjuist gebruik snel schade ontstaan aan de punten van de vin. Dat deze staart geen tip beschermers heeft word ook duidelijk aangegeven in onze webshop. Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

• Lois Vonk
    Geverifieerde klant van zeemeerminnenstaarten

Snelle levering. Goede pasvorm.

• Marike Horik
    Geverifieerde klant van zeemeerminnenstaarten

Deel van de bestelling ontbrak helaas

Antwoord van zeemeerminnenstaarten

De bikini was helaas niet leverbaar, maar de kosten van de bikini waren al terug betaald.

• een tevreden klant

mooi product