zitsta-bureaus.nl

Verkoop van kantoormeubilair online
8,7

• Laura Stikvoort
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Ik ben zeer teleurgesteld.
    November 2021 heb ik bij Zitsta-bureaus een bureau besteld.
    Maart 2022 ontvangen.
    September 2022 hield het mechanische op om het bureau te verstellen.

Dit eerst per mail en later per whatsapp contact over gehad. Foto's en filmpjes gemaakt. Regelmatig genegeerd door jullie.
    Jullie geven 5 jaar garantie, maar voeren dit niet uit.
    Het is nog steeds niet op de juiste manier opgelost

• G Stoop
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. De telefoon wordt niet beantwoord en mijn mails ook niet. Gelukkig was het geen groot bedrag.

• Hoe beoordeel je zitsta-bureaus.nl?

• Oor
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Duurde iets langer dan verwacht, maar ben wel altijd vriendelijk te woord gestaan en het bureau is uitstekend!

• Marco Klaassen
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Mooi product geleverd, conform mijn wensen.
    De bereikbaarheid was matig en de communicatie over de vertraagde levering was matig

• Jolanda Benninga
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Levering duurde langer dan gepland en waren niet goed bereikbaar. Dat maakte dat ik onrustig werd over de levering. Toen het bureau er eindelijk was, was het helemaal goed! Ben er heel blij mee!

• Matthieu Deutsch
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Enkele weken geleden gebeld over de status van mijn bestellin van 10-10-2021. Aangezien er de levering toen weer een maand werd uitgesteld heb ik gevraagd de bestelling te annuleren. Dit kon niet direct en hier wou ik worden terug gebeld. Dit is tot op heden niet gedaan. Op mijn mail krijg ik geen antwoord en telefonisch krijg ik een voicemail. Deze heb ik ingesproken, echter word ik niet terug gebeld. Uitermate slechte service.

• Colin Dijksterhuis
    Review voor zitsta-bureaus.nl

In het begin twijfels gehad door aan aantal reviews maar toch de gok genomen. Ik ben aangenaam verrast hoe snel en soepel de gehele operatie verliep. Ik kreeg netjes antwoord op mijn vragen. Ik heb mijzelf niet gevonden in de slechte reviews wat werd achtergelaten.

Overall de gok was het waard en heb het ook aan mijn vrienden aangeraden. Ga zo door heren!

• Murobike

Goedkoop en goede kwaliteit

• Muharrrem
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Erg betrouwbaar, vriendelijke medewerkers en service is erg goed

• Jamie
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Prijzen worden exclusief BTW gegeven, totdat je in je winkelwagen kijkt. Dit is de reden dat ik uiteindelijk niet gekocht heb. (niet om prijs, maar om betrouwbaarheid)

• Marieke V. Veen
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Vriendelijk geholpen en goed advies. Product is kwalitatief en makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding.

• Jacob Revers
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Duidelijk advies en kwalitatieve producten. Snelle service en denkt altijd mee aan een oplossing.

• Jeroen van Basten
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Super service vriendelijk geholpen en hulde aan de monteur!

• Jacob
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Verbazingwekkend goede service - zelfs in het weekend online advies bij het inelkaar zetten van het bureau

• Burak
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Mooie stijlvolle bureau, tevreden mee.

• Isabel
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Top service, makkelijk om zelf op te bouwen en een heel fijne bureau!

• Henk E.
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Fijn persoonlijk contact. Ze belden terug toen ik een vraag had en zorgden er in goed overleg voor dat ik mijn bureau op tijd kreeg. Ze hielpen zelfs alles mee naar de 3e etage dragen en omdat ik zelf niet thuis was belden ze daarna terug of alles goed was geleverd. Bureau is makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit. Heb het nu 3 maanden en ben erg tevreden.

• liesbeth
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Uitstekende service en we zijn tevreden over ons bureau!

• Jasper
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Goede en snelle levering, mooi solide bureau & helder en snel contact met de klantenservice

• Hendrik Koster
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Zeer behulpzaam via de app al mijn vragen waren vlot beantwoord.