zitsta-bureaus.nl

Verkoop van kantoormeubilair online
9,1

• Oor
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Duurde iets langer dan verwacht, maar ben wel altijd vriendelijk te woord gestaan en het bureau is uitstekend!

• Marco Klaassen
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Mooi product geleverd, conform mijn wensen.
    De bereikbaarheid was matig en de communicatie over de vertraagde levering was matig

• Hoe beoordeel je zitsta-bureaus.nl?

• Jolanda Benninga
    Geverifieerde klant van zitsta-bureaus.nl

Levering duurde langer dan gepland en waren niet goed bereikbaar. Dat maakte dat ik onrustig werd over de levering. Toen het bureau er eindelijk was, was het helemaal goed! Ben er heel blij mee!

• Matthieu Deutsch
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Enkele weken geleden gebeld over de status van mijn bestellin van 10-10-2021. Aangezien er de levering toen weer een maand werd uitgesteld heb ik gevraagd de bestelling te annuleren. Dit kon niet direct en hier wou ik worden terug gebeld. Dit is tot op heden niet gedaan. Op mijn mail krijg ik geen antwoord en telefonisch krijg ik een voicemail. Deze heb ik ingesproken, echter word ik niet terug gebeld. Uitermate slechte service.

• Colin Dijksterhuis
    Review voor zitsta-bureaus.nl

In het begin twijfels gehad door aan aantal reviews maar toch de gok genomen. Ik ben aangenaam verrast hoe snel en soepel de gehele operatie verliep. Ik kreeg netjes antwoord op mijn vragen. Ik heb mijzelf niet gevonden in de slechte reviews wat werd achtergelaten.

Overall de gok was het waard en heb het ook aan mijn vrienden aangeraden. Ga zo door heren!

• Murobike

Goedkoop en goede kwaliteit

• Muharrrem
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Erg betrouwbaar, vriendelijke medewerkers en service is erg goed

• Jamie
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Prijzen worden exclusief BTW gegeven, totdat je in je winkelwagen kijkt. Dit is de reden dat ik uiteindelijk niet gekocht heb. (niet om prijs, maar om betrouwbaarheid)

• Marieke V. Veen
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Vriendelijk geholpen en goed advies. Product is kwalitatief en makkelijk in elkaar te zetten met de handleiding.

• Jacob Revers
    Review voor zitsta-bureaus.nl

Duidelijk advies en kwalitatieve producten. Snelle service en denkt altijd mee aan een oplossing.