zorgthuiswinkel.nl

zorgthuiswinkel.nl

zorgthuiswinkel.nl is ontstaan uit een fysieke winkel die al meer als 45 jaar bestaat. Wij zien u graag eens terug bij ons in de webwinkel.
9,1
3.537 klantbeoordelingen

• Gerda Sneekes
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

De spullen die geleverd zijn waren naar alle wens!

Alleen de bezorging verliep voor ons niet correct
    Wij wonen in een appartement Er werd aangebeld En wisten niet dat het om
    Een pakketje van GLS ging. Het was voor ons niet goed verstaanbaar via de intercom.Volgende dag zelf opgehaald bij dichtstbijzijnde pakketshop!

• Mieke Duckers
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Het bestelde douchekrukje dat prima op tijd arriveerde, bleek in de praktijk, door het gewicht van de gebruiker toch niet zo goed te werken. Na een mailtje met Zorgthuiswinkel is het krukje omgeruild voor een zwaarder uitgevoerd exemplaar. Binnen een dag geregeld!! Super service, dank je wel!!

• Hoe beoordeel je zorgthuiswinkel.nl?

• Petra
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Supergoede service! De site is duidelijk, de producten goedkoper dan elders en bij vragen denken ze echt goed met je mee. Een hele fijne ervaring!

• Beniest Werner
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Ik ben geen grote klant, maar zelfs dat maakt niet uit voor de goede service van deze zaak. Vlug besteld, vlug geleverd, ondanks een kleine tegenslag, ook daar werd vlug in geholpen. Trouwens als er iets niet goed is, dan zeg je het toch. Een invalide als ik klaagt wel al eens, omdat wij alle dagen het moeilijk hebben. Maar thuiszorg winkel probeert met zijn gamma, toch wat comfortabeler leven te maken. Niet alleen sterren voor jullie, maar doe zo voort, bedankt

• Sharon Jongejan
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Ik heb een beentrainer,stoelfiets besteld en is ook goed bezorgd. ..met het product is niks mis mee alleen een waarschuwing !! Als je 45 minuten aan het fietsen bent geweest wordt het metaal waar de trappers aan zitten heet ! en ik heb nu 2 keer mijn vingers bijna verbrand.... dat hadden ze er wel even bij mogen zetten als waar schuwing....?!

Antwoord van zorgthuiswinkel.nl

Beste Sharon,

Bedankt voor uw feedback. Ik heb online toegevoegd dat de beentrainer warm kan worden als het apparaat langere tijd gebruikt wordt.

Vincent
    Zorgthuiswinkel.nl

• Audrey W
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst en heb het vanmorgen met de post gekregen!!
    Het ging allemaal zo makkelijk en supersnel! Perfect, 10/10

• MLEP
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Dinsdag douchekruk besteld. Woensdag geleverd. Er waren tijdens het transport beschadigingen ontstaan. Een mail gestuurd met foto van de beschadiging. Binnen een kwartier een telefoontje over het hoe en wat. Volgende dag een nieuw (onbeschadigd) exemplaar in huis. Zo doe je goed zaken.Klasse!

• Vanherf
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Perfect: maandag besteld, dinsdag bezorgd.
    Beentrainer is prima, zo goed dat we een tweede bestellen.

• Ellen Boswinkel
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Heb behoorlijk lang moeten wachten op mijn pakje.
    Had aangegeven dat mijn pakje op de stoel naast mijn deur neergezet mocht worden.
    Ik ben ziek, dus ik weet dat ik niet altijd in staat ben om aan de deur te komen.
    De bezorger heeft zich echter niks van mijn aanwijzing aangetrokken, en heeft het pakje gewoon weer mee terug genomen, toen ik niet kon reageren op de bel.
    Ze hebben het pakje toen in een depot aan de andere kant van de stad gedropt, en weigeren om het nogmaals aan te bieden.
    Ik ben absoluut niet in staat om het pakje op te halen, en heb geen zin om een ander hier mee te belasten, dus ligt mijn pakje daar nog steeds.
    Heb ze gebeld en mijn situatie uitgelegd, maar er was totaal geen begrip.
    Zorgthuiswinkel heeft ze, na heel lang aandringen van mijn kant, toen een mailtje gestuurd, maar ook dat heeft niks uitgehaald.
    Ik heb mijn verlies inmiddels geaccepteerd, en ergens anders een bestelling gedaan, maar hier kom ik nooit meer terug, en ik kijk nu voor ik ergens een bestelling doe, of ze gebruik maken van DPD, want daar wil ik ook nooit meer iets mee te doen hebben.

Antwoord van zorgthuiswinkel.nl

Jammer dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad.
    Op vrijdag avond 22 januari om 21:55 is deze bestelling bij ons geplaatst.
    De eerst volgende werkdag maandag 25 januari is het pakket bij het sorteercentrum van DPD afgegeven. 26 januari om 10:46 heeft DPD een poging gedaan om het pakket af te leveren.
    Omdat wij alles verzekerd verzenden mogen de bezorgers van DPD eventuele verzoeken om het pakketje naast de deur te leggen niet in willigen.
    In mailcontact hebben wij u uitgelegd dat wanneer u niet in staat bent zelf de deur te openen u dit bij DPD kunt melden waarna de bezorger er rekening mee zal houden.
    U praat over een geleden verlies, maar wij hebben inmiddels het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug gestort.

• DE ZUTTER ANDRE
    Review voor zorgthuiswinkel.nl

Bestelling snel en correct geleverd, 100% O.K.