zwaarden.com

zwaarden.com

In en verkoop van blanke wapens
8,6

• Ardy
    Review voor zwaarden.com

Niet alles geleverd, niet meer bereikbaar, zeer onbetrouwbaar.

• Eva
    Review voor zwaarden.com

Snelle levering en heel mooi zwaarden.

• Hoe beoordeel je zwaarden.com?

• Martijn
    Review voor zwaarden.com

Snelle levering, mooi produkt !

• Pascal
    Review voor zwaarden.com

Hey mooie vernieuwde site! Die is erg opgeknapt. ziet er strak uit. Nieuwe assortiment ziet er ook gaaf uit, ik ga eens rondsnuffelen!

• Vincent
    Review voor zwaarden.com

Erg goede service en mooie zwaarden.
    Ben heel erg tevreden met de kwaliteit ervan.
    Door de loop der jaren al een flinke verzameling opgebouwd en de topstukken komen toch altijd weer bij zwaarden.com vandaan. Deze site heeft echt mooie kwaliteit katana's

• Floris
    Review voor zwaarden.com

Zeer snel geleverd. Mooie kwaliteit. Al 2x besteld.

• Frits
    Review voor zwaarden.com

Gister eind van de middag besteld en vanmorgen al bezorgt! super snel gewoon. Echt top, vooral de kwaliteit van de zwaarden die ik heb besteld. Ben er zeer blij mee. Als professioneel beoefenaar van iaido ben ik wel wat kritisch, maar deze 1060 modellen zijn echt zeer goed afgewerkt! hartelijk dank zwaarden.com!

• Ken
    Review voor zwaarden.com

Chinees Dao zwaard (nota bene uit de rubriek Battle Ready) is van kwaliteit nog niet eens geschikt om als sierzwaard verkocht te worden. Wordt aangeprezen als full tang maar de handgreep zit er doodleuk gewoon opgeschroefd met een schroefdraad die al versleten was bij ontvangst waardoor ik het handvat gewoon eindeloos helemaal kan doordraaien. Zeggen dat dat full tang is is een regelrechte leugen en volgens mij bestaan er wetten die valse reclame moeten tegen gaan. Dit zwaard is van zulke slechte kwaliteit dat het waarschijnlijk in twee zou breken als je het enkel als sierzwaard boven je haard wou hangen; en dat wordt dan verkocht als zijnde battle ready? Absolute rommel, met leugens aangeprezen, en zonder meer gevaarlijk. Geen kwaliteitscontrole bij zwaarden.com. Kopen en doorverkopen die handel, zeggen ze daar. Wat kan het hen schelen of die producten ook werkelijk kwaliteit zijn. Right?

• Hendri Okkels

Hartstikke top service!
    Gister avond besteld, vandaag stond meneer de postbode al voor mijn deur
    Super scherp zwaard van hoge kwaliteit! Ben er heel erg blij mee, zeker voor dat geld

• floris
    Review voor zwaarden.com

Prettig zaken doen, komen afspraken correct na, alles wat besteld is wordt ook geleverd (bij anderen vaak nalevering of uitverkocht). Goede prijs kwaliteitverhouding. Zeker een aanraden, heb me gelijk voor de nieuwsbrief aangemeld.

• broekema

Snel geleverd, mooi spul

• van der velde
    Review voor zwaarden.com

Bedankt voor de prachtige katana. Super service

• jorisvanveen
    Review voor zwaarden.com

Verzoek in gediend voor een item dat ze niet op de website hadden staan. We kregen dezelfde dag van het bedrijf een mail met alle mogelijkheden. Deze hebben ze besteld en we konden langskomen om uit te kiezen welke wij het meest mooi vonden. Hangt hier inmiddels aan de muur. Top service!

• Lodder
    Review voor zwaarden.com

Machete besteld die geadverteerd werd als vlijmscherp wat het niet was en geadverteerd werd als als zijnde van het merk Cold Steel wat het ook niet was. Onbetrouwbare site dus. Wel kon ik het artikel retour sturen en mijn geld terug krijgen.