Store Your Toys

Store Your Toys

Bij Store Your Toys vind je unieke opbergsystemen van It Grabs en BoardRacks waarmee je op originele wijze je favoriete sportartikelen & gadgets een mooie plek kan geven in bijv. je kamer, garage, kantoor of sportruimte. Je sportartikelen opruimen is vanaf nu geen probleem meer. Leuk om cadeau te geven of te krijgen!

Of het nu gaat om het veilig opbergen van je nieuwe skateboard, longboard, surfboard of dat je die mooie sportbal met de handtekening van je favoriete speler wilt showen, Store Your Toys heeft de oplossing.

Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Wavesurfer
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Zeer vlotte levering, 'kleine beschadiging' waardoor product als B-keus werd beschreven, was niet/nauwelijks zichtbaar. Erg tevreden!

• Arianne de Beeld
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Ik was te laat met bestellen in vakantie periode waardoor mogelijk het cadeau van mijn zoon niet op tijd binnen zou komen.
    Ze hebben gelijk een oplossing aangeboden, top service!
    Zoon was super blij met zijn skate board rek. Staat super leuk op zijn kamer en erg handig en zeer stevig!
    Nogmaals dank.

• Hoe beoordeel je Store Your Toys?

• Kristel Kooijman
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Product kwam netjes verpakt en volgens verwachting aan, zag er goed uit en inclusief handleiding. Makkelijke montage en handig in gebruik!

• Eelko Van willigenburg
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Top, snelle reactie na bestelling. product als verwacht!

• Magda

👍

• Aico Turba
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Mooie prijs, makkelijk bestellen en betalen, snel verzonden, goed verpakt. Wat wil je nog meer.

• Vladimir Vujosevic

Great service!

• Micol Uittenbogaard
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Advies opgevraagd welk product ik precies moest hebben, ik kreeg gelijk een link doorgestuurd waar ik mijn bestelling kon plaatsen. Goed product, snelle levering, hele goede service!

• Ramon van Berkom
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Snelle leverin, mooi product!

• an desplentere
    Geverifieerde klant van Store Your Toys

Heel tevreden met de levering, hebben zelfs extra inspanning gedaan zodat ik het had voor de verjaardag van mijn dochter.