Rolsteigerkopen.nl

Rolsteigerkopen.nl

Is Rolsteigerkopen.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Jasper
    Geverifieerde klant van Rolsteigerkopen.nl

Goed advies en denkt echt mee met de klant, bovendien snelle levering. Op maandag 2 steigeraanhangers besteld, op dinsdag geleverd!

Antwoord van Rolsteigerkopen.nl

Dag Jasper, bedankt voor deze positieve reactie. Fijn om kennis gemaakt te hebben en dank voor jullie loyaliteit aan een lokale ondernemer.

• Peter
    Geverifieerde klant van Rolsteigerkopen.nl

Ik raad deze partij aan omdat er acuraat en snel gereageerd wordt. Tegen markt conforme prijzen. 1 dag naar opdracht materialen afgeleverd op de werkplaats. !! TOP

Dag Peter,

Bedankt voor de positieve reactie. Succes met de werkzaamheden en tot ziens/horens. mvrgr, Wilbert.

• Hoe beoordeel je Rolsteigerkopen.nl?

• Marc
    Geverifieerde klant van Rolsteigerkopen.nl

Telefonisch contact naar aanleiding van de website. Verkoper is erg veiligheidsbewust, geeft goed advies en levert prompt de gevraagde zaken.

• Dhr. Zoeters
    Geverifieerde klant van Rolsteigerkopen.nl

perfecte afhandeling, belde mij op dat product nog niet beschikbaar was bij leverancier, dat het een week kon uitlopen, vond ik geen probleem werd netjes afgeleverd en ook 2 extra schroefogen heeft hij mij toegezonden.
    vriendelijke man komt zijn gedane woord na

• Bert
    Review voor Rolsteigerkopen.nl

Materialen zelf opgehaald. Goed bereikbaar. Vriendelijke persoonlijke benadering. Complete uitleg. Zeer klantvriendelijk.

Dag Bert,

Bedankt voor deze positieve review. Ik hoop je in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.

• Roland
    Review voor Rolsteigerkopen.nl

Bestelling is netjes en correct verlopen. Communicatie was ook zeer goed. bestelling snel in huis.

• Berry
    Review voor Rolsteigerkopen.nl

Prijs is goed en snelle service

• Dhr. Grim

goede service,vriendelijk

• Harry
    Review voor Rolsteigerkopen.nl

het is te laat geleverd. klus was al gekaard.

• Marco

snelle service