BluGarda
Sehen Sie hier Bewertungen, Gütesiegel und weitere Vertrauensmerkmale von BluGarda.
343 Kundenbewertungen

Kommentar

Weitere Merkmale

• R Hessels
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Zeer goede service, goed geadviseerd. Mooi en functioneel apparaat.

• Veronique Brisset

L'envoi est un peu long

• Wie bewerten Sie BluGarda?

Wie bewerten Sie diesen Webshop?

• SG
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Werd erg goed geholpen bij het kiezen van het juiste vijver filter. Daarna werd bestelling de volgende dag al bezorgd. Top!

Antwort von BluGarda

Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de aankoop :)

• yvan menten

snelle levering

• Eve koch
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Snelle levering, voldoet aan verwachting

• Manu
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Super schnelle Lieferung. War sofort einsatzbereit.

• Arnold Dittmar
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Vlot geleverd en wat opviel is dat het niet in een veel te grote doos was verpakt, goed bezig, Helaas was de pomp wat aan de kleine kant en heb ik het terug moeten sturen maar hoe dan ook snel en netjes.

Antwort von BluGarda

Bedankt voor je positieve review ondanks dat de pomp iets te klein was. We zullen je nog een persoonlijk berichtje sturen of we je mogelijk met een andere pomp kunnen helpen.

• Christophe Printemps

Supersnelle levering 👍👍

• Jopie Prijt
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Goede service had problemen met min uv apperaat zeer snel opgelost super bedrijf.

• Emmanuel NOGUEIRA
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Très bien, système bien conçu

• Jan van Bree
    Verifizierter Kunde von BluGarda

De bestelling was ok maar het product werkte niet contact gehad maar naderhand niets meer gehoord een derde partij heeft het product bekeken en na een paar dagen gerepareed (free) ik vond het niet meer de moete om hem weer op te sturen zodat ik het product sneller kon gebruiken nogmaals dat was niet de afspraak bijdeze

• Johan
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Heel goede webwinkel! maar dat heeft wel een prijs,..Achteraf dezelfde spullen bij andere aanbieders goedkoper aangetroffen.

Antwort von BluGarda

Bedankt voor je positieve review Johan. We hebben natuurlijk geen invloed op de prijzen van onze concurrenten. We streven er zelf naar om altijd een eerlijke prijs te hanteren waarbij we onze kwaliteitsservice kunnen garanderen. Bovendien bieden we op de meeste van onze producten drie jaar fabrieksgarantie, wat vaak langer is dan bij onze concurrenten.

• Robert Beelen

Goed product 👍

• Frans
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Prima levering voor een geweldig product

Antwort von BluGarda

Bedankt voor je positieve review!

• Francis Herbreteau

Bonjour
    Bien reçu le colis mais la lampe est cassée dans le colis.
    Merci de m'en envoyer une autre.
    Cordialement
    Francis Herbreteau

Bonjour Francis,

Désolé que le produit ait été endommagé pendant le transport. Nous allons te contacter concernant la livraison et trouver une solution.

Cordialement,
    Sven

• Ed Vlaanderen Oldenzeel

Was redelijk snel

• Willem Timmer
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Goed advies, en service. wordt geleverd volledig volgens afspraak

• Peter
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Duidelijke site, goede service, snelle levering

Antwort von BluGarda

Bedankt voor de positieve feedback en fijn dat de service & levering bevallen :)

• Elly van Beusekom-Smids
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Het mailcontact was erg prettig, persoonlijk en vriendelijk. Mijn bestelling was blijven hangen bij de post maar BluGarda pakte het supergoed op. Een hele fijne betrouwbare winkel!

• Matthijs Kortleven
    Verifizierter Kunde von BluGarda

Vlotte levering. Product goed ontvangen. Makkelijk instelbaar en goed werkend.