Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Zadelmakerstraat 28
1315AR Almere

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Henny beoordeelde op 2016-04-19

Wat leuk. Shoppen bij een blogger die ik al een tijdje volg. Erg blij met mijn betonnen klok van Zuiver. Gespot op Instagram bij @diptywonen en nu ook bij mij thuis. helemaal blij! Thanks Dipty

Mandy Sprenger beoordeelde op 2016-04-19

Mijn airplant was niet helemaal netjes overgekomen. Na een mailtje kreeg ik snel een reactie en kreeg ik de volgende dag een nieuwe toegestuurd. Er fijn bedankt!

Jackie Helms beoordeelde op 2016-04-19

Mijn dochter volgde de blog van diptywonen al een tijdje op facebook en ik nu ook. de shop heeft mooie producten en ik ben nu trotse eigenaar van een warm plaid van imbarroo. Leuk om mijn ervaring zo te kunnen delen. hij is erg warm en stoer en fijn voor in de winter op de bank maar ook in de zomer op de warme avonden. Groeten Jackie

2016