Albert Plesmanweg 15/15
4462 GC Goes

Witwaard beoordeelde op 2018-09-24

snelle levering en een goed product

Lia Jansen beoordeelde op 2018-09-23

Overzichtelijke site, vlugge levering.
Het werkt perfect.... had ik dit maar eerder geweten dat dit bestond.

A. Tanis / inkoopgroe beoordeelde op 2018-09-18

Wij hadden vrij snel een grote hoeveelheid toiletrolhouders en toiletrollen nodig. Dit is keurig verzorgd voor een uitstekende prijs. Complimenten! Komen zeker terug.

A. Guijt beoordeelde op 2018-09-17

Heel te vreden vlotte levering.

JJIM Castermans beoordeelde op 2018-09-15

Alleen de levertijd was 1 dag langer dan ik had verwacht, maar dat lag wellicht aan mijn bestelling in het weekend, net als de bevestiging van mijn opdracht pas op maandag. De meeste webshops bevestigen softwarematig meteen in mijn ervaring. Dat vind ik meer passen bij een vooruitbetaling. De levering aan huis was prima aan het begin van de aangegeven periode, nota bene met een electrische bestelbusje, geweldig!

Reactie van Cleanmastershop.nl:
Beste JJIM Castermans,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend dat u niet direct een bevestiging heeft ontvangen. Wij hebben namelijk ook het systeem dat de bestelling automatisch wordt bevestigd per mail. Het gebeurt soms dat de mail bij uw ongewenste e-mail of in uw spambox terecht komt.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u vragen heeft kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Melvin Raas

Huub Kiesebrink beoordeelde op 2018-08-30

Uitstekend materiaal en snelle levering.

Rianne beoordeelde op 2018-08-27

Fijne shop. Vragen worden snel en helder beantwoord. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Fijne, praktische website. Goed gekozen assortiment. Snelle levering. Heel tevreden!

Nicolette Koreneef beoordeelde op 2018-08-27

Correct en snel. De volgende dag al in huis

Nuray Saritas beoordeelde op 2018-08-27

Bestelling optijd binnen

Ria Nijmeijer beoordeelde op 2018-08-26

Binnen 24 uur geleverd, super!!!

Henk Seine beoordeelde op 2018-08-26

Perfecte informatie, scherpe prijs en zeer snelle levering.

Sandra de Waart beoordeelde op 2018-08-26

De producten waren prima (wcpapier van biotech) maar ze waren bizar slecht verpakt. Het waren oude, verfrommelde kartonnen dozen die al eerder waren gebruikt. Vervolgens waren ze aan alle kanten bij elkaar gehouden door tape, terwijl de dozen niet sloten, zodat de tape aan de binnenkant aan het product vast plakte. Gelukkig was de verpakking van het toiletpapier er niet door gescheurd, anders was het anders afgelopen met het wcpapier vrees ik. Ik zal door deze verpakkingservaring nooit meer bestellen bij deze leverancier.

Reactie van Cleanmastershop.nl:
Beste mevrouw de Waart,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg vervelend dat de artikelen niet goed verpakt zijn geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij besteden veel aandacht aan het zorgvuldig versturen van pakketten, maar soms gebeurd het door transport vanaf ons depot tot uw adres dat de dozen kreuken of kapot gaan. Dit is waarschijnlijk beide met uw bestelling gebeurd. Vervolgens is de doos weer dichtgemaakt.

Het klopt daarnaast inderdaad dat de doos al eerder gebruikt is. Wij maken namelijk gebruik van herbruikbare dozen. Een doos die wordt hergebruikt is nog minder milieubelastend dan een nieuwe doos van gerecycled materiaal.

Gelukkig is uw bestelling verder niet beschadigd.

Melvin Raas

M. de Bruin beoordeelde op 2018-08-25

Snelle levering.
Emmer met wringer werkt erg goed

Petra Stravers-Snoek beoordeelde op 2018-08-23

Prima product, netjes afgeleverd,overzichtelijke een site

Jack Grondel beoordeelde op 2018-08-19

Overzichtelijke site en correcte snelle levering.

Walter Wuyten beoordeelde op 2018-08-19

Donderdagnamiddag besteld en vrijdag al geleverd in België. Goede helpdesk (chat). Product ziet er degelijk uit.

Gatha Glorie beoordeelde op 2018-08-18

Het is een uitkomst voor mensen met artrose in de handen. Ik ben er ongelooflijk blij mee. Het scheelt veel pijn, nu ik niet steeds met mijn handen wring. Bij de beschrijving stond dat je het doekje in drieën moest vouwen voor je het door de wringer doet. Het gaat gemakkelijker door het doekje bij de punt te pakken en dan door de wringer.

L. Sneijders beoordeelde op 2018-08-18

Schrobmachine besteld. Goed advies, goede prijs en snel geleverd. Uitstekende webshop!

K.K.E. Immers-de Ridder beoordeelde op 2018-08-18

Voor de derde keer correcte en goede afhandeling.

Marianne Weenen beoordeelde op 2018-08-17

Hele goede ervaring snelle levering. Correct geholpen had verkeerd product besteld terug gestuurd nu wachten op goede emmer. Heb er volste vertrouwen in👍