Achterstrypseweg 9
3235NB Rockanje

Joke L. beoordeelde op 2016-06-05

Maca poeder Het ruikt lekker en de smaak is goed.

m p. beoordeelde op 2016-06-02

geweldige kwaliteit! geweldige kwaliteit!

Viviane V. beoordeelde op 2016-05-13

De korrel is vrij grof, De korrel is vrij grof, bij mijn vorige leverancier was de korrel fijner

Theo H. beoordeelde op 2016-05-11

MSM-poeder. Nog maar twee keer een theelepeltje gebruikt.
Ik worstel nog met de dosering. Eetlepels heb je in allerlei groottes.

Rachida B. beoordeelde op 2016-05-11

Msm poeder Msm poeder

Kees P. beoordeelde op 2016-04-14

MSM poeder Door het gebruik van MSM word ik minder gestoken door muggen.

Jeannette W. beoordeelde op 2016-04-09

Dit is echt Superfood for ME !! Algenpakket Ik heb echt het gevoel dat ik meer energie krijg van deze algen!!

ANJA F. beoordeelde op 2016-04-07

Prima!! Prima!!

Mariet S. beoordeelde op 2016-04-05

Spirulina Heb nog geen mening over werking.

Monique B. beoordeelde op 2016-04-05

MSM poeder Superfood Me Ik heb de MSM poeder in goede staat en snel ontvangen en de kwaliteit van de poeder is uitstekend. Zeer zuivere poeder, welke wanneer je het oplost in een glas water, het water helemaal kristal helder blijft, zoals het ook hoort met zuivere MSM-poeder. Ik ben er dan ook erg blij mee.

Mariska B. beoordeelde op 2016-03-24

Bioglogische Spirulina Ik heb de spirulina gisteren ontvangen dus ik ben nog niet gestart met het gebruik

ingrid h. beoordeelde op 2016-03-19

Ken het product al langer, Ken het product al langer, maar eerst keer bij jullie. ben zeer tevreden over de snelle levering. Groetjes ingrid

Ine B. beoordeelde op 2016-03-17

Spirulina Snel geleverd aan een aantrekkelijke prijs. Grondstof kan ik nog niet beoordelen.

mariska w. beoordeelde op 2016-03-01

Spullen zien er netjes uit. Spullen zien er netjes uit. Snelle levering.

wim m. beoordeelde op 2016-02-13

NOU OM EERLIJK TE ZIJN NOU OM EERLIJK TE ZIJN HEB ZE NOG NIET GEBRUIKT EN GEZIEN ZIT AAN BOORD VAN EEN SCHIP KOM PAS DE 17E THUIS

Jokuh S. beoordeelde op 2016-02-13

Er is maar een woord voor....... HEERLIJK!

Mark J. beoordeelde op 2016-02-12

Super zaad ! Smaakt goed en zooo gezond

Ilse I. beoordeelde op 2016-02-09

supergoed Heel makkelijk in te nemen, al lijkt het op veevoer. Maar waarom zou veevoer anders zijn dan mensenvoer. Dus huppekee…sorry ik word een beetje melig van al die beoordelingen die je gevraagd wordt te geven tegenwoordig.

Mark J. beoordeelde op 2016-02-08

top spul Ik gebruik al 20 jaar spirulina het werkt super het is net dat extra stukje energie..

Jos P. beoordeelde op 2016-02-07

gewoon " de Beste " gewoon " de Beste "