Noordervaartdijk 15 13

Martin Baeten beoordeelde op 2019-08-29

Rikus van Eeks beoordeelde op 2019-08-27

hc ummels beoordeelde op 2019-08-26

Leendert van der Ahé beoordeelde op 2019-08-26

Snelle levering, goede service!

Barbara Hartman beoordeelde op 2019-08-26

Geert Nijboer beoordeelde op 2019-08-26

Prima, en snelle levering en tweede bestelling, ondanks vakantietijd

Mark Belmans beoordeelde op 2019-08-26

Kleine vertraging bij levering maar super service
Aan te raden.

Reactie van www.steigerkopen.nl:
Goedemiddag meneer Belmans,

Onze excuses voor de enorme vertraging. ik heb zojuist nog even nagevraagd wat er is gebeurt, maar het pakket bleek naar een verkeerd depot te zijn gestuurd. Op dit moment ligt hij op het juiste depot en zal het pakket zo snel mogelijk bezorgd worden.

Nogmaals onze excuses voor dit enorme ongemak.

Tom
Steigerkopen.nl

Ruud Sluijk beoordeelde op 2019-08-23

Mike Kessels Kessels beoordeelde op 2019-08-22

Correct en snel geleverd tegen de laagste prijs. Daarnaast eenvoudig telefonisch bereikbaar en als de prijs ergens anders lager is, wordt dit ook snel en netjes gecrediteerd. Ik kan alleen maar positief zijn over Steigerkopen.nl.

Anton Vels beoordeelde op 2019-08-22

Andre Wesselingh beoordeelde op 2019-08-20

Snelle reactie en snelle levering, top geregeld

mts m en n jaapies beoordeelde op 2019-08-18

T.J. Dijkstra beoordeelde op 2019-08-15

Aanpassing van standaard professionele steiger uitstekend verwerkt en snel verzonden.

erwin van Tiggelen beoordeelde op 2019-08-15

top service snelle levering 100%tevredenheid

Mike Landzaad beoordeelde op 2019-08-11

snel andwoord op mijn vraag
en erg mooie prodicten voor een goede prijs

Armand Claussen beoordeelde op 2019-08-10

R De wit beoordeelde op 2019-08-05

Han Verdeijen beoordeelde op 2019-08-03

rudi agneessens beoordeelde op 2019-08-03

Aad van der Schee beoordeelde op 2019-08-02

Het eerste brievenbus pakket was een lege envelop de inhoud is er waarschijnlijk op het sorteercentrum bij post nl eruit gevallen . Ik maakte er melding van ook bij steiger kopen die zijn direct in actie gekomen en ik kreeg de volgend dag op nieuw een pakketje binnen met 8 borgclips en ik had er 6 besteld dat was voor het ongemak ook storten ze het aankoop bedrag terug op mijn rekening ter compensatie . Dat had voor mij niet gehoeven dus in een word geweldig