Dr Huber Noodtplaats 1
7001DT Doetinchem
+31314344747

G.F Lei-Faasse beoordeelde op 2019-04-22

Zeer snelle service , dik tevreden over product prijs ,kwaliteit en service.
Fijn dat ik het snel in huis heb gekregen waarvoor mijn dank.

Johan Post beoordeelde op 2019-04-09

Ik ontving een email omdat niet alle artikelen die ik bestelde, op voorraad waren.
Er werd gunstig gereageerd op mijn verzoek om niet te wachten op het ontbrekende, maar wat wel op voorraad was meteen te zenden.

Een tip die ik wil geven voor Handelshuys:
Verzend niet alleen met UPS, maar biedt keuze. UPS heeft de zending aardig vertraagd en het pakketje is ruw behandeld. Ik heb een week moeten wachten, door fouten en problemen bij UPS.

Reactie van Handelshuys Doetinchem:
Goedendag,
Bedankt voor uw review, echter we hebben dit nagezien in ons systeem en de bestelling die u bij ons heeft geplaatst is in 1 keer uitgeleverd.
Ook verzenden wij niet via UPS maar DHL?

Met vriendelijke groet.
Team Handelshuys

Marcel Van der avoort beoordeelde op 2019-04-08

Martin Huiskes beoordeelde op 2019-04-06

Peter Damink Enschede beoordeelde op 2019-04-05

Goed geholpen en perfect product geleverd gekregen. Communicatie en service is uitstekend.

Dana beoordeelde op 2019-04-04

Super service, snelle levering. Erg tevreden

P.D. van Dijk beoordeelde op 2019-04-04

Het product is zoals omschreven. Zeer snelle verzending. Zeer goede communicatie.

Fabian van Aurich beoordeelde op 2019-03-30

Remko Dijkstra beoordeelde op 2019-03-28

Snelle verzending, en goed ingepakt.

Vincent. beoordeelde op 2019-03-25

Voor het eerst hier bestelt maar dikke prima!

Gerrit Buist beoordeelde op 2019-03-25

Jan Joris van Kampen beoordeelde op 2019-03-21

Heel tevreden. Snelle levering en prima communicatie.

M Hermsen beoordeelde op 2019-03-15

Verpakt als professionals en liefhebbers... Dit is een echt handelshuis met een grotere service dan je zou vermoeden...

Rob Bestevaar beoordeelde op 2019-03-15

Peter Van Lin beoordeelde op 2019-03-07

SR Udenga beoordeelde op 2019-03-07

Jan Dyll beoordeelde op 2019-03-02

Kwaliteitsprodukt, veilig gepakt en snel geleverd - reden om vaker kijken naar hun aanbiedingen.

Jan van den hoogen beoordeelde op 2019-03-01

bestelling was goed,, en snel aangekomen ,, bedankt voor de serves .
bedankt Jan

Aldert De Boer beoordeelde op 2019-02-28