Antoon van Elenstraat 55
6217JL Maastricht

Nicole Lentzen beoordeelde op 2019-02-02

Niet alleen hele leuke oorbellen (had niet anders verwacht), maar ook nog heel snel geleverd, mooi verpakt en met een superlief kaartje erbij!

Anouk de Bree beoordeelde op 2019-01-10

Tevreden. Mooi product, goed beschermd verstuurd. Ook leuk dat er wat bladen bij in zaten.

Linda Goossens beoordeelde op 2018-12-05

Leuke winkel/webshop. Persoonlijke benadering. Als je online bestelling binnenkomt is dit altijd tip. De eigenaresse maakt er echt een feestje van!

Judith beoordeelde op 2018-12-01

Ik kan nog geen beoordeling geven
Want heb mijn pakket nog niet ontvangen

Reactie van LOFT55:
Hai Judith!
Je pakket is gisteren verstuurd dus ik verwacht dat je deze vandaag zult ontvangen 😉!
Fijn weekend en groetjes, Claudia

Luc Descheemaeker beoordeelde op 2018-10-15

Snelle bestelling.

Tamara beoordeelde op 2018-09-08

Prachtige orginele items, zeer snelle levering! En een lief berichtje erbij.

De Prinse beoordeelde op 2018-09-07

Perfect ingepakt en snelle levering !!

Robert van der Veen beoordeelde op 2018-08-02

Heel leuke winkel, prima service, snelle levering

Cécile beoordeelde op 2018-07-25

Supersnelle levering, je bestelling wordt als een kadootje verpakt en nog een persoonlijk kaartje erbij. Zo fijn !
Ook als je een vraag hebt krijg je een snel en vriendelijk antwoord.
In 1 woord ... KLASSE !

Mariska Douma beoordeelde op 2018-07-11

Online besteld en snel in huis. Prachtig ingepakt, echt een cadeautje!

Paul Jan de Vries beoordeelde op 2018-07-04

Top service !!

Saskia van Trigt beoordeelde op 2018-06-06

Het is altijd een cadeautje om een pakketje van Loft55 te krijgen. Leuk verpakt met een persoonlijke touch. Snel geleverd!

Inger van Gurp beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering volgens afspraak en in een schattig cadeautje verpakt, met een persoonlijk kaartje van de winkeleigenaresse. Klasse hoor!

Maja Driessens beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering, met zorg verpakt én een persoonlijke boodschap erbij. Helemaal top!

R. van der Steenhoven beoordeelde op 2018-02-08

Op tijd gelever en goed verpakt

marjon van Willegen beoordeelde op 2018-02-08

Heel tevreden: netjes een mail wanneer ik het kan verwachten, met veel zorg verstuurd, prima product.

Wendy beoordeelde op 2017-10-04

Al meerdere keren iets besteld en altijd een feestje om te ontvangen! Zo leuk en attent ingepakt. Ik heb net een cadeautje voor iemand anders besteld. Ik denk dat zij er net zo vrolijk van gaat worden! Bedankt Claudia voor de goede service en leuke spullen!

MK beoordeelde op 2017-08-07

Producten op voorraad, snelle levering en een persoonlijk kaartje, wat wil je nog meer?