bergse dorpsstraat 103b

8,8

Marjolijn Smulders beoordeelde op 2019-04-05

goed pasvorm, degelijk

Gitte Beentjes beoordeelde op 2019-04-03

Vandaag besteld morgen in huis. Super snel en goed.

d tanis beoordeelde op 2019-04-02

was op voorraad,en gelijk geleverd.

Adriana de Heer beoordeelde op 2019-04-02

Perfecte levering en de Ottima sandalen zijn zoals ik me had voorgesteld. Goed voetbed, ze zitten heerlijk.

Paul Nieuwold beoordeelde op 2019-04-01

Prima service. Op tijd geleverd volgens afspraak. Muilen lopen lekker.

D. Jansen beoordeelde op 2019-04-01

Snel geleverd, geheel volgens de beschrijving, perfect.

M BRUSSELAARS beoordeelde op 2019-04-01

x

Paul Mul beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering van twee verschillende maten. Gepast en één teruggezonden. Snelle reactie dat retour ontvangen is. Terugbetaling weet ik nog niet maar in de mail stond binnen twee weken. Ga ervan uit dat dit lukt

Joke Hiemstra beoordeelde op 2019-03-27

Mijn bestelling was eerst niet op voorraad maar Shoeplace communiceerde helder hierover en zorgde toch nog voor een snelle levering!

Kim beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering. Zeer goede prijs. Overzichtelijke website

Marc CORTEBEECK beoordeelde op 2019-03-25

vlotte levering

Ton van den Boer beoordeelde op 2019-03-25

snelle levering heel tevreden.

Doreen godefrooij beoordeelde op 2019-03-20

Had de verkeerde maan bestel, 2 uur na mijn bestelling gebeld voor een correctie. Kreeg als antwoord dat het goed zou komen. Niet dus. Volgende dag gebeld maar dat kan je beter niet doen. 3 x een andere medewerker en nog geen stap verder . Nooit meer

D. S. Lampe beoordeelde op 2019-03-19

Prima product, goede service, korte levertijden.

N Leeman beoordeelde op 2019-03-19

levering volgende dag, keurig verpakt. Helaas maat te groot. retournering uitstekend afgehandeld. Maatje kleiner besteld.

sytse v wort beoordeelde op 2019-03-19

prima

Louise Nieuweboer beoordeelde op 2019-03-16

Shoeplace is alle beloften nagekomen en heeft keurig mijn bestelling de volgende dag afgeleverd. ook het retourneren van het extra paar was zeer eenvoudig waarna ik het bedrag binnen redelijke termijn teruggestort kreeg op mijn rekening. Dikke pluim Shoeplace. zeker voor herhaling vatbaar. vr. gr. Louise Nieuweboer

B de R beoordeelde op 2019-03-14

Prima geregeld, makkelijk besteld en snel geleverd de volgende dag , zou er zo weer bestellen.