postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Verbrugge beoordeelde op 2018-02-17

Heb eerst gebeld of het artikel ook daadwerkelijk op voorraad was. Dit bleek zo te zijn en mocht ik gelijk online bestellen (voor 12.00uur) zou het de volgende dag binnen zijn. Inderdaad dit was zo!!! Vriendelijk persoon aan de lijn gehad en dus uitstekende service

Ingrid Botvliet beoordeelde op 2018-02-15

Erg tevreden en snelle levering

Claudia Van Strien beoordeelde op 2018-02-13

Ik had verkeerde kousen gekregen. Gebeld.. en dag erna meteen de juiste binnen. Snelle verzending!

T, Karhof beoordeelde op 2018-02-13

Op mijn ervaring met Toffekousen.nl valt niets op aan te merken. Ze doen wat ze beloven: De ene dag bestellen, de volgende dag in de brievenbus/bezorgd!! Ik ben zeer tevreden.

Femke Veenstra beoordeelde op 2018-02-11

Goede kwaliteit kinderpanty en snelle levering, top!

Danielle Rettich beoordeelde op 2018-02-11

Ik ben erg tevreden. Had een aantal dingen besteld. Zaterdag besteld en dinsdag in huis. Kousen kwamen goed in orde.

sille grootenhuis beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering top

Jolien Jozephs beoordeelde op 2018-01-31

snelle levering, prima kousen

Puck beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering. Produkt voldoet aan verwachting

Noa Oerlemans beoordeelde op 2018-01-22

Goede en snelle levering

J Schroten beoordeelde op 2018-01-22

Goede snelle levering. Alleen de kleur van de kousen is wat anders dan verwacht. Wel besloten de kousen wel te houden ivm carnaval.

Elke beoordeelde op 2018-01-17

Snelle levering mooie panty, precies zoals omschreven

Will De fouw beoordeelde op 2018-01-17

Was geleverd in een andere straat uiteindelijk wel te laat ontvangen maar dit was de fout vd postbode en vd vrouw die het pas na dage hier kwam afgeven

Truus Bogaard beoordeelde op 2018-01-15

ben heel tevreden was snel geleverd

Monique Nederlof beoordeelde op 2018-01-05

Zeer snelle nette levering prima producten

Debby Van der Velde beoordeelde op 2017-12-26

toffe kousen prima kwaliteit en snelle verzending

Wilgis Schoffelmeijer beoordeelde op 2017-12-25

Snel en goed geleverd. De kerst panty was helaas snel gesneuveld maar dat was mijn eigen schuld.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-21

Fijn snele levering en happy met me aankoop