postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

d sloos beoordeelde op 2019-05-30

De levering was snel maar er was een defect in het artikel. De verkoper heeft het keurig opgelost. De volgende dag ontvingen wij kosteloos een goed product dat wel voldeed aan de verwachtingen. Deze verkoper is communicatief zeer vaardig en sterk servicegericht. Chapeau.

Angelien De Bruijn beoordeelde op 2019-05-21

Ik vind de kwaliteit van het product onvoldoende. De service is prima!

Bianca Pieterse beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd. Groot assortiment.

Arjen Blom beoordeelde op 2019-05-07

Tevreden. Bestelling op tijd geleverd.

Andy Delbroek beoordeelde op 2019-04-24

Heel tevreden over de service, levering en kwaliteit...

Ann VAN DEN HAUTE beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering. Coole kousen die je niet overal vindt.

José Stout beoordeelde op 2019-04-17

Niet echte kwaliteit maar voor een feestje kan het er mee door

Merel Gallee beoordeelde op 2019-04-16

Mooie sokken en kousen, snelle service

Rian Boerkamp beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering !
Mooie sokken van goede kwaliteit !
Blij :)

Nicole Eijpe beoordeelde op 2019-04-15

Snel in huis. Product zoals beschreven. Persoonlijk kaartje erbij ook!

Suzanne Nouwens beoordeelde op 2019-04-12

Na de bestelling kwam ik erachter dat ik de verkeerde kleur besteld had. Ik mailde dit en het werd meteen gecorrigeerd! Een dag later had ik de juiste panty’s in huis! Super!

Lizzy Sluis beoordeelde op 2019-04-10

Superleuk sokken waar ik
blij van wordt!

Jacquelinw Olthof beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering!

anoniem beoordeelde op 2019-04-04

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Wendy Aquaplantsonline Berndsen beoordeelde op 2019-04-01

Keurig verpakt en geweldig leuke sokken, Dus wat wil je nog meer!

Lianne Rohaan beoordeelde op 2019-04-01

Bovenaan bij de knieen zaten de sokken erg strak, maar verder super mooi sokken!

Anke beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering. Mooie sokken. Vriendelijk bijgesloten kaartje.

Nicole Samuel beoordeelde op 2019-03-29

My order came the following work day and the socks and so great. I would definitely order here again

de Waal beoordeelde op 2019-03-27

snel