2e Maasveldstraat 15

Top afgeleverd

Wim Panneman beoordeelde op 2019-05-18

Albert Dessing beoordeelde op 2019-05-17

R.A.D. Wiersma beoordeelde op 2019-05-16

Het is een heldere website om bestelwensen kenbaar te maken. In ons geval was de opgegeven maatvoering perfect in uitvoering gebracht. De afleverdatum en -tijd werd vooraf goed gecommuniceerd. De chauffeur heeft de vensterbank met zorg afgeleverd. Ik kan iedereen deze leverancier aanbevelen.

Marijn beoordeelde op 2019-05-14

Over het algemeen zijn wij tevreden over het product van de natuursteenvakman: nette composiet vensterbanken, exact volgens geleverde monsters. Twee van de tien vensterbanken waren echter net iets te groot geproduceerd en de leverancier vindt dat we dit zelf moesten oplossen. Het zelfde geldt voor een plakkerige vensterbank. Er is op een gegeven moment aangeboden het toch op locatie door de transporteur op te lossen maar dat is nooit gebeurd. Het contact met de onderneming is traag. Samengevat: mooi product, slechte klantenservice.

J.A. van Biezen beoordeelde op 2019-05-09

Geleverd product van goede kwaliteit, maar niet behandeld zoals afgesproken was. Later is dit door een medewerker gecorrigeerd naar tevredenheid.

Egbert van Elten beoordeelde op 2019-04-25

Duidelijke websitebezoek voor bestelling. Werd keurig binnen afgeleverd. Wat wel jammer is dat een vensterbank uit twee delen bestaat. Helaas zijn deze twee delen niet gelijk in dikte. Zit zeker een millimeter in wat zichtbaar wordt nu ze tegen elkaar liggen.

Janneke Thijs beoordeelde op 2019-04-20

Vorige keer erg goed gegaan, ook nu goed product ontvangen exact op maat, levering duurde dit keer erg lang

arco van vliet beoordeelde op 2019-04-17

Prima service ! Uitstekende ervaring

Jorg Admiraal beoordeelde op 2019-04-15

In eerste instantie niet zo'n goede ervaring gehad met de Natuursteenvakman. De bestelde producten werden ineens afgeleverd, terwijl van te voren beloofd was om de aflevering eerst even telefonisch af te stemmen. Nou lagen de composietdelen pardoes in de voortuin en zonder afleverbon. Elke kwaadwillende voorbijganger had het zo mee kunnen nemen. Verder bleek de randafwerking niet zoals besteld was (met scherpe randen i.p.v. afgeschuind). Heb vervolgens per mail en telefonisch geprobeerd contact op te nemen, maar de telefoon werd aanvankelijk niet opgenomen en ik had ook geen reply op de mail ontvangen. Vanmiddag werd ik uiteindelijk toch teruggebeld en men heeft zich netjes verontschuldigd voor de gang van zaken en aangeboden om de facetranden alsnog te komen afschuinen. Reden was de grote drukte. Ik stel het op prijs dat ze aanbieden het te herstellen en daarom ben ik achteraf toch wel tevreden.

Annette Stolk beoordeelde op 2019-04-12

Snelle service. Product voldoet aan alle verwachtingen

Mark Baars beoordeelde op 2019-04-11

Monsters besteld volgende werkdag in huis. Prima geregeld, bestelling gaat zsm worden geplaatst

Nick Kappen beoordeelde op 2019-04-11

Product keurig. Mindere communicatie over planning en levering

Tony Sam Sin beoordeelde op 2019-04-11

Mijn bestelling van meerdere vensterbanken is netjes op tijd bij mij afgeleverd. Ondanks dat 1 hoek vensterbank net niet goed was, is deze zonder problem opnieuw gemaakt en ook deze is snel opnieuw afgeleverd. Ik kan niet anders zeggen dat ik meer dan tevreden ben over de service en het eindresultaat.

Vincent beoordeelde op 2019-04-08

Heel tevreden

Thomas Reurink beoordeelde op 2019-04-07

Snelle levering,
Dik voor mekaar.
Transport is wel een tikkeltje duur.

Greta Van De Walle beoordeelde op 2019-04-03

Wij zijn heel tevreden met de bestelde vensterbanken. Ze zijn mooi van kwaliteit . We werden vriendelijk te woord gestaan met de nodige adviezen over verschillende natuursteen en composieten . Kortom...als wij iets van natuursteen nodig hebben, zullen we zeker aan de natuursteenvakman denken.

K van Welt beoordeelde op 2019-04-01

een goed bedrijf, die zijn vak verstaat.
Telefonisch goed bereikbaar en altijd bereid om uitleg te geven.
Na de bestelling, wordt er een datum en een tijdstip afgeven, wanneer je bestelling wordt geleverd.
Kortom, van mij krijgt dit bedrijf een 10

Rik Derksen beoordeelde op 2019-04-01