2e Maasveldstraat 15

8,9

C.P. van Dijk beoordeelde op 2019-07-18

Goede service

Sander De Bruijn beoordeelde op 2019-07-09

Nog geen levering ontvang, bij nabellen beloofd terug gebeld te worden, niet gebeurd. Nogmaals bellen reactie gaf antwoord.
Ben benieuwd of de levering morgen komt

Marc van Herpen beoordeelde op 2019-07-09

Toppie

Nick beoordeelde op 2019-07-09

Product is netjes bezorgd door een externe bezorgpartij. product is ook goed!

Melany Smit beoordeelde op 2019-07-07

Heel fijn geadviseerd over de kleur en materiaal. Nadat ik mijn bestelling geplaatst heb nogmaals een controle voor de goede maten zodat het biet mus zou gaan.
De dag voor levering kreeg ik een mail met de informatie dat ik de volgende dag na 09:30 kon bellen over de tijd van levering. Echter werd ik om 09:17 gebeld dat de bezorger onderweg was en er binnen 15 min was. Dit teruggekoppeld naar de bezorger en die zou dit doorgeven.
Verder super blij met de vensterbanken!

Martin beoordeelde op 2019-07-05

Wel laten betalen voor de monsters maar na 3x bellen en 4 weken verder nog geen offerte gekregen

Jack Kroezen beoordeelde op 2019-07-02

Zeer tevreden, terugkoppeling na bestelling liet even op zich wachten. Product binnen de levertermijn geleverd en keurig op maat.

riekeld scheper beoordeelde op 2019-07-02

perfecte communicatie

Sergio Brinkhuis beoordeelde op 2019-07-02

We hebben twee keer eerder bij NATUURSTEENvakman besteld, en zullen dat waarschijnlijk weer doen.

Waarom dan matig? De levertijden zijn lang (bijna 3 weken) en ik heb telkens het gevoel dat als ik niet over mijn bestelling bel er ook niets gebeurt. Communicatie valt volledig stil tot je het zelf aanzwengelt.

Het geleverde maatwerk is prima en de uiteindelijke levering zelf is goed en vriendelijk.

Gerrit van Dragt beoordeelde op 2019-06-26

Keurig op tijd geleverd. Goed gezaagd. Exact volgens verwachting

Jeroen Daniels beoordeelde op 2019-06-25

De order is prima afgehandeld en afspraken over het transport zijn goed verlopen. De vensterbank is exact volgens maatvoering gemaakt en het polijstwerk ziet er puik uit. Kortom, ik ben een tevreden klant!

C.P. van Dijk beoordeelde op 2019-06-25

Heel tevreden. De bestelde vensterbanken zien er fantastisch uit.
Door drukte wordt er niet altijd direct gereageerd maar de service is uitstekend. Door transport was er helaas een lichte beschadiging zichtbaar op de vensterbank maar deze wordt zonder problemen binnen een week vervangen. Top!

Jimmy beoordeelde op 2019-06-23

Uitstekend

Arjan van Asperen beoordeelde op 2019-06-20

Maatwerk producten besteld, maar heel goed geholpen erg mooie spullen!

Nesin Mehmed beoordeelde op 2019-06-19

Eindafwerking

Bas beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden, mooi product en goede after-sales.
Er waren een paar vensterbanken met wat vlekken, en die zijn keurig vervangen door nieuwe.

Tommy beoordeelde op 2019-06-18

Heel tevreden. Maandag besteld en dinsdag kon ik de dorpel al ophalen. Probleem met m'n eerste dorpel prima opgelost en toen tevens een tweede meebesteld. Zeer vriendelijk personeel.

Noortje Jansen beoordeelde op 2019-06-12

De vensterbanken passen perfect en zien er mooi uit.

We hadden van te voren overlegd of de hoeken afgerond konden worden en dan kon. De hoeken zijn anders geworden dan we gevraagd hadden maar het is oke.

Han beoordeelde op 2019-06-11

Prima, mooie vensterbanken ontvangen, Communicatie over levering ging goed, vensterbanken zijn met zorg bij ons huis afgeleverd ook al waren wij niet thuis! Netjes op een pallet gelegd zodat ze veiling lagen en uit het zicht.

Jorrit Mertens beoordeelde op 2019-06-11

De bestelling was klaar en kon door een collega van mij opgehaald worden.
Prima kwaliteit en goede prijs