Bergvredestraat 4

Bieke Voermans beoordeelde op 2018-06-19

M Hendrix Dullaart beoordeelde op 2018-06-19

Laura Musters beoordeelde op 2018-06-10

Sharon Borkes beoordeelde op 2018-05-28

Hele mooie stoffen die ook mooi blijven en alles wordt prachtig afgewerkt! Ik zit met smart te wachten tot ik de kleding van dochter nr.1 voor dochter nr 2 weer uit de kast kan halen! Alles kan met gemak meerdere rondes mee. Levertijd is helder en snel en Miranda denkt graag en goed mee. Als er iets niet in orde is wordt er een adequate oplossing geboden. Kortom: 't geld dubbel en dwars waard! Ik ben fan!

Reactie van XOOZ:
Dankjewel voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Nikita Lambrix beoordeelde op 2018-05-28

Anne Romeijn beoordeelde op 2018-05-19

Super service & fantastische producten

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor je mooie recentie!

Manuela Kremer beoordeelde op 2018-05-16

Lieselot Lambeck beoordeelde op 2018-05-16

Joyce van Dijk beoordeelde op 2018-05-16

De producten van xooz zijn heel mooi, echt hoogwaardige kwaliteit! Ze waren snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Reactie van XOOZ:
Super om te lezen, bedankt voor je mooie recensie!

W Ten brink beoordeelde op 2018-05-16

Kirsten Schuijt beoordeelde op 2018-05-16

Snelle service en prachtige kwaliteit!

Reactie van XOOZ:
Fijn om te lezen, bedankt voor je beoordeling!

Ellen Barten beoordeelde op 2018-05-16

Snelle nette afhandeling, duidelijke en vriendelijke communicatie en uiteraard kwaliteits prudukten met liefde gemaakt! Aanrader!

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor je mooie recensie Ellen! :)

Iris Ten Have beoordeelde op 2018-05-16

Mirjam beoordeelde op 2018-05-16

Mooie kwaliteit, fijne service, snelle verzending!

Reactie van XOOZ:
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, bedankt!

Saar Peters beoordeelde op 2018-05-16

Snelle levering, uitstekende service en goede communicatie. Kwalitatief goede producten.

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor je mooie recensie! :)

Samantha Bakker beoordeelde op 2018-05-16

Martine Turksma beoordeelde op 2018-05-09

Heleen Ewals beoordeelde op 2018-05-06

Leuke jumpsuit in zomers motiefje dat enig staat.

Reactie van XOOZ:
Bedankt voor je mooie recensie!