De Lange Baan 11b
8731DZ Wommels

Bol.com 6 8,5

willem Vliegenthart beoordeelde op 2018-04-09

Duidelijke informatie, levering volgens opgave, uitvoering van de reproducties volgens verwachting, Prima!

Liesbeth beoordeelde op 2018-04-08

Duidelijke website, ik had snel gevonden wat ik zocht. Bestelling ging vlot en ook de levering ging snel. Duidelijke communicatie met betrekking tot de datum van levering.

Evelyn Brink beoordeelde op 2018-04-08

snelle levering en een prachtige afdruk!

Carol Vermast beoordeelde op 2018-03-18

Goede producten. Twee canvas glicees besteld. Kwamen keurig gespannen op raamwerk. Kleuren erg mooi.

Alexandra van der Avort beoordeelde op 2018-03-11

Snelle levering tegen een goede prijs. Ga zo door.

Eric Jentink beoordeelde op 2018-03-11

Ik heb de bestelling geplaatst. Meteen betaald netjes in huis gekregen maar daarna dood leuk een mail ontvangen met een factuur en de mededeling om het bedrag binnen 14 dagen over te maken. Meteen een mail gestuurd dat ik het bedrag meteen betaald heb. Maar tot op heden natuurlijk geen reactie. Hoezo klantvriendelijk.

Jan Sikkema beoordeelde op 2018-02-27

Prima kwaliteit en uitstekende service!

René Nottroth beoordeelde op 2018-02-08

Goed verpakt, snelle levering en goede communicatie.

J Verheij beoordeelde op 2018-02-08

Het was goed verpakt. Was aandacht aan besteed

Hans Neut beoordeelde op 2018-02-07

Mooie druk geworden.

ludwig petersen beoordeelde op 2018-01-20

Mooie artikelen ,goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Pieter van Batenburg beoordeelde op 2018-01-20

Uitstekend is uitstekend. Prima verzorgd.

Pien beoordeelde op 2018-01-14

Helemaal tevreden. Maandag besteld, vrijdag geleverd. Goed ingepakt. Canvas ziet er prachtig uit. Persoonlijk bedank kaartje erbij. Top!

Steffie Lettink beoordeelde op 2018-01-13

Snelle levering, duidelijkheid over het product, mooi product!

Martin beoordeelde op 2017-12-24

Mooie producten, goed en snel geleverd.

Gonnie Verhoeff-Noort beoordeelde op 2017-12-07

Erik Buitenhuis beoordeelde op 2017-11-19

We zijn zeer tevreden over de snelle bezorging. Over het schilderij zijn we heel enthousiast. We blijven ernaar kijken

Gert Wansink beoordeelde op 2017-11-10

Wij zijn helemaal,... nee zelfs DIK tevreden.
Zondag besteld met een opmerking of het mogelijk zou zijn om al op de vrijdag erná te leveren ivm een verjaardag.Maandag ochtend ten overvloedde nog even telefonisch contact opgenomen.
Zeer vriendelijk te woord gestaan door één van de medewerkers in de werkplaats want het was ZO vroeg, dat er nog niemand op kantoor was!Hij ging ervan uit dat het allemaal goed zou komen.
En inderdaad ; al op donderdag werd de bestelling geleverd door een keurige bezorgdienst.
Helemaal TOP.
We zijn erg blij met de perfect afgewerkte prent en met de kwaliteit van het product.
Onze dank ervoor.

Ankie Cuijpers beoordeelde op 2017-11-03

Vakkundige aflevering volgens afspraak. Zeer zorgvuldige verpakking zodat het bestelde product niet kon beschadigen.

Carla van Vliet beoordeelde op 2017-10-22

Bijzonder prettig contact, goed advies, keurig verzorgde verpakking en verzending, een mooi doek in mijn kamer; kortom een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!