Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Arnold kaldenbachstraat 9
7204VC Zutphen

Astrid Vleggeert beoordeelde op 2017-12-18

A. Smith beoordeelde op 2017-12-18

snelle levering, zorgvuldig verpakt. goed op de hoogte gehouden van leverproces.

M Smits beoordeelde op 2017-12-16

Voor de eerste keer bestelling geplaatst tot volle tevredenheid.
Producten geweldig goed verpakt en volgens afspraak geleverd.
Een aanrader!

Greta Kamminga beoordeelde op 2017-12-06

roos wiggermans beoordeelde op 2017-12-04

Ik ben echt super tevreden, lactose vrije baby voeding besteld bij jullie aangezien deze nergens voor een normale prijs te krijgen is en jullie hem gewoon hebben!
Ook was ik super blij met de bezorging omdat ik zelf kon kiezen wanneer het werd bezorgd en het was netjes verpakt.

Xenia Doufa beoordeelde op 2017-12-01

Chantal Maandonks beoordeelde op 2017-11-30

Op zich goed. Maar de doos was opnieuw open geweest, maar wel met een plakband van uw bedrijf weer dichtgeplakt. Maar ik vond het toch geen fijn idee dat de doos open was geweest. Dus volgende keer a.u.b.. opnieuw verpakken.

Marianne Van Geldorp beoordeelde op 2017-11-19

Bestelling was snel binnen en goed verpakt

Jasmijn Sijmons-ter Beek beoordeelde op 2017-11-19

Via de mobile site werkt het niet goed. Via de laptop besteld. Daar ook echter niet een vlekkeloos lopende site. Zo lukte het me niet om overal een houdbaarheidsdatum te kiezen.en bij controle van mijn boodschappenmandje bleek een product niet in mijn bestellijst te zitten dus nogmaals aangeklikt en vervolgens 2 x ontvangen. Wel tevreden over de producten maar dus niet over de site en route naar bestelling doen

marjan de groot beoordeelde op 2017-11-18

Alles kwam heel aan heel fijn

Patricia Hoogstraten beoordeelde op 2017-11-13

Larissa v.d. Bergh beoordeelde op 2017-11-05

Chantal Dörfel beoordeelde op 2017-10-14

sinds een aantal maanden bestel ik mijn babyvoeding bij zonder lactose... tegenwoordig woon ik in Engeland en ook hier bezorgen is geen probleem. Het allermooist van dit bedrijf vind ik de persoonlijkheid en de FANTASTISCHE service! Klantvriendelijk, behulpzaam en altijd een oplossing. Ook het vertrouwen in de klant vind ik ongekend. Hier mogen bedrijven echt een voorbeeld aan nemen. Dus, chapot, ga zo door!

Marion beoordeelde op 2017-10-10

Levering was op tijd, alles was uitstekend verpakt in koelfolie met bestellijst erbij. Producten zijn ook prima, ik blijf klant!

Sarah beoordeelde op 2017-10-02

Goede communicatie. Oplossingsgericht. Snelle en goed verpakte levereing.

Sandra Ollivieira - Oosterling beoordeelde op 2017-10-01

Geweldige service, alles netjes en goed verpakt.

Christel Duhamel beoordeelde op 2017-09-17

Levering op de dag dat we zelf wensen ,ideaal !
Eerste bestelling en tevreden .

Marjan Veenman beoordeelde op 2017-09-14

Ik had nog nooit voedsel online besteld en ik was aangenaam verrast toen mijn yoghurt en kruidenkaas gekoeld verpakt bleken te zijn.

Eva van Ingen beoordeelde op 2017-09-14

Jose de Groot beoordeelde op 2017-09-11

vrijdag besteld, zaterdag al in huis!