Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Arnold kaldenbachstraat 9
7204VC Zutphen

Sarah beoordeelde op 2017-10-02

Goede communicatie. Oplossingsgericht. Snelle en goed verpakte levereing.

Sandra Ollivieira - Oosterling beoordeelde op 2017-10-01

Geweldige service, alles netjes en goed verpakt.

Christel Duhamel beoordeelde op 2017-09-17

Levering op de dag dat we zelf wensen ,ideaal !
Eerste bestelling en tevreden .

Marjan Veenman beoordeelde op 2017-09-14

Ik had nog nooit voedsel online besteld en ik was aangenaam verrast toen mijn yoghurt en kruidenkaas gekoeld verpakt bleken te zijn.

Jose de Groot beoordeelde op 2017-09-11

vrijdag besteld, zaterdag al in huis!

danielle lens beoordeelde op 2017-09-11

super snelle levering heel goed verpakt. en ben gewoon heel erg blij dat ik weer lekker kan eten

Arjan de Kreek beoordeelde op 2017-09-09

nette en op de aangevraagde dag de bestelling geleverd.

arno de leeuw beoordeelde op 2017-09-08

Wij zijn zeer tevreden over deze firma.

dominique busson beoordeelde op 2017-09-07

Snel en efficiënt

Peter Schoor beoordeelde op 2017-08-30

Via website eerst geprobeerd iets te bestellen Maar ging door voorraad aantallen niet geheel vanzelf .
Werd daarop direct gebeld door medewerker en verder alles besproken en bestelling geplaatst en ook volgens afspraak mooi op tij geleverd .
goed verpakt ( al lijkt het mij wel een dure manier van verpakken ) en gekoeld afgeleverd
Echt top

Sonja Ruhe beoordeelde op 2017-08-26

Alles was zo keurig verzorgd en verpakt. En ook zo snel bezorgd.

G. Laverman beoordeelde op 2017-08-17

Snelle levering en zeer degelijk verpakt zodat alles goed koel bleef (boter en yoghurt)!
Bovendien nette prijs als bezorgkostenšŸ˜‰

Wendy Wijnja beoordeelde op 2017-08-09

Prima voedingsmiddelen. Goed verpakt

Eric ten Have beoordeelde op 2017-08-09

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Kathleen Peiren beoordeelde op 2017-08-03

Heel tevreden!

Ruud Kooij beoordeelde op 2017-07-22

Eerste keer besteld en zeker voor herhaling vatbaar.producten keurig verpakt en snel geleverd.

W van Papendrecht beoordeelde op 2017-07-21

goede sortering van producten dat ontbreekt er nog al eens aan bij de supermarkten.alles uitstekend verpakt en de site is er duidelijk en overzichtelijk

Daisy Ceulemans beoordeelde op 2017-07-14

Producten besteld en de volgende dag reeds in huis. Goed verpakt in koelzak met speciale ijsblokjes voor koel te blijven. Sommige producten zijn heel lekker en proef je niet dat het zonder lactose is.

Patricia de Lange beoordeelde op 2017-07-09

Super tevreden, alles is netjes pp tijd geleverd en een missend product werd vervangen! Goede service, super blij met de producten die ik hier in de winkel niet verkrijgen kan :)

Steven Spenders beoordeelde op 2017-07-02

Mijn bestelling ontbrak een item.
Wel snel feedback ontvangen en het geld zou terug gestort worden