ZonderLactose.com

9,2
Filter 201 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 176 met beschrijving

• G. Kappes
    Review voor ZonderLactose.com

Heel tevreden - en vooral verbaasd - met de persoonlijke aanpak. Kunnen veel andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Jo
    Review voor ZonderLactose.com

Alles goed ontvangen wat verbijsterd hoe goed ingepakt het was dat het ook tegen een weekend op postkantoor liggen tegen kon! top idee dat het zo werkt hoe jullie het verpakken met ijspaks uit gel er omheen. het was allemaal nog goed koel gebleven. graag weer een volgende keer. Plus zat er ook nog een extra verrassing in :) We gaan nog even kijken hoe de producten gaan vallen qua gevoeligheid alles er omheen was iig top qua service een aanrader dus.

• Simone
    Review voor ZonderLactose.com

11 dagen geleden besteld en betaald, maar nog niks ontvangen. Geen reactie op mail hierover.

• Ineke Glaser
    Review voor ZonderLactose.com

Levering zoals afgesproken en goed verpakt. Terugkoppeling over bestelling was oké.

• Nadia Claessens
    Review voor ZonderLactose.com

ik heb niet alle produkten gekregen die ik besteld heb maar mmoet ze wel betalen. Heb hiervoor een mail gestuurd en geen antwoord gekregen en ook telefonisch verwittigd.

• peggy seeuws

Snelle levering, prima service

• A.V.
    Review voor ZonderLactose.com

Snelle levering en goed gekoeld verpakt

• Kathleen Van eygen
    Review voor ZonderLactose.com

Snelle levering en zeer goed verpakt en gekoeld!

• Maria Poel

Snelle bezorging!

• Marjolijn Laurman
    Review voor ZonderLactose.com

Fijn dat er een webshop is. De producten werden op tijd en koel geleverd. Er zat zelfs een cadeautje bij.

• Rovin
    Review voor ZonderLactose.com

Fantastische service! Altijd snel en zorgvuldig verzonden. Mijn laatste bestelling was helaas kwijt gemaakt door postnl. Na het sturen van een mailtje met de vraag of ze konden helpen met zoeken naar het pakketje kreeg ik super snel antwoord en omdat postnl in gebreken blijft krijg ik het pakket opnieuw toegestuurd zodat ik het nog voor de kerst ontvang.

Top service, super snel en netjes afgehandeld!

• A. Smith
    Review voor ZonderLactose.com

snelle levering, zorgvuldig verpakt. goed op de hoogte gehouden van leverproces.

• M Smits
    Review voor ZonderLactose.com

Voor de eerste keer bestelling geplaatst tot volle tevredenheid.
    Producten geweldig goed verpakt en volgens afspraak geleverd.
    Een aanrader!

• roos wiggermans
    Review voor ZonderLactose.com

Ik ben echt super tevreden, lactose vrije baby voeding besteld bij jullie aangezien deze nergens voor een normale prijs te krijgen is en jullie hem gewoon hebben!
    Ook was ik super blij met de bezorging omdat ik zelf kon kiezen wanneer het werd bezorgd en het was netjes verpakt.

• Chantal Maandonks
    Review voor ZonderLactose.com

Op zich goed. Maar de doos was opnieuw open geweest, maar wel met een plakband van uw bedrijf weer dichtgeplakt. Maar ik vond het toch geen fijn idee dat de doos open was geweest. Dus volgende keer a.u.b.. opnieuw verpakken.

• Marianne Van Geldorp
    Review voor ZonderLactose.com

Bestelling was snel binnen en goed verpakt

• Jasmijn Sijmons-ter Beek
    Review voor ZonderLactose.com

Via de mobile site werkt het niet goed. Via de laptop besteld. Daar ook echter niet een vlekkeloos lopende site. Zo lukte het me niet om overal een houdbaarheidsdatum te kiezen.en bij controle van mijn boodschappenmandje bleek een product niet in mijn bestellijst te zitten dus nogmaals aangeklikt en vervolgens 2 x ontvangen. Wel tevreden over de producten maar dus niet over de site en route naar bestelling doen

• marjan de groot
    Review voor ZonderLactose.com

Alles kwam heel aan heel fijn

• Chantal Dörfel
    Review voor ZonderLactose.com

sinds een aantal maanden bestel ik mijn babyvoeding bij zonder lactose... tegenwoordig woon ik in Engeland en ook hier bezorgen is geen probleem. Het allermooist van dit bedrijf vind ik de persoonlijkheid en de FANTASTISCHE service! Klantvriendelijk, behulpzaam en altijd een oplossing. Ook het vertrouwen in de klant vind ik ongekend. Hier mogen bedrijven echt een voorbeeld aan nemen. Dus, chapot, ga zo door!

• Marion
    Review voor ZonderLactose.com

Levering was op tijd, alles was uitstekend verpakt in koelfolie met bestellijst erbij. Producten zijn ook prima, ik blijf klant!