de Mars 1c
7742PT Coevorden

9,1

KiyOh 2 7,0

Hilde beoordeelde op 2014-03-14

Super snelle levering en goede kwaliteit

Anoniem beoordeelde op 2014-03-13

snelle levering en als een cadeautje verpakt! Leuk

Tinne beoordeelde op 2014-03-10

Groot assortiment! Aantrekkelijke prijzen. Je word goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Snelle en verzorgde levering. Geen, alleen ik weet dat jullie online piercings heten, maar misschien is het een idee om ook oorringen te gaan verkopen. Veel mensen dragen naast hun piercings ook nog gewone oorringen vandaar.

renate beoordeelde op 2014-03-08

Netjes gereageerd op mijn mails na aanleiding dat mijn piercing ineens niet aanwezig was Niks

Anoniem beoordeelde op 2014-03-07

Rowan beoordeelde op 2014-03-07

Het werd super snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgstatus.

Nikky beoordeelde op 2014-03-07

ik wilde persee een bioplast piercing, en onlinepiercings heeft de leukste, en voor zover ik weet, de meest uitgebreide collectie

Richard beoordeelde op 2014-03-07

Vind alles positief zeker de prijzen en snelle levering. Kan me niets bedenken omdat ik met alles tevreden ben.

Anoniem beoordeelde op 2014-03-06

Vere beoordeelde op 2014-03-05

aangename verrassing toen ik de enveloppe opendeed. Schattig verpakt!

Marielle beoordeelde op 2014-03-04

Anoniem beoordeelde op 2014-03-03

Chantal beoordeelde op 2014-03-03

Snel in huis, goede communicatie als het product verzonden wordt

Anoniem beoordeelde op 2014-03-03

Railey beoordeelde op 2014-03-02

desiree beoordeelde op 2014-03-02

Snelle levering.en de mail dat mijn gekozen product weer in voorraad is, is ook top

Petra beoordeelde op 2014-03-01

Snelle levering! Zou ik niet weten.

Monique beoordeelde op 2014-03-01

Snelle levering, overzichtelijke website, netjes verpakt in een bubbeltjesenveloppe Ga zo door!

Anoniem beoordeelde op 2014-02-28

kwaliteit was matig , de barbels zijn behoorlijk scherp bij het inbrengen.

Antonia beoordeelde op 2014-02-27