Bouwerskamp 12

8,7

The Feedback Company 162 8,7

Liesbeth Boswijk beoordeelde op 2013-07-03

Prima service!
De spullen werden snel afgeleverd, en alles was prima in orde!

V Schuurs beoordeelde op 2013-07-02

Goede service, snel antwoord.

c j schouw beoordeelde op 2013-07-02

zeer goede service, keurig afgeleverd, en telefonisch goed te bereiken.

Caroline de wild beoordeelde op 2013-07-01

Altijd goede service met nog een extra tekefoontje. Zelfs toen ze
helemaal achterom moesten deden ze dat keurig en dat was echt meer
lopen. Altijd netjes en heel snel!

J. Keijzers beoordeelde op 2013-06-30

Ben heel tevreden. Levering op tijd. Niets ontbreekt. Goede beschrijving. Deur en ramen goed gemaakt Hout van juiste dikte.

Yvonne beoordeelde op 2013-06-30

Wij hebben hout voor de tuin besteld bij LoRas en alles gehad en optijd nog keer mailtje gestuurd over wanneer we de rabat delen kunnen schilderen en netjes antwoord terug gekregen dus bij deze LoRas super zaak

Yvonne beoordeelde op 2013-06-30

Was de sterren vergeten

Walter beoordeelde op 2013-06-29

Ik ben zeer tevreden met LoRas, mijn bestelling was op tijd en correct geleverd en tegen een heel vriendelijke prijs.
Kortom perfect !!!!!!

P. Van Pinxteren beoordeelde op 2013-06-29

Erg tevreden over het product en de service van LoRas.
Levering keurig op tijd en is zelf mee naar achter in de tuin gedragen.
Dus ga zo door.

mea suringh beoordeelde op 2013-06-29

prima; goede afspraken te maken en bereidwillig en flexibel om de spullen in de tuin neer te leggen als we er niet zouden zijn - hielpen mee met het versjouwen.
Zeer klantvriendelijk

Pieter beoordeelde op 2013-06-28

Mijn poort was kapot belde de maat door was op vooraad dus kon hem
gelijk die avond ophalen was geen probleem kwam gewoon voor mij
naar de zaak noem ik nog eens sevice waar maak je dat nog mee

f drent beoordeelde op 2013-06-28

wij hebben een prieel bestelt. Is keurig afgeleverd.
Hebben hem inmiddels in de tuin geplaats.
Ging heel gemakkelijk. We zijn zeer tevreden. gr.

Julia beoordeelde op 2013-06-28

Wij zochten een kinderpicknicktafel voor in de tuin. Na wat vergelijk op internet leek ons een exemplaar van LoRas de beste prijs/kwaliteit verhouding. De levering was vrij snel en in eerste instantie ontvingen we een exemplaar waarmee we minder tevreden waren (wat verkleuring en hier en daar uitstekende spijkertjes), maar nadat ik dit had gemeld kreeg ik zeer spoedig een reeds in elkaar gezet nieuw exemplaar waar ik zeer tevreden over ben.

Ineke beoordeelde op 2013-06-28

Wij zijn zeer tevreden met onze partytent, de prijs en bezorging was precies
zoals wij wilde.
We wachten alleen nog op het zonnige zomer weer.
Het volgende project gaan wij zo goed als zeker bestellen bij LoRas.

René beoordeelde op 2013-06-28

Prima spullen en service. Netjes op tijd en compleet afgeleverd en
zonder problemen kunnen installeren in de tuin (tuinkasten)

Arnold beoordeelde op 2013-06-28

Heb een zelfbouw tuinschuur besteld die bezorgd werd. Werd
netjes tot in de achtertuin afgeleverd.
Helaas ontbraken er vanuit de importeur een paar onderdelen,
maar na een telefoontje werden ze zeer snel nabezorgd.
Al met al lage prijzen en goede service.

Nico Bartels beoordeelde op 2013-06-28

Heb een kippenhok gekocht. Werd snel en keurig afgeleverd. het kippenhok zonder problemen in elkaar gezet en ik maar ook de kippen zijn zeer tevreden.

Conny van Setten beoordeelde op 2013-06-28

Onlangs hebben wij een tuinkast bij Loras besteld. deze kast is keurig bij ons thuis afgeleverd voor een voordelige prijs. De kwaliteit van de kast is prima. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Jeroen Koole beoordeelde op 2013-06-28

Een tuinkast besteld bij Loras. Mijn ervaring is super met Loras. Een zeer snelle levering en goede communicatie met wanneer ze kwamen leveren. De tuinkast is van een goede kwaliteit met een goede beschrijving.

Th. Dankers beoordeelde op 2013-06-28

S'avonds om 9.30 uur een boombank besteld en deze werd de volgende
morgen om 8.45 uur reeds bezorgd.
De onderdelen paste exact in elkaar en de boombank is een juweeltje in
onze tuin.
Wij zijn zeer tevreden en raden Loras bij iedereen aan.

Theo