Beerseweg 34-a

Mystery shopper

Lees
waarom

Mevr. Helen Zevenbergen beoordeelde op 2019-03-01

Netjes verpakt, geen overbodi verpakkingsmateriaal. Snelle levering.

Renskes Webwinkel

Bert de Vries-Bruens (echtgenoot van A.W. de Vries-Bruens) beoordeelde op 2019-02-25

Bij de keuze eenmalige klant of registreren verwacht je, als je registreren kiest, dat je dan een gegevens document moet gaan invullen, die verwachting is onjuist. Het is dan zo dat je tijdens het invullen van de vereiste bestelgegevens toestemming hebt gegeven om al jouw relevante gegevens te laten vastleggen zodat bij een volgende bestelling het "Renske systeem" vooraf al een aantal gegevens kan invullen. Aan te bevelen is om met een kleine kanttekening hiervan uitleg te geven als opmerking bij de keuze " registreren".
Wat zeker aangepast moet worden is dat de klant uitdrukkelijk op het feit gewezen moet worden dat als hij/zij vakken in moet vullen waar "Google Chrome" al een voorstel doet (tekst komt dan in het vak met een gele achtergrond) deze door "Google Chrome" (voorgestelde ) tekst in zijn geheel moet verwijderen en handmatig de gewenste tekst of getal moet invullen. Doe je dit niet dan, ook al vind je dat wat Google Chrome invult prima is, kan het zijn dat het "Renske" systeem de Google Chrome tekst toch niet accepteert maar dan wel s gevolg hiervan, bepaalde daarna volgende verplichte invulvelden blokkeert en jij dus vastloopt en de bestelling niet kunt afronden. Ik had dit probleem en heb toen de moeite genomen om Renske klantenservice te bellen die mij heel vriendelijk en voorkomend geholpen hebben om dit Chrome probleem te verhelpen.

Monika Geissler beoordeelde op 2019-02-23

Es ging alles wunderbar einfach und schnell

Mevr. Henriëtte ter Braake beoordeelde op 2019-02-18

Goede produkten, goede prijs en vlotte afhandeling.

Mevr. Tessa Joziasse beoordeelde op 2019-02-15

Mia Hooijmans beoordeelde op 2019-02-11

Zeer tevreden snelle levering.

Dhr. Jordan De Vos beoordeelde op 2019-02-10

Prima service, snelle levering

Mevr. Nele Delsemme beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering.
Top producten

Mevr. Patricia Van Loveren beoordeelde op 2019-02-06

Overzichtelijke website waar alles te vinden is.
Snelle levering of levering op gewenste datum.

Lenie Ozga beoordeelde op 2019-01-31

Goed verzorgd. Alleen over het cadeautje ben ik zeer matig enthousiast. Als je toch staat voor natuurlijke voeding voor je dier, ga je niet zo'n, wat mij betreft, synthetische sjaal geven. Ook de kleur zal ik nooit aandoen. Geef dan een bio afbreekbare tas bv. Iets waar je wat aan hebt en kun je meer reclame mee maken
De blikjes lust onze Noorse Boskat niet. Wat doe ik daar mee???
Lenie Ozga

Mevr. Hilde Hendrix beoordeelde op 2019-01-24

Zeer veel variatie. Snel geleverd. Cadeautje gekregen bij de bestelling.

Dhr. Fons Broekhoven beoordeelde op 2019-01-19

Vlot en goed

N Deegenaars beoordeelde op 2019-01-13

De katten vinden het lekker, de site is overzichtelijk
De bezorging ook heel vlot
Een prima website/winkel

Mevr. hetty schreurs beoordeelde op 2019-01-10

snelle en goede levering

R. Wirsing beoordeelde op 2018-12-23

Heel tevreden, bestelling was er bovenverwachting snel

monique beoordeelde op 2018-12-10

snelle levering, goed product

karin de Nijs-Weezepoel beoordeelde op 2018-12-08

Had een code ingevoerd en er ging iets mis, kreeg snel een nieuwe code en kon als nog mijn bestelling afronden

Mevr. Carla Tielen beoordeelde op 2018-12-02

Kan het niet beoordelen omdat ik het pakket nog niet ontvangen heb

Mevr. Linda Frederix beoordeelde op 2018-11-27

Wat in onze winkel niet altijd voorradig was, is het in de webwinkel wel, en snelle levering. Kan niet beter ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Mevr. Inge van de Kamp beoordeelde op 2018-11-26

Zeer tevreden. Website overzichtelijk en producten zeer snel in huis.