Beerseweg 34-a

Mystery shopper

Lees
waarom

Rae Verweij beoordeelde op 2019-05-21

Super blij met de producten en service

diny jansen beoordeelde op 2019-05-21

goede service

Fleur beoordeelde op 2019-05-17

Snelle verzending van proefpakket, mooie producten. Poeslief moet nog even wennen, maar uiteindelijk gaat alles schoon op!

Frank Benders beoordeelde op 2019-05-14

Alleen moeilijk te gebruiken vanaf telefoon.

E. beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden, duidelijke site. Mooi probeerpakket zeker omdat mijn katten heel moeilijk zijn.

Paul Claassen beoordeelde op 2019-05-09

Problemen bij Renske schijnbaar waardoor mijn bestelling verlaat is doordat deze is achter gehouden en duurder is geworden. Na telefonisch contact tot compromis gekomen maar betreur de hele manier van.

Ingrid Pettinga beoordeelde op 2019-04-23

heb mail contact gehad en hopelijk goed advies gekregen. fijne snelle afhandelingen.
nu het voer besteld we zullen zien.

jeanne Roovers beoordeelde op 2019-04-19

12 april geplaatst voor de donderdagavond te bezorgen. Extra voor betaald. Niet geleverd.
Zit nu in afwachting van. Had t graag gehad voor de wedstrijd.
Vriendelijke meneer die mij te woord stond.

Gast beoordeelde op 2019-04-19

Bestelling zag er keurig uit
Heb alleen geen bevestigingsmail ontvangen

ingrid van Strijland beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering en prima kwaliteit producten.

Mevr. Pandora Voorhorst- de Lange beoordeelde op 2019-04-04

Erg leuk puppypakket ontvangen.

Johanna Jacobs beoordeelde op 2019-03-28

Heel goed

Mevr. Monica Denini beoordeelde op 2019-03-16

Really quick delivery as lightning!
Perfect!

Mevr. Trudy de Heij beoordeelde op 2019-03-16

keurig geleverd , niets op aan te merken.

Mevr. Helen Zevenbergen beoordeelde op 2019-03-01

Netjes verpakt, geen overbodi verpakkingsmateriaal. Snelle levering.

Renskes Webwinkel

Bert de Vries-Bruens (echtgenoot van A.W. de Vries-Bruens) beoordeelde op 2019-02-25

Bij de keuze eenmalige klant of registreren verwacht je, als je registreren kiest, dat je dan een gegevens document moet gaan invullen, die verwachting is onjuist. Het is dan zo dat je tijdens het invullen van de vereiste bestelgegevens toestemming hebt gegeven om al jouw relevante gegevens te laten vastleggen zodat bij een volgende bestelling het "Renske systeem" vooraf al een aantal gegevens kan invullen. Aan te bevelen is om met een kleine kanttekening hiervan uitleg te geven als opmerking bij de keuze " registreren".
Wat zeker aangepast moet worden is dat de klant uitdrukkelijk op het feit gewezen moet worden dat als hij/zij vakken in moet vullen waar "Google Chrome" al een voorstel doet (tekst komt dan in het vak met een gele achtergrond) deze door "Google Chrome" (voorgestelde ) tekst in zijn geheel moet verwijderen en handmatig de gewenste tekst of getal moet invullen. Doe je dit niet dan, ook al vind je dat wat Google Chrome invult prima is, kan het zijn dat het "Renske" systeem de Google Chrome tekst toch niet accepteert maar dan wel s gevolg hiervan, bepaalde daarna volgende verplichte invulvelden blokkeert en jij dus vastloopt en de bestelling niet kunt afronden. Ik had dit probleem en heb toen de moeite genomen om Renske klantenservice te bellen die mij heel vriendelijk en voorkomend geholpen hebben om dit Chrome probleem te verhelpen.

Monika Geissler beoordeelde op 2019-02-23

Es ging alles wunderbar einfach und schnell

Mevr. Henriëtte ter Braake beoordeelde op 2019-02-18

Goede produkten, goede prijs en vlotte afhandeling.

Mevr. Tessa Joziasse beoordeelde op 2019-02-15

Mia Hooijmans beoordeelde op 2019-02-11

Zeer tevreden snelle levering.