Enkweg 71
8071 BJ Nunspeet
0854019380

8,8

Saskia Van den Heiligenberg beoordeelde op 2019-06-02

Bestelling ws makkelijk te plaatsen en ik had het op woensdag besteld en vrijdag had ik het al binnen.

jack sinnema beoordeelde op 2019-06-01

Erg tevreden

Koos Kijne beoordeelde op 2019-05-30

Snel en goed ontvangen

Wia Ipema beoordeelde op 2019-05-29

Ik ben zeer tevreden. Mijn bestelling is op donderdag besteld en was vrijdag al in huis. En mijn Jolly tuinklompen zitten heerlijk! Leuke website, helder en overzichtelijk!

Folkert Bakker beoordeelde op 2019-05-27

Origineel cadeau, zowel als souvenir, maar ook bruikbaar in debtuin

Colinda IJsselstijn beoordeelde op 2019-05-27

Snel binnen en duidelijke site.

Rewie Nandpersad beoordeelde op 2019-05-23

Schoen waren klein er moet 43 zijn .

Joel Kailey beoordeelde op 2019-05-23

Snellle levering

Yvonne Vancanegem beoordeelde op 2019-05-20

Een gele mooie kinder klomp

L de Vries beoordeelde op 2019-05-19

Een paar Gevavi schoenklompen besteld met een leuke 5% kortingsactie. Levering dik voor mekaar. Product goed omschreven.

Eddie Tichelaar beoordeelde op 2019-05-18

Tevreden over de aankoop!!!
snel geleverd!!

jj Vlaar beoordeelde op 2019-05-16

goed , snel en goedkoop !!!

Eloise Brouwer beoordeelde op 2019-05-13

Duurde lang voordat ik mijn bestelling had. Verzendkosten van €6,95 plus ik moet ook zelf de retourkosten betalen. Nu dus €15 weggegooid en kan op zoek naar andere. Dure grap zo.

Vincent de Bruijn beoordeelde op 2019-05-11

Zeer tevreden, snelle levering en prima afhandeling!

Anton Van Dorsten beoordeelde op 2019-05-10

Supersnel en netjes!

Doeke Van der Veen beoordeelde op 2019-05-09

Meer als een week moeten wachten op mijn bestelling.

Diana Heemstra beoordeelde op 2019-05-04

klopt niets van het trackingsysteem. Krijg op vrijdag een mail dat pakket klaar staat voor verzending en dan wordt het pas donderdag verzonden , bijna een week later. Als het dan eenmaal onderweg is gaat het ook snel, maar dat ligt dan aan DHL en niet aan de klompengigant. En als je een mail stuurt krijg je alleen maar uitvluchten te horen en geen uitleg!

Tamlyn Chorus beoordeelde op 2019-05-02

It was quick and easy to navigate on the website and place the order. The order arrived in the estimated delivery time and the quality of the purchase was very good for the price.

Leo van der Linden beoordeelde op 2019-04-28

goed