Raadhuisplein 16
3891 ER Zeewolde

Mireille, Serooskerke beoordeelde op 2016-01-31

Rolgordijnen en luxaflex besteld, geheel naar verwachting geleverd. Alleen de levertijd had wat korter gekund.

Veronique beoordeelde op 2016-01-30

Ik bestelde lichtdoorlatende gordijnen maar ze zijn heel donker en absoluut niet lichtdoorlatend!

Jonneke beoordeelde op 2015-12-25

Fijn dat er van te voren kleur voorbeelden op te vragen zijn, deze werden heel snel geleverd.
Levering ging niet helemaal volgens planning, maar contact met Cirluna hierover was erg goed.
Snelle reactie en handelen na de mail dat het niet bezorgd was.

Hpot beoordeelde op 2015-12-24

Wij zijn er heel tevreden over

E Stakebrand beoordeelde op 2015-12-22

Wij zijn erg tevreden over de Cirluna duo rolgordijnen.
Ook de duo gordijnen voor de kiep-ramen hangen mooi.

G.Andela beoordeelde op 2015-12-21

Geweldig material en snel geregeld we zijn zeer tevreden hier mee en ook positieve geluiden van buiten af top

C.J/van Rooden beoordeelde op 2015-12-21

Bestelling op tijd en goed ontvangen,was primainorde

SWI beoordeelde op 2015-12-21

Goede service, vriendelijk, levert kwaliteits producten! (Duo rolgordijn en jaloezieen).
AANRADER!!!!!!

Jaap Jonker beoordeelde op 2015-12-21

Perfecte maatvoering, snel geleverd en goede prijs. Er waren twee kapjes gebroken door transport welke snel werden nagestuurd. Ook goede aftersales service dus. Aanrader.

Rob Veldman beoordeelde op 2015-12-21

perfecte service; snelle levering; perfect op maar.
chapeau

T. Bosgieter beoordeelde op 2015-12-14

Zeer snelle bezoriging van de stoffen waaruit ik wilde kiezen. Duidelijke wijze van bestellen. Een zeer goede communicatie over de levertijd en leverduur. En een prima functionerend product Ik ben zeer tevreden.

Helene Heijselaar beoordeelde op 2015-12-11

Heel erg tevreden ze hangen prachtig ook heel gemakkelijk te bestellen door de uitleg voor het opmeten.

M.A. De Groot beoordeelde op 2015-12-11

Snelle levering, uitstekende service en een goed product

Gerard Klompmaker beoordeelde op 2015-12-11

Zijn op bezoek geweest in de winkel in Zeewolde. Gastvrij en heel plezierig ontvangen.
Rolgordijnen conform afspraak geleverd en een klein foutje dat ontdekt werd bij het ophangen werd heel snel en soepel opgelost.
Eventuele volgende rolgordijnen komen wel weer bij Cirluna vandaan.
AAN TE BEVELEN!

Gijs Koelewijn beoordeelde op 2015-11-11

Een prima ervaring met deze firma. Een e-mail met een correctie van de maat voor mijn rolgordijn werd nog dezelfde avond beantwoord. Aan de beloofde aflevering (binnen 10 dagen ) werd keurig voldaan. In verband met de lengte van mijn rolgordijn (219 cm) had ik rekening gehouden met een naad in het doek, maar daar heb ik niets van gezien. Kortom met nog garantie voor het artikel ben ik een zeer tevreden klant.

Paul Oort beoordeelde op 2015-11-10

Onlangs een verduisterend rolgordijn besteld. Levering binnen de gestelde termijn van 12 dagen. Eenvoudig zelf opgehangen. Zeer tevreden!

Anna Huitema beoordeelde op 2015-11-09

Vlotte levering van staaltjes, goed bereikbaar en prima advies. Fijne optie om via whats app advies te kunnen vragen. Met foto's is het fijner om je vraag verduidelijken. Een bestelling geplaatst en na 10 dagen prachtige plissés ontvangen. Kortom heel erg tevreden!

Ton van Rooden ijsbaanpad 6 Kampen beoordeelde op 2015-10-09

Eerste levering was heel vlot ,maar het product was beschadigd { kromme buis} heb contact opgenomen metCirluna en met veertien dagen had ik het nieuwe rolgordijn weer binnen .
Dit was dus netjes geregeld zonder gezeur en wie zijn schuld het nou was.
Het product was ook goed van kwaliteit dus echt geen klagen over deze firma.

joke de kort beoordeelde op 2015-10-01

de rolgordijnen zijn mooi afgewerkt.
Prima

Peter beoordeelde op 2015-09-30

Na een aantal keer contact via de mail, wattsapp en telefoon
Geleverd wat gevraagd is op het afgesproken moment
Dat is wat wenselijk is