compagnieshaven 1
1601ZA Enkhuizen

Serge beoordeelde op 2015-09-30

Snelle en adequate service!

Kees beoordeelde op 2015-09-30

perfecte en zeer snelle levering

gerard kuiper beoordeelde op 2015-09-27

goed en netjes

jacob beoordeelde op 2015-09-10

Wat een fantastische winkel, goed van prijs, service en kwaliteit!!!!! Wanneer niet op voorraad ( wat niet vaak gebeurd) de volgende dag geleverd!!!!

ZEker een aanrader!!!!

Jacob

G. van den Heuvel beoordeelde op 2015-09-02

geholpen door dhr. Bas.
Buiten verwachting ook mijn port terug mogen ontvangen.
Super-Super !!!!

JvdH beoordeelde op 2015-08-31

Na invullen bestelling en gegevens werd aangegeven dat de volgende werkdag zou worden bezorgd. Niet dus.
Info vragen worden niet beantwoord.
Wanneer je snel iets nodig hebt is het dus niet echt betrouwbaar, helaas geldt dat voor de meeste watersportwinkels via Internet.
Waarschijnlijk is de groothandel de vertragende factor in deze.

Robin Grootendorst beoordeelde op 2014-11-15

Ik wilde cadeaubonnen bestellen, maar woon niet in de buurt van Enkhuizen. Even gebeld en binnen 2 dagen stonden ze in de webshop. Snelheid van leveren was prima.

Edwin Schuurman beoordeelde op 2014-10-10

Bij Joosten een stuurautomaat gekocht. Vragen over de installatie zorgde ervoor dat er met medewerking vanuit Joosten Watersport op electra, maatwerk beugel en montage voor een mooie prijs nu een stuurautomaat op onze boot zit. p.s. Een mooie prijs betekent; "Boter bij de vis".

Cristian beoordeelde op 2014-09-26

Duidelijke site en werkt gemakkelijk.

karin beoordeelde op 2014-06-26

een heel gezellige winkel, waar denk ik alles te koop is..
wij hadden lastige vragen maar hadden zelfs een keuze er in.
en werd goed op weg geholpen met een keuze wat voor onze boot beter was.

Kees beoordeelde op 2014-04-28

Afgelopen zondag goed geholpen betreft een lekkage..
Helemaal top dat ze ook zondag voor je klaar staan

Marjolein beoordeelde op 2014-04-27

Ik kom altijd graag bij Joosten Watersport. Erg vriendelijk personeel!

2014