Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Radeweg 19
8171 MD Vaassen

R.Hofstra beoordeelde op 2016-02-13

In een moeilijke periode is er in ieder geval dit bedrijf dat meedenkt , klantvriendelijk is bij mondelinge vragen en verder een geweldige service heeft en alle beloften waar maakt. Hoop hun diensten voorlopig niet nodig te hebben , maar indien nodig er zeker weer gebruik van te maken

zwaan beoordeelde op 2016-02-03

Geweldig en correct precies op tijd en dat helemaal uit het noorden. Ook vragen om nog verder iets te kunnen beteken. Mooie kist ook mooi gevoerd. Prettige behandeling Joan

J. van de W beoordeelde op 2016-02-03

In januari 2016 overleed mijn lieve moeder. We wilden een waardig afscheid voor haar. Maar bij rouw en trouw wordt je financieel aan alle kanten uitgeknepen, omdat je verdrietig en dus kwetsbaar bent. Toch gekozen voor een kist bij uitvaartkist online. Een geweldige keuze. Het gemak van bestellen is prima, de kwaliteit en prijs is nog beter. En de kist doet niets onder voor een kist die we anders bij de uitvaartverzorger hadden besteld. Het enige verschil was de prijs. Dit scheelde meer dan €500,00 wat we nu goedkoper uitwaren. Ik kan dan ook met recht iedereen aanbevelen om een kist via uitvaarkist online te bestellen!!!

Maarten-Oosterbeek april 2015 beoordeelde op 2015-06-04

Uitstekende digitale EN persoonlijke afwikkeling van de bestelling. De juiste kwaliteit kist, zoals beschreven en op de juiste tijd persoonlijk afgeleverd. Het is voor ons gezin een waardevolle bijdrage geweest zelf de uitvaart te regelen en te kunnen rekenen op de accurate levering en zorgvuldige dienstverlening met nazorg van Uitvaartkist online. Van harte aanbevolen. Maarten-Oosterbeek april 2015

Marion Bruurs beoordeelde op 2015-04-07

Ik weet nog dat ik donderdag tegen de avond de kist bestelde en dat de betaling via internet niet lukte. Ik belde op en kreeg meteen te horen dat ik ook contant af mocht rekenen bij bezorging. De volgende dag werd ik netjes opgebeld hoe laat de bezorging zou zijn. Op het afgesproken tijdstip stond er een nette dame aan de deur die de kist kwam bezorgen en ons meteen condoleerde met het verlies.
Een hele nette kist en precies zoals op de site te zien was. We rekende contant af, dat was geen probleem. Al met al een zeer correcte manier van optreden en klanten benaderen. Een dikke pluim voor Uitvaartkist-Online. Ik heb nu ervaren wat het betekent om alles zelf te regelen en ben van plan om dit ook aan andere mensen te adviseren. Goed voor de rouwverwerking en ook een stuk goedkoper dan bij een uitvaartondernemer. Helaas weten maar zeer weinig mensen dat je niet verplicht bent om een uitvaartondernemer in de arm te nemen. Ik hoop oprecht dat deze beoordeling meer klanten trekt. Ik heb in ieder geval al verschillende mensen verteld over Uitvaartkist-Online..

Sjaak beoordeelde op 2015-04-05

Fijn en goed geholpen. bezorging was ook zeer gepast.

A. van den Worm beoordeelde op 2015-04-05

De kist die wij besteld hadden is netjes afgeleverd op het opgegeven adres op het juiste tijdstip. Wij zijn zeer tevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Ook wanneer wij in het weekend 's avonds diverse keren telefonisch contact hadden werden wij vriendelijk geholpen.

Rita beoordeelde op 2015-04-03

Vanwege de kerstdagen was het niet mogelijk om via de site te bestellen, echter via het vermelde telefoonnummer was het bedrijf bereikbaar. we zijn uiterst zorgvuldig geholpen en de bestelling en levering gingen in goed overleg. Product voldeed aan onze wensen.

Sandra Schipper beoordeelde op 2015-04-03

Buitengewoon fijne en goede service. Ik heb de mooie massieve kist 's nachts bestel. De volgende morgen werd ik om 9 uur gebeld over het afleveren en om 13 uur hadden wij em in huis. Prima service. In overleg hebben wij de bekleding nog gewijzigd. Prijs scheelde de helft met de Uitvaartverzorging! Heel blij mee!

Anna de Vries beoordeelde op 2014-11-17

Geweldige mogelijkheid om zelf je uitvaart te regelen met Uitvaartkist Online. Het leek me spannend of dit zou lukken, maar er werd meteen gebeld en meegeleefd en de persoonlijke zorg was onverwacht groots! Ook de afhandeling was passend! Hartelijk dank!

2014