Uitvaartkist Online

voor het zelf organiseren
van een uitvaart.
Kisten, urnen en
benodigdheden voor een
uitvaart in eigen beheer.

Lidmaatschap per 23-07-2019 stopgezet

9,7

• Visser/De Jong
    Review voor Uitvaartkist Online

Leuk idee en we werden er enthousiast van en de levering was zeer prompt...maar wat een matige kist die CHISTANN eco DHZ....kwam beschadigd aan, een hoek lag aan diggelen. En omdat het super slecht verlijmde multiplex is, lagen er ook meteen drie lagen hout los.
    De handvatten zaten los, de wigconstructie kon het verplaatsen van een lege kist al niet aan, laat staan een corpus van 120 kilo...Bij het onreglementair schroeven spleet ook dit multiplex..Bodem zat wel vast aan de constructielatten, maar die zaten slecht tot niet vast aan de zijden...Al met al ben ik als professional nog 2 uur bezig geweest met verstevigen. Het materiaal is inderdaad zeer geschikt om op te schrijven en te schilderen.

• Paula Kemper
    Review voor Uitvaartkist Online

Mijn moeder wilde de goedkoopste kist voor haar crematie en die bestelde ik als zelfbouwpakket. Snelle levering en zeer prettig persoonlijk telefonisch contact zorgden ervoor dat we de kist met zijn tweeën in elkaar konden zetten.
    Daarna een mooie ondergrondkleur met acrylverf opgezet en daarop een levensboom met voor elk kind een vertakking geschilderd. Die vertakten weer verder voor de kleinkinderen en de achterkleinkinderen. Iedereen kleurde een eigen bloem en die werden aan de tak geplakt. Verder aan de takken hartvormige blaadjes door de kleinkinderen uitgeknipt en opgeplakt. Zo hebben we gezamenlijk een prachtige kist gemaakt.
    Omdat wij alles zelf regelden heb ik nog meerdere keren contact gehad om dingen te vragen. Ik werd daarbij steeds heel vriendelijk en goed geholpen. Petje af voor alle service.

• Fam. Klunder
    Review voor Uitvaartkist Online

Heel tevreden. Overlijden kwam eerder dan dat kist er was, keurig opgelost door kist te brengen.
    Fijne persoonlijke communicatie, 1 klein misverstand maar werd net 1 telefoontje direct opgelost.

• Hans vL
    Review voor Uitvaartkist Online

Bestelling vlot! Werd gecheckt door bedrijf en hield vinger aan de pols voor correcte levering. assemblage van de kist was niet moeilijk. De tekening had voor en achterkant verwisseld, maar het wijst zich vanzelf.

Deze kist is een voordelige keuze, die ook de mogelijkheid heeft zelf te decoreren.

Antwoord van Uitvaartkist Online

Er zat inderdaad een foutje in de handleiding, dat is inmiddels gecorrigeerd bij de bestellingen die we versturen. Maar toch bedankt voor de tip!

• B.de lange
    Review voor Uitvaartkist Online

W as zeer tevreden met zelfbouwpakket kist.stond alleen dat de kist in 20 minuten klaar kon zijn voor een persoon.dat lukt echt niet.alle onderdelen waren er bij.netjes,en ben zeer tevreden.alleen 8 schroeven mochten wel wat groter ziin nu 15 bij 15 milieu mag wel 2 bij 2 cm.of ronden die bij maar kisten zijn.

Antwoord van Uitvaartkist Online

Bedankt voor uw positieve en constructieve reactie! De sluitknoppen hebben we in de laaaste serie al aangepast naar 20x20.

• Van der Leeuw
    Review voor Uitvaartkist Online

Was heel blij met de kist. Superhandig. En ook degelijk.

• Anita
    Review voor Uitvaartkist Online

Op vrijdagochtend de DHZ-kist besteld zodat hij zaterdag bezorgd kon worden. Helaas is op vrijdagavond mijn man overleden. Toen zaterdag de pakketdienst niet is gekomen, contact opgenomen met uitvaart-online. De volgende dag (op zondag) werd de DHZ-kist persoonlijk gebracht. Wat mij betreft een 10 voor service. Zondag samen met onze 15 jarige dochter de kist in elkaar gezet en daarna konden we gaan schilderen, schrijven, tekenen op de kist. Wat ons betreft een goede keuze en een goed afscheid van onze man en vader.

• Paul
    Review voor Uitvaartkist Online

Absoluut goede service. Discreet, rustig, met respect voor emoties en duidelijk geregeld. Helemaal tevreden en beveel ik zeer aan.

• Carina
    Review voor Uitvaartkist Online

Dit was voor ons de eerste keer dat we online een kist bestelden, maar indien nodig zeker niet de laatste keer!
    Het contact liep zeer voorspoedig. Omdat het toch een gek iets was om te bestellen heb ik de bestelling telefonisch geplaatst zodat ik nog extra dingen kon toelichten en vragen. Dit was geen probleem en ik werd zeer correct te woord gestaan. De bestelling kon diezelfde dag al geleverd worden, wat zeer prettig was. Over het exacte tijdstip zou ik een berichtje ontvangen, maar dit werd een persoonlijk telefoontje. Toch wel zo prettig.
    De kist zelf overtrof onze verwachtingen, tja je bestelt toch online en het scheelt zoveel geld dat je soms niet weet wat je kunt verwachten. Maar hij was prachtig!

• F. Kock
    Review voor Uitvaartkist Online

Erg mooie kist, mooi afgewerkt en snel geleverd. Prijs erg goed ten opzichte van concurrenten. Erg aardige mensen met begrip en uitvaart achtergrond.

• A.Kuipers
    Review voor Uitvaartkist Online

Wij hadden een grenen eco-kist besteld die prima zelf te beschilderen was. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, en de kist voldeed precies aan onze verwachtingen. Fijn persoonlijk contact gehad en de kist is op het afgesproken tijdstip discreet bezorgd, heel netjes allemaal. Ik kan deze site zeer aanbevelen.

• Peter
    Review voor Uitvaartkist Online

Zeer goede ervaring met uitvaartkist-online. Op een woensdagmiddag besteld en een half uurtje later werd ik gebeld of de bestelling correct was. Op donderdag zou de kist bezorgd worden. Gevraagd of ik donderdag morgen even gebeld kon worden met het tijdstip van bezorgen. Dit werd keurig gedaan en op het tijdstip was de kist er ook. Bezorgd in een discrete bus. Alles keurig volgens afspraak.
    Goede kwaliteit kist en netjesafgewerkt.

• A. Plas
    Review voor Uitvaartkist Online

De website is zeer overzichtelijk en geeft direct de gevraagde informatie. Het bestellen was eenvoudig en de de bevestiging van de bestelling, zowel telefonisch als per e-mail, was zeer geruststellend. De persoonlijke aflevering was volgens afspraak en hebben wij als zeer prettig ervaren. De kist voldeed volledig aan onze wensen. Veel positieve reacties op de kist gekregen. Afgezet tegen de lage prijs zijn wij dus voor 100% tevreden en zullen dit zeker uitdragen naar anderen.

• Rosa
    Review voor Uitvaartkist Online

Hadden een smelen mand van iemand cadeau gekregen en hoefden alleen eco bekleding te hebben. Deze is goed en snel geleverd en paste mooi.

• Noortje
    Review voor Uitvaartkist Online

Helemaal prima, en fijn dat ze een uur na de bestelling belden om te bevestigen dat de bestelling in goede orde was ontvangen. Het blijft toch een gekke bestelling.

• Anna
    Review voor Uitvaartkist Online

Prima en netjes geleverd. De kist bleek wel wat klein, we hebben niet op maten gelet als leek. Dus mijn tip is: let ook op de afmetingen. Mijn vader was gelukkig een smal mannetje dus het kwam goed maar dat had ook anders kunnen zijn en dan is er een probleem.

• J. van Raaij
    Review voor Uitvaartkist Online

Vrijdag besteld, maandagmorgen in huis. Werd direct gebeld door een vriendelijke meneer na het plaatsen van de bestelling om te controleren of maandag snel genoeg was (tegen meerprijs is de kist sneller te leveren), maar maandag was snel genoeg. Vlak voor de levering telefonisch bevestiging gehad van de exacte tijd. Toch wel handig in een periode dat je heel veel moet regelen.
    Kist en kussens er in waren prima. De kist was verpakt in plastic, zodat hij droog blijft.

• Wim Stenfert Kroese
    Review voor Uitvaartkist Online

Alles was van A tot Z echt super goed geregeld. Ik ben heel erg tevreden.

• Familie de Wit
    Review voor Uitvaartkist Online

Goede afhandeling, helaas jammer dat wij de bezorgkosten moesten betalen omdat de kist om 9.00 uur bij het uitvaartcentrum moest zijn. Dat was het enige minpuntje. Dit is de tweede keer dat wij bij uitvaartkist-inline hebben besteld en naar alle tevredenheid. Zeker een aanrader.

• Lotte Enting
    Review voor Uitvaartkist Online

De massieve grenenhouten kist geurde als een dennenbos, geweldig effect!