Wold 1572
8225AG Lelystad
0320-320002
KvK 61971561

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Fien beoordeelde op 2015-07-04

Keurig op tijd bezorgd door een erg vriendelijke chauffeur die zelf voor me naar de tuin sjouwde: superservice!

Trudy beoordeelde op 2015-06-14

Levering van de pallets was volgens de aangekondigde tijd in de mail. De pallets werden door de bezorger helemaal naar het tuinhuis gedragen. Echt top, bedankt!

Erik beoordeelde op 2015-06-07

Top,

Snel afgehandeld en geleverd.

Op zondag besteld en op dinsdag op mijn verzoek netjes de pallets op de aangegeven tijd geleverd. Chauffeur heeft netjes geholpen om de pallets voor ons op de plek te zetten waar wij ze wilde hebben.

Dirk beoordeelde op 2015-04-25

Prima service. Pallets snel geleverd. Top.

Jeroen beoordeelde op 2015-04-23

Alles helemaal top gegaan. Nieuwe pallets besteld, na een telefoontje bijna exact de juiste tijd af kunnen spreken en zelfs geholpen om ze allemaal naar boven te tillen! Echt een aanrader!

kees beoordeelde op 2015-04-22

Alles okay!

Robin beoordeelde op 2015-04-17

Op dinsdag besteld en op woensdag al geleverd, 26 stuks b-keus. Er zaten er een aantal tussen die een simpele reparatie nodig hadden maar ter compensatie zaten er ook een aantal zo goed als nieuwe bij. Zeer te spreken over de snelheid van leveren en vriendelijkheid van de chauffeur.

Bas Cival beoordeelde op 2015-04-14

goede service snel geleverd in breda zeker een aanrader!

Sam beoordeelde op 2015-04-10

Dezelfde dag nog geleverd! Ik ben erg tevreden.

E. Galjaard beoordeelde op 2015-04-03

Helemaal top! Afspraken goed nagekomen.

Mélanie beoordeelde op 2015-04-01

Vriendelijk en keurig geholpen: zowel online via de chat per e-mail en telefonisch als face-to-face bij de levering. Mijn ´bed´ werd keurig op tijd geleverd en voor me in elkaar gezet. Prima!

Marta beoordeelde op 2015-03-18

'S morgen voor 12 uur besteld en ik had ze om half 4 al!
De bezorger hielp zelfs met sjouwen.
Superservice en denk goed mee.
Bedankt!

Eline beoordeelde op 2015-03-11

Binnen een paar minuten na de bestelling had ik een mail om de afleverdatum en het tijdstip af te stemmen. Heel prettig in een fijn blokje van slechts een half uur, dus geen halve dag thuis wachten. Exact op tijd kwam de bezorger. En deze was ook nog eens enorm hulpvaardig met helpen de pallets naar boven te krijgen met de lift. Dit scheelt een flinke sjouw voor een vrouw ! Kortom een top bedrijf !

Corina beoordeelde op 2015-03-10

Topservice!!

L.Daniel beoordeelde op 2015-03-05

Ik bestelde om 10:00 's ochtends een aantal pallets en deze werden dezelfde dag om 13:00 nog bezorgd in Amsterdam. Palletspoed maakt haar naam zeker waar wat betreft de spoed. De heer Burhan is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zullen zeker nogmaals een bestelling plaatsen. Vele malen dank!

koen van oosterhout beoordeelde op 2015-01-25

als je snel wilt, is het er ook snel !

Ellen beoordeelde op 2015-01-23

Fijne en snelle levering!

L. Bekkering beoordeelde op 2015-01-15

Geweldige service, uiterst vriendelijk en super snelle levering!

S. de Rooij beoordeelde op 2015-01-05

Snel en makkelijk besteld. Jammer dat jullie niet zaterdags leveren!

2015