Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

J Van Ham elzinga beoordeelde op 2019-08-19

prima snelle levering en een mooie tas.

Morgan Sampson beoordeelde op 2019-08-13

Na mijn bestelling had ik nog een vraag over de levering, zeer snel antwoord gekregen. Pakketje was binnen no-time binnen! Top

Britt van Hest beoordeelde op 2019-08-13

Anneke Rl Verheyden beoordeelde op 2019-08-12

ik kreeg een supertoffe tas toegestuurd.
Liza is een heel correcte mevrouw die snel reageerde op mijn vragen.
de tas is nog mooier dan op de foto ❤️

myrna bolland beoordeelde op 2019-08-10

Ja , dat was een plezier om te bestellen : 3 x tasje met dierenprints , goede hulp via de mail gekregen bij het uitzoeken en ook kon ik de bestelling meteen goed plaatsen , vervolgens werd de bestelling binnen 2 dgn. bezorgd .
Dus ja helemaal goed !

Anja Severijnen beoordeelde op 2019-08-10

Er is veel keus in tassen. Met een extra versierinkje op de envelop werd de tas als cadeau bij een ander afgeleverd. Dat werd erg gewaardeerd. De tas is naar wens. Minder positief ben ik over de reclame achteraf op telefoon en tablet waarmee ik doodgegooid word. Ik heb al een dure tas gekocht? Waarom die reclame?

Merlin Frederiks beoordeelde op 2019-08-07

marga nieuwkoop beoordeelde op 2019-08-06

Snelle en fijne service en ik ben blij met mijn mooie leren shopper!

Berbel van der weele beoordeelde op 2019-08-05

Tonnie Schenk beoordeelde op 2019-08-03

Precies zoals op de foto en snelle levering super blij.

Monique Grooten beoordeelde op 2019-07-30

Goede communicatie, snelle levering

Marian Hoen beoordeelde op 2019-07-19

Carolien Piscaer beoordeelde op 2019-07-18

Manon Otten beoordeelde op 2019-07-17

Heel tevreden, snel bezorgd en een prachtige tas.

Janneke beoordeelde op 2019-07-16

De foto's op de site gaven het product goed weer. En de levering was supersnel.

Hanna IJtsma beoordeelde op 2019-07-16