Botenmakersstraat 106

Mystery shopper

Lees
waarom

Marieke Reijnders beoordeelde op 2019-05-28

Tasje besteld, en ondanks dat de kleur niet was zoals ik verwacht had van de foto's, was het allemaal netjes geregeld. Contact over latere verzending wegen bestellen, snel reactie op mijn aankondiging dat ik retour ging zenden. Zodra ik iets anders zie, zou ik er zo weer bestellen.

Renée van Giffen beoordeelde op 2019-05-27

Sabine Knops beoordeelde op 2019-05-20

Marie-José van Ingen-Wachelder beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden, bestelling keurig afgehandeld.
Goed geïnformeerd en tas voldoet aan de verwachting

Marijke den Drijver beoordeelde op 2019-05-18

Prima service, mooie tas

Nicolle Mullenders beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering. Mooie tas. Helemaal tevreden.

Sandra Vellenga beoordeelde op 2019-05-17

Jolanda Mooren beoordeelde op 2019-05-16

Tjitske Van den Berg beoordeelde op 2019-05-15

Mariette De Nes beoordeelde op 2019-05-15

Mariëlle Van Dongen beoordeelde op 2019-05-15

Super gave groene shopper besteld. Er was wat vertraging bij de levering maar heb hem uiteindelijk nog net voor Moederdag binnen gekregen. De communicatie per app ging super goed ( vragen over de levering werden heel snel beantwoord en er werd meegedacht aan een oplossing ). De tas is van zeer goede en mooie kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

Debby Lenderink beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden.
Snelle bezorging

Cindy van den Berg beoordeelde op 2019-05-15

Door mijn eigen fout ging er iets mis met de betaling. Meteen gemaild en de volgende dag al een nieuwe betalingslink. Tas daarop super snel in huis. Mooie tas van hele goede kwaliteit :)

Marjolein Meijns beoordeelde op 2019-05-14

Ruime keuze, prachtige kwaliteit en snelle levering

Monique Evers beoordeelde op 2019-05-10

Sasja Pronk beoordeelde op 2019-05-06

Jeanet van Tol beoordeelde op 2019-05-06

Christa Grooten beoordeelde op 2019-05-06

Bianca Mintjens beoordeelde op 2019-05-05

Prima levering. Correct en snel.

Ester Aanstoot beoordeelde op 2019-05-05