Kooiweg 10
3927 EB Renswoude

9,1

Dekker beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering. Goede service.

Pathuis beoordeelde op 2019-04-30

Spelbos beoordeelde op 2019-04-29

De tracker is weer helemaal goed, er zijn nog meer dingen gemaakt dan gevraagd. ik en me zoon zijn erg blij.

Spithorst beoordeelde op 2019-04-28

Huls beoordeelde op 2019-04-28

Super service. Tractor is getest door Tim’s speelgoedboerderij naar Siku gestuurd en vervolgens weer terug naar ons.

jan van den Berg beoordeelde op 2019-04-28

Denolf beoordeelde op 2019-04-26

Correcte en snelle afwerking van de levering. Met dank daarvoor!!

Willemsen beoordeelde op 2019-04-23

Netjes op tijd in goede staat ontvangen!

Kraaij beoordeelde op 2019-04-23

Emmers beoordeelde op 2019-04-23

Prima service

Elhorst beoordeelde op 2019-04-23

De levering ging prima en snel.

1 puntje is wel dat de verpakking wat beter had gemogen , het artikel zat strak in het doosje wat er om zat dus zou er iets mee gebeuren tijdens transport zou het artikel zelf ook meteen kapot zijn. Een grotere doos met vulling er omheen zou beter zijn.
Ook het er uit pakken van het artikel was lastig.

Verder top!

Dhondt beoordeelde op 2019-04-20

Spijker beoordeelde op 2019-04-18

Tevreden over de bestelling houten dieren en boerderij figuren. Kreeg ook snel reactie op vragen via de mail.

Mieke beoordeelde op 2019-04-17

Iets van de bestelling ontvangen wat anders was dan besteld, echter vriendelijke medewerkster en soepele retour afhandeling.

Brand beoordeelde op 2019-04-17

Van Utrecht beoordeelde op 2019-04-17

Kallan beoordeelde op 2019-04-15

Ik had het speelgoed snel in huis nodig i.v.m. de verjaardag van mijn zoon. Het is snel bezorgd en de bestelling was compleet. Erg prettige ervaring.

Blok beoordeelde op 2019-04-14

Swelsen beoordeelde op 2019-04-13

Marco Kerseboom beoordeelde op 2019-04-13

Voor mensen die altijd bang zijn dat het pakketje slecht verpakt word, geen zorgen hier! Spullen worden super goed verpakt. 2x nu besteld hier, en de bestellingen kwamen goed en snel aan.