Kooiweg 10
3927 EB Renswoude

9,1

Gonggrijp beoordeelde op 2019-07-05

Elberse beoordeelde op 2019-07-01

Nette,goede en vlotte Service..

Vervoordeldonk beoordeelde op 2019-07-01

Mondeel beoordeelde op 2019-07-01

Snelle service, goed verpakt, sterk materiaal en lekkere snoepjes erbij

Heijstek beoordeelde op 2019-06-30

Visser beoordeelde op 2019-06-29

Luys beoordeelde op 2019-06-27

Smids beoordeelde op 2019-06-26

Oosterman beoordeelde op 2019-06-25

Barends beoordeelde op 2019-06-25

Nadat de bestelling wat langer op zich liet wachten, via tim’s het afleveradres verandert, waardoor onze kleinzoon op zijn verjaardag blij verrast werd met een prachtig kado!!! Top service!!!!

Van der weegen beoordeelde op 2019-06-25

de Beer beoordeelde op 2019-06-25