Kooiweg 10

Dioncre beoordeelde op 2019-05-12

Hagen beoordeelde op 2019-05-12

Ruitenbeek beoordeelde op 2019-05-08

beun beoordeelde op 2019-05-08

Goede service alleen de dhl is heel slecht

Berends beoordeelde op 2019-05-06

Sabine Tolksdorf beoordeelde op 2019-05-06

Heleen beoordeelde op 2019-05-05

Super snelle levering

Van lierop beoordeelde op 2019-05-04

De hekjes zijn zo slap. Blijven niet staan. En hebben ze al opnieuw vast moeten lijmen.

Jansen beoordeelde op 2019-04-30

Wamelink beoordeelde op 2019-04-30

Coene beoordeelde op 2019-04-30

Dekker beoordeelde op 2019-04-30

Snelle levering. Goede service.

Pathuis beoordeelde op 2019-04-30

Spelbos beoordeelde op 2019-04-29

De tracker is weer helemaal goed, er zijn nog meer dingen gemaakt dan gevraagd. ik en me zoon zijn erg blij.

Spithorst beoordeelde op 2019-04-28

Huls beoordeelde op 2019-04-28

Super service. Tractor is getest door Tim’s speelgoedboerderij naar Siku gestuurd en vervolgens weer terug naar ons.