Eikenhorst 10

Mystery shopper

Lees
waarom

Liesbeth beoordeelde op 2016-12-06

Nieuwe glaasjes besteld voor een regenmeter. Zoals altijd vlot antwoord gehad op de vraag. Duidelijke instructies met betrekking tot de betaling. Vlotte levering daarna.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Liesbeth, Dank voor de mooie beoordeling. We zijn blij voor u dat alles naar wens en voorspoedig verlopen is.

Liesbeth beoordeelde op 2016-11-26

Keurig enzeer correct bedrijf

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Liesbeth, Dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen.
U beoordeelt ons met 4 uit 5 sterren. Dat houdt in dat wij het nog beter kunnen doen. Waar laten wij iets liggen? Graag vernemen wij hoe wij ons kunnen verbeteren om een volgende keer 5 sterren te ontvangen?
Met decoratieve groet, christina

J beoordeelde op 2016-11-21

Zeer snelle bezorging

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste J, Onze dank voor uw 5 sterren beoordeling. We zijn daar erg blij mee. We zijn blij dat we een snelle verzending voor u in orde konden maken.

Marijke Siffels beoordeelde op 2016-11-15

Alles naar wens

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Mevrouw Poot, Dank voor uw beoordeling. Hoewel u aangeeft dat alles naar wens is geweest, is voor u de prijs/kwaliteitverhouding ten opzichte van uw bestelling/geleverd product niet ideaal omdat u deze met 4 sterren beoordeelt. Jammer dat te vernemen.
Met een groet, christina

Friedhelm Illbruck beoordeelde op 2016-11-14

Komplikationslose Lieferung. Ich war sehr zufrieden

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Sehr geehrte Herr Illbruck, Herzlichen Dank für Ihre Beurteilung und gut zu lesen dass die Lieferung Komplikationslos war.
Mit Grüße, christina

joke poot beoordeelde op 2016-10-17

We hebben de windgong buiten opgehangen en zijn steeds verrast over de prachtige klanken.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste mevrouw Poot, Bedankt dat u ons heeft willen beoordelen. We zijn daar erg blij mee.
Fijn ook te lezen dat de gong u steeds weer verrast met prachtige klanken. Dat u er veel en lang plezier van mag hebben.

A. Karelse beoordeelde op 2016-09-17

Bestelling conform afspraak afgeleverd.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste A. Karelse, Excuus voor deze late terugkoppeling maar alsnog bedankt dat u uw beoordeling heeft aangepast naar 5 sterren. Met groet, christina

jan Hanssen beoordeelde op 2016-09-16

Op zeer korte tyd de bestelling thuis gebracht geweldig

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank Jan voor de super mooie beoordeling. We zijn daar erg blij mee. Groet, christina

Johan.p beoordeelde op 2016-09-15

Mooi ding goe en snelle levering

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Johan.p, Onze dank voor uw beoordeling.
U geeft ons 4 uit 5 sterren. We kunnen het blijkbaar nog beter doen. Mogen wij een terugkoppeling ontvangen waar we verbeteringen kunnen aanbrengen?

henk beoordeelde op 2016-09-08

Tevreden duurde wel iets langer dan gedacht maar het was wel goed uitgelegd ivm omstandigheden. Zorgvuldig verpakt top

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Henk, Dank voor uw beoordeling.
Door omstandigheden was het helaas onmogelijk om de bestelling eerder te verzenden. Zoals u ook vermeld hadden wij dit gecommuniceerd.
Een volgende keer hopen wij wel binnen de termijn te kunnen verzenden.

Gerard B. beoordeelde op 2016-09-06

Goede communicatie over latere bestelling i.v.m. omstandigheden. Daarna perfect geleverd.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Gerard, Onze dank voor uw mooie beoordeling en feedback. We zijn er blij mee.

Werner beoordeelde op 2016-09-02

Aanvankelijk leek het alsof wij lang op onze bestelling moesten wachten maar het was er binnen een paar dagen. Van te voren gebeld en goed ingepakt afgeleverd. Het kunstwerk staat bijzonder goed in onze gastenkamer dus zijn we dik tevreden.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Werner, dank voor uw beoordeling.
U geeft ons 4 uit 5 sterren, dat houdt in dat we het ergens nog beter kunnen doen. Mogen wij een terugkoppeling ontvangen waar we verbeteringen kunnen aanbrengen?

S.C. Nab beoordeelde op 2016-08-12

Snelle service, duidelijke persoonlijke afhandeling, keurig verpakt! Aanrader!

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
We zijn blij met uw mooie beoordeling en toelichting. Met dankbare groet, christina

Ezel beoordeelde op 2016-07-28

Mooi material en Snelling en correct bezorgd.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Beste Ezel, Dank voor uw beoordeling, daaruit blijkt dat wij het nog beter kunnen doen. Graag vernemen wij uw terugkoppeling waar we verbeteringen kunnen aanbrengen/toepassen.

Marijn beoordeelde op 2016-07-25

Dank

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Marijn, Dank dat je ons nog apart hebt beoordeeld. Je had ons al via de mail bericht maar deze beoordeling stellen we ook zeer op prijs.

Liesbeth beoordeelde op 2016-07-15

Zeer tevreden! Snelle persoonlijke benadering op mijn vragen en zeer vlotte levering!

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank je Liesbeth voor je beoordeling. We zijn er blij mee en wat de persoonlijke benadering betreft: graag gedaan.

Toonen beoordeelde op 2016-06-07

Snelle persoonlijke levering

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank voor uw beoordeling. We zijn er erg blij mee.

Mystery shopper beoordeelde op 2016-06-07

Onlangs hebben we Stynia Sfeer & Deco verrast met een mysteryshopping actie. We stelden de vraag of de aangeboden wijnhouders geschikt zijn voor de reguliere maat en hoe het zit met retourneren van producten. We kregen spoedig een reactie terug. Vanwege de uitgebreide, vlotte en duidelijke reactie beoordelen wij deze webwinkel met vijf sterren!

J.Duffhues beoordeelde op 2016-05-25

Uitstekende service. Ook ivm ruilen van artikel. Bedankt

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank voor uw beoordeling en dat u onze service waardeert.
Daar worden wij heel blij van.

Groninger beoordeelde op 2016-05-17

Binnen no time kreeg ik een ontvangstbevestiging. Ook is het prettig dat de bestelling aan huis kan worden opgehaald en op het door mij aangegeven tijdstip en datum.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Best Groninger, dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat we aan uw wensen konden voldoen. Groet, christina

Anna Laget beoordeelde op 2016-05-05

De geleverde goederen zijn snel en veilig afgeleverd. De producten waren precies zo mooi als we gehoopt hadden. We zijn zeer tevreden over de prijs - kwaliteit verhouding. Het was onze eerste kennismaking met deze webwinkel. Als we weer iets nodig hebben om het huis op te pimpen, zullen we deze webwinkel zeker weer raadplegen.

Reactie van Stynia Sfeer & Deco:
Dank voor uw beoordeling. Graag ontvangen wij uw feedback wat wij nog kunnen verbeteren om 4,5 of zelfs 5 sterren te kunnen behalen?