Stynia Sfeer & Deco

Stynia Sfeer & Deco

Bijzondere tuindecoratie, woondecoratie en kado's vind je bij de internetshop van Stynia Sfeer & Deco met een uitgebreid assortiment.

Lidmaatschap per 22-08-2020 stopgezet

9,6
Filter 138 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 128 met beschrijving

• J
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Meteen reactie Overleg prima en levering correct. Aan te bevelen!

Beste J,
    Dank voor uw beoordeling en feedback.
    Een groet namens ons team, christina-yvonne

• Monique
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Heel blij met de bestelde producten. Snel en netjes verpakt verstuurd.

Beste Monique,
    Dank voor je mooie beoordeling en feedback. We zijn daar super blij mee.
    Ook erg fijn te lezen dat je blij bent met de producten.
    Groetjes, christina-yvonne

• W.J.Sollie
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Zeer goede service. Product snel en zorgvuldig afgeleverd. Goede kwaliteit boog. Zou zo weer een bestelling plaatsen.

Beste S.J.
    Onze dank voor uw beoordeling met 5 sterren. Wij daar erg blij mee.
    Ook fijn te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het product, de snelheid van levering en onze service.

• M.Y. Brown

Snel en goed afgehandeld

Beste M.Y.
    Onze dank voor de beoordeling en met 5 sterren! We zijn daar heel erg blij mee.
    Ook waarderen wij uw feedback omtrent de behandeling van uw order.

• Anne Mooibroek
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Zeer tevreden, het product is van hoge kwaliteit en binnen 2 dagen hadden wij het in huis. Geweldig

Beste Anne,
    Dank voor de mooie beoordeling. We zijn daar erg blij mee.
    Goed te lezen dat het product voldoet. En... als PostNL meegewerkt had, was de zending zelfs een dag eerder in huis geweest -:).

• J. van Dalen
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Een mooie heldere side. Bij aankoop snelle afhandeling en bezorging.

Beste J.
    Wij streven er naar om orders snel te behandelen en te verzenden. Onze dank voor de goede beoordeling en toelichting daarop.

• E.C. van Zijtveld
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Geen klachten over bestelling en bezorging, wel wat teleurgesteld dat de kaart op een plaat mdf was afgedrukt en niet op "echt" hout

Beste E.C.,
    Dank voor uw beoordeling. Dat u ons in het geheel met 3 sterren beloont vinden wij niet terecht.
    Het product valt u ietwat tegen doordat er een andere houtsoort is gebruikt dan u had verwacht. U bent de eerste met een dergelucke reactie bij dit artikel.
    Wanneer de print op "echte" houten planken was geplaatst dan bestaat er de mogeluckheid dat het hout gaat werken met alle gevolgen van dien.
    Juist om het product onder verschillende omstandigheden niet te (veel) laten werken is er mdf als houtsoort gebruikt. Ons inziens is op de productfoto ook goed te zien dat de print niet op "echt" hout is geplaatst. Daarbij een print op "echt" hout had ook een veel minder scherpe weergave gehad.
    Inmiddels hebben wij op de website bij het product aangegeven dat er mdf als materiaal is gebruikt.
    Wanneer een product tegenvalt heeft u het recht om binnen de daarvoor gestelde termijnen en voorwaarden de bestelling te herroepen.
    Mocht u alsnog uw beoordeling willen aanpassen dan kunt u de link in de uitnodiging daartoe opnieuw gebruiken.

• T. Riebeek
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Prachtige selectie, hele goede service en keurig verpakt verstuurd. Top!

Beste T,
    Onze dank voor deze mooie beoordeling en toelichting.

• Jan Geertsma
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Prachtige lantaarns voor een concurrerende prijs. Prima webshop!

Beste Jan,
    Dank voor deze mooie beoordeling met toelichting daarop.

• Herman Meppelder
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

snelle levering, uitstekende kwaliteit. Dus een zeer tevreden klant

Beste Herman,
    Dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren en toelichting. We zijn daar erg blij mee.

• Sylvia van Ankeren
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Voor ons project ZorgThuis staan de stoelen prachtig in het trainingscentrum.

Beste Sylvia,

• Patricia van Engelen

Gewoon 100%

Beste Patricia,
    Goed te lezen dat je alles "gewoon 100% " vindt. Zelf vinden wij ook dat het zo hoort te zijn.
    Bedankt dat je ons hebt willen beoordelen met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.
    Groet, christina-yvonne

• Louisse Frissart

Snelle levering !

Beste Louisse,
    We zijn blij te lezen dat je blij bent met de goede service en snelle levering. Onze dank dat je ons hebt willen beoordelen en dat met 5 sterren, we zijn daar erg blij mee.

• LIanne van Hees

prima geregeld

Antwoord van Stynia Sfeer & Deco

Beste Lianne, Fijn te lezen dat alles prima geregeld is/was en dat je dit hebt willen beoordelen met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.
    Groet, christina-yvonne

• J. van Riet

Hele mooie spullen.
    Leveren volgens afspraak.
    Snelle reactie bij vragen.
    Top.

Antwoord van Stynia Sfeer & Deco

Beste J. van Riet, Het doet ons goed om te lezen dat u de spullen mooi vindt, een snelle reactie wordt gegeven bij vragen etc. Wij danken u danook dat dit terug te zien is in uw beoordeling, met een totaalscore van 5 sterren, wij zijn daar zeer blij mee.

• M. van den Brink
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Een mooie rozenboog geplaatst stond meteen te lood een mooi produkt.
    We laten de boog roesten.

Antwoord van Stynia Sfeer & Deco

Beste M. van den Brink, Fijn te lezen dat de boog goed naar uw zin is. Ook bedanken wij u voor de mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee.

• Peter Platteau
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Niks op aan te merken, gewoon top! Hartelijk dank & tot een volgende

Antwoord van Stynia Sfeer & Deco

Beste Peter, Onze dank voor uw mooie beoordeling met 5 sterren. We zijn daar erg blij mee. Fijn te lezen dat alles top was.
    Met een groet, christina

• Roland Forster
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

De volgende dag al persoonlijk van Friesland naar Brabant geleverd.

Beste Roland,
    Wij danken u voor uw beoordeling. U geeft ons een totaalbeoordeling van 4 sterren. We kunnen dus nog wat verbeteren. Wanneer u wilt aangeven waar we verbeteringen kunnen doorvoeren stellen wij dat zeer op prijs. Daarmee kunnen we onze dienstverlening en/of assortiment alleen maar verbeteren. Mogen we van u vernemen?
    Met een zonnige groet, christina-yvonne

• Antoon van Loon
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Correcte afwerking. Verzendkosten prijzig!

Beste Antoon,
    Dank voor uw beoordeling. U vindt onze verzendkosten prijzig, doch wij hanteren PostNL tarieven. Bij kleine orders wordt er in de webshop een toeslag berekend welke op de factuur apart vermeld wordt. E.e.a. staat goed op onze website verwoordt.
    U geeft ons een totaal van 4 sterren. We kunnen dus nog wat verbeteren. Kunt u ons aangeven op welke punten u veranderingen/aanpassen gewenst acht? We staan daar voor open.
    Met een groet, christina

• Jolanda
    Review voor Stynia Sfeer & Deco

Winkel met zeer mooie spullen en een topservice!

Op 30 december belandde ik samen met mijn moeder in deze winkel. Ze waren druk aan het inpakken want per 1 januari gingen ze dit tijdelijk gehuurde pand verlaten. Ik zag een zeer mooie wanddecoratie en na wat wikken en wegen, decoratie gekocht. We moesten met de grote, onhandige doos lopend naar de trein. Maar er werd een mooie handvat in de doos gesneden om het wat handiger te kunnen dragen.

Bij het ophangen van de decoratie kwam ik er achter dat de decoratie hier en daar beschadigingen gehad. Vervolgens heb ik via het contactformulier op de website contact gezocht en de situatie uitgelegd. Binnen zeer kore tijd had ik reactie terug dat het geen enkel probleem was om de decoratie te ruilen voor een onbeschadigd exemplaar. Er werd contact gezocht voor het maken van een afspraak om de decoratie om te ruilen. Ik hoefde er zelfs niet voor te reizen o.i.d,: nieuwe decoratie werd aan huis afgeleverd. Chapeau voor dit bedrijf en de zeer vriendelijke eigenaars! Ik hou zeker hun website in de gaten voor andere leuke spullen en om te kijken waar en wanneer de spullen weer in een fysieke winkel zijn te bewonderen en evt iets te scoren.

Nogmaals hartelijk dank voor deze superservice!

Beste Jolanda,
    Dank voor je mooie beoordeling en toelichting daarop. We zijn daar erg blij mee. Fijn dat je ons op een van onze laatste dagen met onze tijdelucke winkel in Zwolle mocht treffen. De S van Service proberen wij waar te maken en ook uit te dragen. En dat er bij u erg genoten mag worden van de mooie wanddecoratie. Graag tot ziens.
    Groet, christina