Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 636 9,0

Fred Van de Winckel beoordeelde op 2018-12-04

ik bestelde 2 soorten planten, waarvan de ene soort duidelijk nog niet in winterrust bleek, daar is niks mis mee. De beworteling was ook prima. Van de tweede soort was er "bovengronds" niks meer te zien. De plantjes hadden ook relatief weinig beworteling . Ik hoop dat dit goed komt tegen de lente. Dus : een beetje dubbel gevoel.

Marie-Henriette beoordeelde op 2018-12-04

Zeer snelle levering. Voldoet 100 % aan de beschrijving.

roland JEANPIERRE beoordeelde op 2018-12-03

Mijn bestelling was tip top in orde,- het was exact hetgeen ik er van verwacht had

Marie-José beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering en precies wat we ervan verwachten. 👍

Carina beoordeelde op 2018-12-02

ik had mij een andere drinkbak voorgesteld, meer bepaald één met een volledige dubbele wand. Dat was niet het geval. Via een foto zou dat duidelijk gemaakt kunnen worden op de website. het is alleen het onderste deel dat dubbelwandig is door het rode onderstel dat tot in de helft van de witte bak komt. Dat was mij totaal niet duidelijk bij de bestelling zelf.

Arts Chantal beoordeelde op 2018-12-02

Heel snelle levering , goede kwaliteit !!

Peter Gijbels beoordeelde op 2018-11-28

Had één dag tevoren telefonisch gevraagd of het mogelijk was één uur voor aankomst te bellen. Leveringsadres was een medische praktijk waar je de aan de gang zijnde afspraken niet zomaar kan onderbreken. Dit was onmogelijk , de uitleg volgens de dame aan de telefoon: onze vervoerder is DHL, deze firma stelt geen gsm voor werkgebruik aan haar chauffeurs ter beschikking. Daarom bellen ze zelf niet (sic?) Heb dan, na vergeefs aandringen, gevraagd de levering te bevriezen (tot ik een buur gevonden had die thuis was om bestelling in ontvangst te nemen) Mooi niet, bestelling wordt gewoon geleverd, tijdens aan de gang zijnde afspraken. Hoe moeilijk kan bellen zijn...

Patrick beoordeelde op 2018-11-27

Perfecte levering !!!

Christel beoordeelde op 2018-11-26

Heel tevreden over de producten, snelle levering.
De chauffeur heeft de dozen, zelfs binnen gezet bij mijn moeder. Zij woont in een serviceflat!!

H.Boelen beoordeelde op 2018-11-26

Huub 26-11-2018
Goede service en snelle levering.

Anja Vandenbroucke beoordeelde op 2018-11-25

handig installeerbaar,wel redelijk dun. doet wat het belooft.

Anja beoordeelde op 2018-11-21

Product snel geleverd, voldoet aan de omschrijving

Witold beoordeelde op 2018-11-21

Altijd snelle en correcte levering

C. Jacobs beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering. De kwaliteit kan ik pas beoordelen na een winter met echte vriestemperaturen waartegen de planten beschermd moeten worden.

FRANK VAN EYKEN beoordeelde op 2018-11-21

super snel geleverd - goed product

Emma Berger beoordeelde op 2018-11-20

top kwaliteit, top verpakt en fijne klantendienst, kortom alles super. alleen spijtig dat ik tuinadvies niet vroeger heb leren kannen

Goiris beoordeelde op 2018-11-20

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat, alles perfect in orde.

Maria Lauwers beoordeelde op 2018-11-19

Zeer vlotte en correcte levering!
De flexie veiligheidvestjes voor de honden met de juiste maat passen goed,ze zijn mooi!Prijs kwaliteit top!
De buitenkraan vorstbeveiligingskap is eenvoudig aan de kraan te bevestigen,een goede uitvinding,ook prijs kwaliteit top!

albert praet beoordeelde op 2018-11-19

alles perfect in orde.graag tot de volgende

mark de roy beoordeelde op 2018-11-14

Alles correct verlopen en mooie plantjes