Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 799 8,9

Horemans Danny beoordeelde op 2019-06-17

Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling ,snel geleverd en prima product !

Van Malder Hugo beoordeelde op 2019-06-13

Het is de eerste keer dat ik bij Tuinadvies iets aankoop. De levering gebeurde inderdaad de eerste werkdag erna, al was het een zaterdag! Dergelijk vliesdoek heb ik nog nooit gezien. Er zijn zelfs geen echte gaatjes in maar het doek is wel vochtdoorlatend wat heel belangrijk is voor de groenten eronder. De insecten of belagers hebben geen kans! Het is heel licht en gemakkelijk hanteerbaar. Ziet er heel goed uit!

Douchy Patrick beoordeelde op 2019-06-12

Mooie planten goed verpakt een aanrader .

Freek Wijers beoordeelde op 2019-06-11

Al geruime tijd ervaring met dit bedrijf , goede produkten en uitmuntende service.

Sandra B. beoordeelde op 2019-06-11

Heel tevreden. Na bestelling goed geïnformeerd over de levering. Origineel en degelijk vogelbad, met zorg verpakt en geleverd

C Gevaert beoordeelde op 2019-06-11

Prima kwaliteit en de dag erna al geleverd. Proficiat !!

Guy beoordeelde op 2019-06-11

Prima materiaal, netjes op tijd geleverd ๐Ÿ˜Š

Luc DC beoordeelde op 2019-06-06

Snelle afhandeling . ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Jo VB beoordeelde op 2019-06-02

Niet supersnel (misschien mee omwille van het weekend) maar verder perfect!

Ineke_@hotmail.com beoordeelde op 2019-05-31

Gronddoekhaken besteld, makkelijk besteld, vlot geleverd, niets op aan te merken.

Koen beoordeelde op 2019-05-29

Een hele collectie plantjes besteld. De meeste plantjes werden heel snel afgeleverd, goed en veilig verpakt. Een soort ontbrak. Na wat heen en weer mailen, erkende tuinadvies het ontbreken en werden ze alsnog opgestuurd. Indien ik nog planten bestel, zal ik zeker aan Tuinadvies denken. Heel overzichtelijke website trouwens met heel veel zoek- en filtermogelijkheden.

Veerle beoordeelde op 2019-05-26

Levering volgens tijdschema. Vriendelijke persoon die alles netjes afgeleverd heeft en zelfs tot in de garage gebracht heeft. Tunnelserre Edenia 18 m3 : bijgeleverd schema was wel eventjes puzzelen en zelfs hebben we verschillende malen bouten terug moeten losdraaien om de folie te kunnen vastmaken. Ook spansysteem is ons niet gelukt.een duidelijke beschrijving in het nederlands was wenselijk geweest. We hebben hierdoor met 2 personen 8 uur nodig gehad door te moeten herbeginnen. Handigere harry's zouden deze klus waarschijnlijk in de helft van de tijd geklaard hebben. Maar de planten zullen met veel plezier van de serre genieten om te groeien. Veilige betaling.

James Watson beoordeelde op 2019-05-26

Snelle service

Mattheus beoordeelde op 2019-05-24

Ben helemaal niet tevreden over de kwaliteit van het materiaal. Het is toch een dure aankoop geweest
voor mij als tuinliefhebber.
Mijn rugsproeier is na 3 jaar en ongeveer 30 volle sproeier-werkbeurten in panne gevallen.
Het is begonnen met de sproeistof die plots langs onder uit de sproeier loopt, de sproeistof liep vlot tot in mijn laarzen.
Het accu systeem zou kapot geweest zijn, terwijl ik nog kon spuiten.

Dus geen garantie meer en voor 275 € kosten.

patrick de poorter wetteren belgië beoordeelde op 2019-05-23

Hot-exit - katten en honden afweren 2 L aangekocht maar werkt voor geen meter. Gebruiksaanwijzing opgevolgd zoals vermeld maar de katten blijven putten graven tussen de geplante groenten en kruiden zoals voorheen. Snelle levering maar helaas toch 25€ naar de maan ...

R.Benda beoordeelde op 2019-05-21

Zeer tevreden met het product.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dyckmans Raymond beoordeelde op 2019-05-20

Heel tevreden met het bestelde artikel.Snelle levering zoals afgesproken.

Komt zeker terug voor een volgende bestelling.

Mieke beoordeelde op 2019-05-20

Prima, lekker snel in huis vanuit België.

Marie Louise Guns beoordeelde op 2019-05-20

Heb reeds verschillende keren een bestelling geplaatst en nog nooit problemen gehad.

Piet beoordeelde op 2019-05-20

De slakkenkorrels van 'Edialux Arionex Garden' zijn geweldig, ze ruimen de slakken goed op.
Ze zijn ook waterbestendig, zelfs na twee stevige regenbuien met onweer.
Een prima poduct.
De service van de Klantendienst van Tuinadvies is fantastisch, Chapeau!!!