Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 685 8,9

Carolien Vandecandelaere beoordeelde op 2019-02-20

over het geleverde product zijn we heel tevreden, maar over de manier van leveren minder. het product werd gewoon in de verpakking aan de voordeur gezet, zonder verwittiging dat ze er waren...gelukkig was ik thuis en had ik net via trace en trackcode gekeken zodat ik het product in huis kon nemen. Normaal zou ik gaan werken zijn en kon iemand anders het product weggenomen hebben. Dus graag oppassen hiermee!

Reactie van tuinadvies.be:
Wij danken u voor uw beoordeling. We zullen dit zeker melden aan de koerierdienst DHL. Onze excuses voor dit ongemak.

sybille desmet beoordeelde op 2019-02-19

correct geleverd, handige installatiefiche, hier ben ik echt blij mee

Ann beoordeelde op 2019-02-13

Spijtig genoeg was 1 van de plastiek dozen met mezenbollen in volledig gebroken. Ik heb alle plastiek stukjes overal tussen uit gehaald want het zijn tenslotte de mezenbollen die gebruikt worden, niet de plastiek dozen. Heb de mezenbollen overgeladen in een andere doos. Vond het wel beetje gevaarlijk want er waren zeer scherpe randen aan de doos. Geen idee waar of wanneer de breuk opgelopen is. De vogels eten de bollen van deze doos even graag als van de andere dozen.

a. salden beoordeelde op 2019-02-12

zeer goede zaak. ik zou hem iedereen graag aanbevelen. Goede levering en ook zeer op tijd. Top zaak

Schalbroeck François beoordeelde op 2019-02-11

Zeer snelle levering in een goede verpakking die mogelijke beschadiging diende te voorkomen.

Jos beoordeelde op 2019-02-06

Snel en correct afgeleverd zoals gewoonlijk weer uitstekend

Bart beoordeelde op 2019-02-04

Goede prijzen, een ruim aanbod en snelle levering.

Marc Kempinck beoordeelde op 2019-01-30

Zeer snelle en correcte levering! Het gratis item was wel niet datgene wat eerst was opgegeven maar vermoedelijk was het andere uit voorraad. De prijzen zijn concurrentieel en bestellen gaat steeds gemakkelijk.

De Groote Alex beoordeelde op 2019-01-30

De levering is gebeurd zoals men beloofd had ,kan enkel zeggen het was perfect 100 op 100 .

Ed. Bruin beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, goed verpakt.
Heb de hoes nog niet buiten kunnen opzetten omdat de vorst me voor was......

W.L. van Lien beoordeelde op 2019-01-28

alles uitstekend behandeld

Gizela Lindroos beoordeelde op 2019-01-28

Bestellen en snellen levering.
Alles zeer mooi.

Helaas is me Vogelvoerhuis kapot gevallen,met schaden.
De kabel zat niet goed in de klem.
Foto's gemaakt en verstuurd.
Kreeg de zelfde dag een mailtje met mededeling dat ik een nieuwe vogelvoerhuisje kreeg.
Die ik de volgende dag binnen had.
Dat noem ik goede service,echt Top.
Goede vertrouwen en zal hier meer bestellen.

Reactie van tuinadvies.be:
Het spijt ons dit te vernemen. We hebben de foto's bekeken en u een nieuw exemplaar opgestuurd. We hopen u hiermee van dienst te zijn en onze excuses voor het ongemak.

David coppens beoordeelde op 2019-01-28

Snelle levering en alles correct

fernand beoordeelde op 2019-01-28

goede prijs / kwaliteit - snelle levering - fijn zo...online kopen

Emy beoordeelde op 2019-01-28

supersnelle levering, met track&trace zodat je weet dat je bestelling die dag gaat geleverd worden ..en er zat zelfs een klein extraatje in voor de vogels, een pindacake.

Miep beoordeelde op 2019-01-27

Perfect autoscherm. Ruim, handig, sluit prima af door de magneetjes. Topper.

parmentier johan beoordeelde op 2019-01-27

Heel tevreden alles op tijd geleverd, degelijk verpakt .

Mieke beoordeelde op 2019-01-27

De engelse stationsklok met thermometer Marleybone Station is supermooi en van goede kwaliteit.Ik ben zeer tevreden over de comminicatie,levering en kwaliteit!

jan neinhuis beoordeelde op 2019-01-23

zo als altijd een prima uitgevoerde levering,kan een ieder aanraden hier aankopen te doen

Frank Heylen beoordeelde op 2019-01-23

Super goede service, echte aanrader, zeer snelle levering, uitstekend verpakt ook en goede prijs.