Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 734 8,8

cocquyt jose beoordeelde op 2019-04-08

Alles perfekt in orde ,prijs kwaliteit levering

Ferdinand J. beoordeelde op 2019-04-07

materiaal van goede kwaliteit, snelle levering, een minpunt was dat drie dagen later de bestelde producten bijna 20% verminderd waren in prijs ,

Kees Maas beoordeelde op 2019-04-04

Alles goed!

Bieke beoordeelde op 2019-04-03

Zeer tevreden over kwaliteit en levering en de opvolging van de bestelling en zending via de Website

De Leyn Robert beoordeelde op 2019-04-02

Ik heb wel meer dan een week moeten wachten op mijn bestelling, dacht dat ze me vergeten waren had nochtans onmiddellijk overgeschreven.

Chris Peeters beoordeelde op 2019-04-02

Zeer tevreden over de kwaliteit van de levering.

Katrien schyvinck beoordeelde op 2019-04-01

Heel correcte levering en blij met onze nieuwe rozenboog!

Robert H beoordeelde op 2019-04-01

Top, snel geleverd, goede prijs/kwaliteit en heel makkelijk te plaatsen ( kunststof palissaden voor maken tuinrand)

Maria beoordeelde op 2019-04-01

Goede kwaliteit en prima levering

Mieke beoordeelde op 2019-04-01

Top service en snelle levering

Marnix Vande Velde beoordeelde op 2019-03-31

beschrijving artikel stemt niet overeen met werkelijkheid ; doornsnee staat vermeld 1,5 cm terwijl het in werkelijkheid 1 cm is

Reactie van tuinadvies.be:
Wij danken u voor uw beoordeling. De omschrijving in onze webshop was misschien niet helemaal duidelijk. De T-stukken zijn bedoeld voor buizen in onze webshop met een buitendiameter van 1.5 cm. We hebben de omschrijving nu aangepast. Indien gewest kunnen we u een gratis retourlabel bezorgen waarmee u het product kan terug sturen. U kan ons hiervoor verder contacteren op klantendienst@tuinadvies.be.
Onze excuses voor het ongemak.

leo beoordeelde op 2019-03-28

Correcte en juiste service, Snelle levering. Dank U

sas godelieve beoordeelde op 2019-03-27

voor 15.00 uur besteld ,de dag er na al in huis ,bedankt voor de snelle levering

De Veirman Dirk beoordeelde op 2019-03-27

Gekregen wat beloofd is geweest en geleverd zoals het moet zijn, veilig en snel

Marc Van Damme beoordeelde op 2019-03-26

Snel en vlot geleverd, ideaal verpakt Kijk nieuwsgierig uit naar de resultaten van de bestelde produkten. Kom hier zeker terug

André beoordeelde op 2019-03-24

perfect tevreden alles was een 10 uit 10. Alle kleine potjes met planten waren perfect aangekomen, haast geen aarde eruit gevallen, en nog vochtig genoeg. Ik ben voorheen CEO geweest van een groot verpakkings bedrijf en moet ook de complimenten geven over dit vaak vergeten aspect.
Ik blijf klant bij jullie

Bart beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

stef beoordeelde op 2019-03-20

afgeleverd op vooropgestelde datum.
uitstekend verpakt en kwaliteit OK

Gray François beoordeelde op 2019-03-18

Zoals de vorige keren een zeer goede service en vlotte levering. Enkele deze keer zat het gratis geschenk er niet bij. Niet dat het een invloed op de toekomstige bestellingen.

Carlos beoordeelde op 2019-03-18

Snel geleverd en goed verpakt.