Rooseindsestraat 31
KvK 51932385

8,8

KiyOh 696 8,7

caitlin beoordeelde op 2015-06-16

Prijs Bezorgtijd (laten weten dat het anders is als wat staat aangegeven)

Anoniem beoordeelde op 2015-06-16

eerlijk gezegd het enige positieve vind ik dat ik mijn bestelling überhaupt gehad heb n.a.v. de werkwijze hier vind ik dat toch nog bijzonder :/ ik heb mijn product gekregen zonder verpakking dus er had van alles in kunnen zitten, geen beschrijving erbij zelfs geen factuur of pakbon gewoon het kale product... Contact gezocht per mail maar krijg geen reactie.. slechte zaak dit!

J beoordeelde op 2015-06-11

Goede levering

mike beoordeelde op 2015-06-07

Snel makkelijk en goed Nvt

Anoniem beoordeelde op 2015-06-01

jannes beoordeelde op 2015-05-26

Het is een goede vaporizer Ze bezorgde te laat

peter beoordeelde op 2015-05-26

edwin beoordeelde op 2015-05-25

Prima klantenservice. Van tevoren heb ik gebeld, om zeker te zijn dat het product op voorraad was, aangezien ik een snelle levering wilde. Ik werd netjes te woord gestaan. Een verzorg instructie zou leuk zijn, al kan dit ook makkelijk gevonden worden op het wereld wijde web.

prive beoordeelde op 2015-05-25

Bas beoordeelde op 2015-05-23

René beoordeelde op 2015-05-19

Over het algemeen vlotte communicatie en levering Product geleverd zonder omverpakking waarop THT datum vermeld staat in ongelabelde zakjes.

Lisa beoordeelde op 2015-05-17

Guus beoordeelde op 2015-05-17

Stephan beoordeelde op 2015-05-14

snelle verzending.

Nicolas beoordeelde op 2015-05-13

Mijn bezorging bezorging was snel en zonder peoblemen bezorgd

jordan beoordeelde op 2015-05-12

Bezorging was snel, spullen voldoen 100% aan de verwachte kwaliteit 1 product was niet leverbaar en zat dus niet in mijn pakket maar ik moest zelf bellen om te vragen waarom die er niet bijzat

Anoniem beoordeelde op 2015-05-08

Snelle en discrete vezorging. Kwaliteit product was goed. Geen