Rooseindsestraat 31

mike beoordeelde op 2015-06-07

Snel makkelijk en goed Nvt

Anoniem beoordeelde op 2015-06-01

jannes beoordeelde op 2015-05-26

Het is een goede vaporizer Ze bezorgde te laat

peter beoordeelde op 2015-05-26

edwin beoordeelde op 2015-05-25

Prima klantenservice. Van tevoren heb ik gebeld, om zeker te zijn dat het product op voorraad was, aangezien ik een snelle levering wilde. Ik werd netjes te woord gestaan. Een verzorg instructie zou leuk zijn, al kan dit ook makkelijk gevonden worden op het wereld wijde web.

prive beoordeelde op 2015-05-25

Bas beoordeelde op 2015-05-23

René beoordeelde op 2015-05-19

Over het algemeen vlotte communicatie en levering Product geleverd zonder omverpakking waarop THT datum vermeld staat in ongelabelde zakjes.

Lisa beoordeelde op 2015-05-17

Guus beoordeelde op 2015-05-17

Stephan beoordeelde op 2015-05-14

snelle verzending.

Nicolas beoordeelde op 2015-05-13

Mijn bezorging bezorging was snel en zonder peoblemen bezorgd

jordan beoordeelde op 2015-05-12

Bezorging was snel, spullen voldoen 100% aan de verwachte kwaliteit 1 product was niet leverbaar en zat dus niet in mijn pakket maar ik moest zelf bellen om te vragen waarom die er niet bijzat

Anoniem beoordeelde op 2015-05-08

Ida beoordeelde op 2015-04-26

Anoniem beoordeelde op 2015-04-26

Good quality
Happy either the package
Good websiteand range of product.
Will order again Translation of e mail
Rapidity on delivery

Anoniem beoordeelde op 2015-04-19