Groen van Prinsterersingel 15

Bol.com 19 9,1
Google Plus/Places - 10,0
KiyOh 447 9,1

Anita beoordeelde op 2015-07-28

Aangenaam verrast!!! Kon niet geloven dat ik voor deze prijs die kwaliteit kreeg...supertevreden!!!

Dorien beoordeelde op 2015-07-27

Anoniem beoordeelde op 2015-07-14

Snelle reactie via de mail.
Makkelijk te bestellen via de site.
Snelle levering.

Wendy beoordeelde op 2015-07-14

Goede snelle service! Super

jeannet beoordeelde op 2015-07-12

zeer snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2015-07-11

Anoniem beoordeelde op 2015-07-05

Bij twijfel over de juiste maat heb ik een mailtje gestuurd met foto's. Ik werd direct teruggebeld en heel goed geholpen. Erg goede service!

Eelco beoordeelde op 2015-07-04

a. van batenburg beoordeelde op 2015-06-30

Werkt super mee, als je haast hebt Bij de levering

Ernie beoordeelde op 2015-06-30

Heel betrokken, meedenkend en betrouwbaar

Marjolein beoordeelde op 2015-06-29

Heel snel geleverd en actief gehandeld toen er in eerste instantie is mis leek te zijn gegaan bij de bank

Anoniem beoordeelde op 2015-06-28

Ik van het netjes, ze geven online antwoord op je vraag, snelle levertijd en je kan retourneren.
Super bedrijf. Voor als je weinig tijd hebt om naar de winkel te gaan voor een baby jurkje is dit echt aan te raden

Angela beoordeelde op 2015-06-28

Prijs/kwaliteit is goed en ze hebben een snelle levering. Weinig pakken in maat 170, heb nu 164 moeten nemen kan net maar 170 had mooier gestaan. En ik moest donker blauw.

Ly beoordeelde op 2015-06-26

A.Swemmer beoordeelde op 2015-06-22

Was voorradig dus na betaling was het gelijk een dag later in huis Het was mijn eerste bestelling dit was goed gegaan dus ik heb verder geen tips.

Anoniem beoordeelde op 2015-06-19

De service N.v.t.

Anoniem beoordeelde op 2015-06-18

Lisan beoordeelde op 2015-06-15

Snelle levering. Goede levering.