Schubertlaan 247

Ying beoordeelde op 2018-03-20

The couch is very good

Dear Ying, Thank you for your feedback! Kind regards, F. Ljimani

Sjors beoordeelde op 2018-03-19

Had kussens besteld en heb contact gehad dat deze niet meer op voorraad waren, kreeg een alternatief en werd goed geholpen. Nu heb ik de kussens al twee weken thuis en krijg ik ineens drie e-mails over mijn bestelling dat deze is betaald en wordt aangeboden voor verzending. Later weer geannuleerd. Dit klopt niet!!! Wat ook niet klopt is dat ik een bestelling heb gedaan op 16 maart, er zit er nu een te snurken en dat is vast niet diegene waar ik eerder email contact mee heb gehad. Mijn ervaring is er tussenin, eerst goed geholpen maar nu e-mails die niet kloppen. Beetje jammer.

Beste Sjors,

Allereerst bedankt voor u feedback. Dit is voor ons heel erg belangrijk omdat we graag willen dat onze tevreden zijn met hun shop ervaring bij ons.

Vervelend om te lezen dat u verschillende mails heeft ontvangen waarbij wordt aangegeven dat u order wordt verzonden. Dit kan ik helaas niet terug zien in ons systeem dat deze zijn verzonden. Zou u deze naar ons willen sturen zodat we kunnen zien wat waar deze vandaan komen.

Excuses voor dit ongemak. Fijn om te lezen dat u blij bent met de kussens.

F. Ljimani

Ying Zheng beoordeelde op 2018-03-16

G. Krale beoordeelde op 2018-03-13

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste G. Krale, Hartelijk dank voor u feedback. Deze is voor ons ontzettend belangrijk. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw Barcelona set. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Rick Verhoeff beoordeelde op 2018-03-07

Beste meneer Verhoeff,

Hartelijk dank voor u feedback. Deze waarderen wij zeer. Wij wensen veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk Ljimani

Myriam VAN HOUDENHOVEN beoordeelde op 2018-03-03

Beste mervrouw

Wendy Terlouw beoordeelde op 2018-02-10

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Wendy, bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Monique van de Kamp beoordeelde op 2018-02-09

Product was naar tevredenheid! Een stevig stoeltje heel degelijk!
Kleur kwam overeen met de foto.
Levering was snel maar zoals op de site stond kon je aangeven dat het voor 11 uur geleverd zou worden maar dit was niet zo, pas ergens in de middag. Ook werd het via dhl geleverd en was dus een tijdsblok van 8–18 waarin het bezorgt kon worden. Ik zou liever zien dat het via postnl gaat dan heb je kortere tijdsblokken.
De track en trace link kreeg ik pas 4 dagen nadat het stoeltje al bezorgt was, beetje vreemd dus.

Beste Monique,
Bedankt voor je feedback. Deze waarderen wij enorm en zullen deze meenemen om onze service nog beter te laten aansluiten bij te wensen van onze klanten. Veel plezier met de Teddy kinderfauteuil. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Hennie Vermoen beoordeelde op 2018-02-07

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Hennie, Bedankt voor uw feedback en veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

Maaike Seip beoordeelde op 2018-01-21

Kwalitatief mooie kussens, goede service en klantvriendelijkheid.

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Maaike, Bedankt voor je review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

jose van der Sanden beoordeelde op 2018-01-17

Ik heb een bestelling gedaan en deze een dag later teruggestuurd, maar na een week heeft men de After Pay betaling nog niet geannuleerd . Ik heb een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek om de betaling te annuleren bij After Pay, geen enkele reactie ontvangen.

Tamara de Wit beoordeelde op 2018-01-16

jolanda Sanders beoordeelde op 2018-01-09

Katrien Leen beoordeelde op 2018-01-07

I Oosterveer beoordeelde op 2018-01-03

ik hoorde niets van mijn bestelling en na wat heen en weer mail ( na een eerste mail van mij) vertelde mij dat de bestelde kinderfauteuil niet in de kleur aanwezig was, en heb ik een andere kleur gekozen. Deze werd wel binnen 1 dag geleverd.
Men had mij hiervan zelf op de hoogte moeten stellen en dat is niet gebeurd.
Ook waren jullie telefonisch niet bereikbaar

Rox van Ommeren beoordeelde op 2017-12-12

Anoniem beoordeelde op 2017-10-25

Pawel Jerzak beoordeelde op 2017-10-24

Reactie van Het landhuys.nl:
Beste Pawel, hartelijk dank voor je feedback. Wij wensen jou veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

Ellien Teunissen beoordeelde op 2017-10-23

Nico de Groot beoordeelde op 2017-10-20

Ik had nog geen ervaring met Landhuys maar is goed bevallen.
Een opmerking : de stoelen aflevering duurde 2 weken en niet zoals op de site een of 2 dagen