Kruisstraat 73
8307AC Ens

Google Plus/Places - 9,6

Jolanda Jurjens beoordeelde op 2018-11-04

Mooi en leuke cadeaus er bij

Reactie van Atelier Hobbekol:
Leuk dat je je bestelling mooi vindt, Jolanda. Maar ook dat je de cadeautjes weet te waarderen. Dankjewel voor je positieve beoordeling!

Erik Burgers beoordeelde op 2018-10-17

Producten supersnel ontvangen! Bovendien waren er nog wat leuke extra items toegevoegd, top!

Hallo Erik.
Fijn dat je bestelling zo snel was gearriveerd en ik ben blij dat je de extra goodies en het kleine bijpassende kadootje zo waardeert! Wederom voor mij een goed gevoel om een klant zo tevreden te horen. Heel veel plezier met je producten! M.v.g. Gerda Beintema.

Inga Rouhard beoordeelde op 2018-10-10

Een hele leuke workshop gehad onder deskundige leiding van en super ontvangen door Gerda, je voelt je meteen “thuis”! Een topmiddag gehad, leuke gesprekken tijdens het maken van ontzettend leuke en mooie boekenleggers en tashangers. Wat een super uitgebreide collectie van kralen en bedels en derdelijke waar je uit kunt kiezen. Een dag om nog lang op terug te kijken en zeker voor herhaling vatbaar!

Hallo Inga.
Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Ik heb het ook als heel gezellig ervaren en "wat mij betreft" is het ook voor herhaling vatbaar! 😀Tot een volgende keer!

Andrea beoordeelde op 2018-10-09

De klantvriendelijkheid en het vakman(vrouw!)schap van Gerda is niet te evenaren. De prachtige sieraden die ze maakt zijn met recht uniek, altijd keurig verpakt bij verzending, de verzending is razendsnel en het pakje altijd met een personal touch. De sieraden zijn met veel liefde en aandacht gemaakt en dat is te zien.

Afgelopen week werd ik blij verrast door een mail van Gerda waarin ze me vertelde dat ik de winnaar was van de kwartaalactie en ik een hele mooie ketting had gewonnen met een hart van murano glaswerk. Vervolgens mocht ik nog helemaal zelf uitkiezen welke lengte ketting ik bij de hanger wilde en welke kleur. Nou, daar wordt je wel even sprakeloos van hoor van zo'n lieve actie. Vandaag heb ik het hart en de ketting ontvangen en deze is gewéldig.

Ga zo door Gerda, je maakt de wereld een stukje mooier!

Nou Andrea...
Hiermee wakker worden is toch wel prettig moet ik zeggen! Wat een groot compliment! Als ik iedere dag van deze beoordelingen krijg, ga ik naast m'n schoenen lopen hoor! 😊 Maar ik ben blij dat je de prijs zo waardeert en het is je van harte gegund. Ik hoop dat je er nog heel lang plezier van zult hebben! M.v.g. Gerda Beintema.

Linda klik beoordeelde op 2018-08-25

Ik ben erg enthousiast over atelier Hobbekol, vooral met Gerda, dus beste mensen als u zelf ideeen heeft, qua kleuren en zoals ik een hele hele grote sleutelhanger wilde voor aan mijn handbagage overleg, of voor een goede vriendin of vriend, dochter enz. overleg met Gerda en u krijgt net als ik weer een heel apart sieraad. Het was een hele mooie enkelsieraad in goud met zilver ( jammer dat ik geen foto’s kan plaatsen ). En wat dacht u van de kinder-portemonnee, gewoon voor mijzelf, de 1 met de medicijnen en de ander met een lippenstift en andere make-up spulletjes. Super dat alles mogelijk is en je weet het ik ga reclame voor je maken dat dit veel leuker is dan al die bekende merken!! Want jouw sieraden zijn speciaal en er is geen 1 hetzelfde.

Beste Linda.
Je laat me blozen! Zoals je weet, maak ik altijd met heel veel pezier alle spulletjes die er in de webshop te koop zijn en vindt het al helemaal een uitdaging om het een klant naar de zin te maken door de ideeën die zij heeft zoveel als mogelijk uit te voeren! Maar dat het zo goed in de smaak valt, dat had ik nooit verwacht! Hopelijk heb je heel lang plezier van al je aangeschafte spulletjes (net zoals ik van deze mooie beoordeling) en "ik ga even lekker door" met blozen! Dankjewel voor de mooie beoordeling en je weet dat als er wat met je gekochte spulletjes is, je altijd direct contact met me op kunt nemen! (Ook na de drie maanden garantie periode, want doen wij hier ook niet moeilijk over)! M.v.g. Gerda Beintema.

Janneke Bloem maakt 't... beoordeelde op 2018-08-14

Mooie webwinkel,mooie spulletjes.
Het contact met de eigenaresse is super vriendelijk,leuke samenwerking.
Ik raad deze webwinkel zeker aan bij iedereen...

Reactie van Atelier Hobbekol:
Janneke Bloem maakt 't.... Dankjewel voor deze mooie review! Ook ik had plezier in de samenwerking en het leuke contact en vond (en vindt nog steeds) jou gehaakte bloemetjes schitterend! M.v.g. Gerda Beintema.

Esther de Jonge beoordeelde op 2018-07-21

Super leuke en betrouwbare webwinkel. Gerda maakt prachtige unieke sieraden van zeer goede kwaliteit. Ze neemt de tijd voor je bij vragen. Ik kan deze winkel zeker aanraden!!

Reactie van Atelier Hobbekol:
Dankjewel voor dit grote compliment Esther! We proberen zo goed als mogelijk kwaliteit te leveren en de garantie gaat bij ons dan ook verder als alleen maar de eerste drie maanden. Wie iets bij Atelier Hobbekol koopt moet er een poos mee kunnen doen! En bij vragen...? Sta ik zelf persoonlijk iedere klant te woord! Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Hobbekol!

Allette beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering en extra gratis kleine cadeautjes. Erg leuk.

Reactie van Atelier Hobbekol:
Hallo Alette. Leuk om te horen dat je pakje zo snel is gearriveerd en dat je de kleine cadeautjes waardeert! Hopelijk heb je veel plezier van je sieraad en als er wat is kun je altijd contact met ons opnemen. M.v.g. Gerda Beintema.

Linda klik beoordeelde op 2018-06-17

Een erg leuke webshop, fijn contact als je iets anders of speciaals wil. Super enthousiaste mevrouw die achter
haar mooi gemaakte sieraden en andere hebbedingetjes staat. Ik vind atelier Hobbeknol top.

Reactie van Atelier Hobbekol:
Nou Linda... wat een leuke beoordeling!!! Ik ben blij dat je de sieraden zo mooi vindt en zoals je in je beoordeling al zegt... Ik ben altijd zeer enthousiast met het maken van mijn sieraden (en meer) en help iemand graag als deze iets moois wil. Fijn dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met je sieraden en als er iets is weet je dat je altijd contact kunt opnemen! M.v.g. Gerda Beintema.

M. Jaspers beoordeelde op 2018-06-12

mooie ketting besteld en snelle levering.

Reactie van Atelier Hobbekol:
Hallo mevr. Jaspers. Fijn dat de ketting zo snel is gearriveerd! Hopelijk heeft u er lang plezier van. M.v.g. Atelier Hobbekol.

Ruby S beoordeelde op 2018-06-07

De persoonlijke benadering van Atelier Hobbekol was zeer attent. Hierdoor kon ik gemakkelijk contact opnemen met haar als ik vragen had, zeer vaker bestellen bij deze vrouw.

Reactie van Atelier Hobbekol:
Beste Mevr. Ruby S. Heel fijn om te horen dat wij zo persoonlijk en duidelijk overkomen. Een persoonlijk tintje vinden wij heel belangrijk! En u bent natuurlijk altijd zeer welkom om opnieuw een bestelling te plaatsen. Daar blijven wij ons best voor doen!

Esther beoordeelde op 2018-06-07

Heel goed contact, netjes verzorgd, snel verzonden en nette prijzen!!!

Reactie van Atelier Hobbekol:
Dankjewel Esther. Fijn dat je zo tevreden bent! Dit betekend voor ons dat we vooral op deze voet door moeten gaan!