Bisschop Balderiklaan 20
6077 BN St. Odilienberg
0641948299

F beoordeelde op 2019-01-19

Pakje was in eerste instantie niet verstuurd na een telefoontje is het uiterst vriendelijk gecorrigeerd en dag later had ik de iets gewijzigde bestelling in huis.

Noordeloos beoordeelde op 2019-01-15

Prima! Het pakketje werd netjes aan de deur afgeleverd.
De sokken waren mooi ingepakt.

EFC Reiniers beoordeelde op 2019-01-15

J. Troelstra beoordeelde op 2019-01-15

Ronald de Waal beoordeelde op 2019-01-15

meteen de volgende dag geleverd.

Ilona beoordeelde op 2019-01-14

Goede kwaliteit handdoeken, goede levering

Judith Brouwers beoordeelde op 2019-01-12

2x Stick-it presenteer blokken besteld. Goede/mooie kwaliteit. Goed verpakt en snel in huis!

Yvette beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden, als je een vraag hebt krijg je snel antwoord en de levering wordt netjes en probleemloos geleverd. En gewoon heel tevreden met de producten die ze hebben. Is echt een cadeautje, voor iemand anders of jezelf.

linda van valderen beoordeelde op 2019-01-11

Prima

Monique Hermans beoordeelde op 2019-01-09

Y B beoordeelde op 2019-01-09

Service uitstekend!
De t-shirt voor dames vallen vrij klein uit.
Zelf vind ik het jammer dat de lange mouwen shirts elastan bevatten.
Verder helemaal goed!

M.Salman beoordeelde op 2019-01-09

Hélène Trumpis beoordeelde op 2019-01-08

Mooie zwarte bamboe legging en ondanks de feestdagen best snel bezorgd via een brievenbuspakket. Ik ben tevreden!

Brigitta beoordeelde op 2019-01-05

Alles prima verlopen

Michel Nievaart beoordeelde op 2019-01-04

Edward Hempenius beoordeelde op 2019-01-03

Nadat mijn bestelling bij PostNL verloren was gegaan is daar adequaat op gereageerd en heeft Cayboo er voor gezorgd dat ik het bestelde alsnog zo snel mogelijk geleverd kreeg. Daarbuiten is bamboe kleding heerlijk om te dragen en bij Cayboo redelijk geprijsd. Heel tevreden ben ik.

Elly Slinkman beoordeelde op 2019-01-03

Er waren wat problemen met de levering maar het is prima opgelost na mail wisseling!!

M harkema beoordeelde op 2019-01-02

Heerlijke sokken. Vriendelijke medewerkers. Snelle reactie na vraag van mijn kant.

P. Meulmeester beoordeelde op 2019-01-01

Snel geleverd, mooie spullen.

M.R.Tonneijck beoordeelde op 2018-12-30

Precies gekregen wat beloofd werd, levertijd kon niet bij bestelling worden gemeld vanwege voorraad. Direct en nauwkeurig op de hoogte gehouden. Een dag later alsnog geleverd. Prima dus.