Sperwerstraat 49

Mystery shopper

Lees
waarom

renata schram beoordeelde op 2017-12-12

Ze zijn klantvriendelijk, levering is netjes en snel. Website is duidelijk

J.M. SLEE beoordeelde op 2017-12-05

Altijd goede levering.

Rika du Toit beoordeelde op 2017-12-05

Fantastische service ook met hulp voor informatie. Persoonlijke contact ook prettig. Vrijdag besteld en maandag al in huis. Echt aan te bevelen en hun producten zijn erg goed. Heb jullie al vele vrienden aan bevolen.

Arian Reugebrink beoordeelde op 2017-12-05

Duidelijk bedrijf.

Annemie De Deyne beoordeelde op 2017-11-30

Niets op aan te merken. Fantastisch vlotte bediening. Het ene moment nog in mijn winkelkarretje het andere moment reeds geleverd.
Fijn! Aanbevolen!

wim eussen beoordeelde op 2017-11-15

Tevreden!

Arian Reugebrink beoordeelde op 2017-10-24

Zeer vriendelijke mensen, kundig.

Anita Van Dijk beoordeelde op 2017-10-23

Gewoon zoals het hoort, niet meer, niet minder!

J.M. SLEE beoordeelde op 2017-10-20

Altijd snelle service en mocht ze iets vreemds opvallen in de bestelling, dan bellen ze op om te verifieren of de bestelling klopt. Top service.

Annick B. beoordeelde op 2017-10-09

Ik kreeg heel snel en adequaat informatie toen ik vragen stelde over het (veranderd) uiterlijke van de bestelde CBD olie. Ik kan merken dat 2-be-aware aandacht heeft voor de klant. Dit waardeer ik zeer.

Margot Valvekens beoordeelde op 2017-09-24

Mooie duidelijke site. Makkelijk besteld, betaald en vlot geleverd. Aangenaam verrast met het gelukspoppetje op de factuur als je het pakje open doet.

Ger van Rooij beoordeelde op 2017-09-21

Alles was uitstekend

KATTY WAEGEBAERT beoordeelde op 2017-09-17

correcte levering en goeie producten ik heb deze website van een vriendin doorgekregen en zeker een aanrader

matt beoordeelde op 2017-09-11

Nice products and service

Wolf Rappard beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering en correcte afwikkeling.

Marja Rotteveel-Wiggers beoordeelde op 2017-09-06

Heel goed, leuke mail en goede afspraken...!

E.m paauwe beoordeelde op 2017-09-03

product werkt uitstekend beter dan alles wat ik voordien heb gebruikt een aanrader voor mensen met chronische pijn
mijn reuma is nu dragelijk kan weer veel meer doen geweldig dat dit er is .

LIEVE GALLE beoordeelde op 2017-08-24

heel tevreden, dik in orde

Wilma van rheenen beoordeelde op 2017-08-24

Snelle levering, prima service en goede telefonische uitleg.
Ben heel tevreden over dit bedrijf.

Joan Chin beoordeelde op 2017-08-20

Snelle en vlotte service en levering