Vosstraat 16
6964BA Hall

Gerdie Blankers beoordeelde op 2019-07-25

Else Nora Akkerman beoordeelde op 2019-03-05

Helder en correct in de communicatie en goede service!

Sidney Mossel beoordeelde op 2019-02-11

Snelle reactie`s op vragen en ook snel geleverd!

Rian de Weerd beoordeelde op 2018-06-15

Ik heb een reiniging ondergaan, en een inwijding. Ik was nog al zenuwachtig want ik wist niet hoe de inwijding zou gaan, maar alles is me van tevoren allemaal uitgelegd . En alles is goed verlopen. Ik voelde me er goed bij.