Agaatvlindersingel 46

Jerry Bleumink beoordeelde op 2019-01-15

piet aslander beoordeelde op 2019-01-13

Leon Nabuurs beoordeelde op 2019-01-10

Hendrik Hulshof beoordeelde op 2019-01-06

Uitstekende site, zeer snelle levering en uitstekende producten
Mensen die waar maken wat ze op de site beschrijven.
Gemakkelijk te installeren en op te zetten

G.C. de Groot beoordeelde op 2019-01-06

Toch jammer van de in rekening brengen van de verzendkosten.
Had een bestelling van 750 euri gedaan

B Salm beoordeelde op 2018-12-31

Keurig geregeld

Joh v Kalsbeek beoordeelde op 2018-12-27

Pariono Hoekstra beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering, snel antwoord via de mail. Ruime kennis over de producten die aangeboden worden.
Telefonisch ook zeer behulpzaam.
Heb vrienden en bekenden dit bedrijf aanbevolen.
Zeker een aanrader!

Erwin Kuipers beoordeelde op 2018-12-07

Tevreden over de bestelling en bezorgen hier van.

S.R Mac-Donald beoordeelde op 2018-11-08

Ik heb mijn bestelling nog niet eens uitgeprobeerd maar ben nu al zeker dat dit het is.Vandaar dat ik iedereen wil adviseren om bij jullie te kopen als het gaat om een bewakings camera te kopen ,doe het meteen want het zit helemaal goed bij jullie.Niet alleen het product maar zeker de service van jullie's goed berijf.Dus mensen als je een Camera nodig hebt ,maar niet alleen dat koop het hier, Ik ben zeer tevreden en dat zullen jullie ook zijn. dit is een Super berdrijf.Dank jullie wel en tot gauw Kenneth Mac-Donald.

ook de service

Han beoordeelde op 2018-11-01

Prima service en snelle reactie op vragen

Robbie van Lierop beoordeelde op 2018-10-11

Dag na bestelling in huis

nbmv beoordeelde op 2018-10-06

bestelling goed verpakt en snel geleverd, conform de bestelling. prima!

Henk den Hollander beoordeelde op 2018-09-24

Henk Roerdinkholder beoordeelde op 2018-09-23

Vertraagd door staking postnl buiten de schuld van 365cam. Lamp wordt zonder voeding geleverd.

Reactie van 365cam:
Beste Henk.
Uw bestelling was 2 werkdagen vertraagd door een staking op 20-09-2018 van PostNL.
Hopelijk bevalt het bestelde product wel. U mag ons trouwens altijd contacten.
Mvg Monique

c stemfoort beoordeelde op 2018-09-17

Patrick Janssen beoordeelde op 2018-09-16

Robin Moore beoordeelde op 2018-09-11

Mooie HD-CVI set voor een interessante actieprijs. Inderdaad plug & play. Goede ondersteuning van 365cam, alleen jammer dat 2 van de 4 meegeleverde kabels niet goed waren.

Reactie van 365cam:

Fijn om te horen Robin. Inmiddels hebben wij voor de kabels vervangende connectoren toegestuurd. Als nog er vragen of problemen zijn, horen we die we die graag via de mail.
Veel plezier met de mooie set!
mvg Monique

Rob Willekes beoordeelde op 2018-09-06