Agaatvlindersingel 46
3544ZA Utrecht

Emmy Taal beoordeelde op 2018-07-19

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Goede communicatie via mail over voortgang bestelling en netjes verpakt de volgende dag ontvangen.

R. Heerema beoordeelde op 2018-07-16

berend beoordeelde op 2018-07-13

Ontzettend tevreden over dit bedrijf, helemaal top. vandaag de set aangesloten en met de enorme hulp van 365cam alles werkend gemaakt. zonder jullie hulp was dit zeker niet gelukt. dikke pluim voor jullie. top bedrijf die weten wat ze doen. ga ze zeker aanbevelen bij iedereen die ik ken. nogmaals bedankt voor jullie geduld. groetjes De Baggelaar.

Beste Berend,
Graag gedaan en heel veel succes en plezier met jullie cafe en het camera systeem.
mvg 365cam

mike van engelen beoordeelde op 2018-07-12

Snel in de contacten, prima antwoorden en een verrassende attentie bij de bestelling. Top webwinkel.

Reimer de Vries beoordeelde op 2018-07-08

Marcus Kingma beoordeelde op 2018-07-05

Correct aangekomen. Niet supersnel maar tegenwoordig mopperen we al snel als het een paar dagen later is.

G Berends beoordeelde op 2018-06-28

Piet Wegman beoordeelde op 2018-06-24

Door een klein misverstand waren niet alle onderdelen bij de bestelling geleverd helaas. De ene dag besteld, de volgende geleverd.

MCG Daals beoordeelde op 2018-06-24

René beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

Voor mij de eerste keer dat ik een camera installatie heb gekocht.
Contact ging via de heer kroes van 365cam. Vragen en contact was altijd netje, snel, correct en professioneel!

Mooie beveiliging's camera set met mooi helder en scherper beeld. Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb gehad en met mijn aankoop bij 365cam!

Harm Mous beoordeelde op 2018-06-17

ronald straatman beoordeelde op 2018-06-11

Een prima website ben ook goed geholpen levering was goed alles was erg duidelijk een klein min puntje per telefoon niet goed te berijken vanwege drukte

Chris Stolze beoordeelde op 2018-06-07

goede service

Wim Chu beoordeelde op 2018-06-04

Goed

J.H. Post beoordeelde op 2018-05-28

Correcte levering en bij vragen snel en duidelijk antwoord. Ben zeer tevreden.

Beste heer Post,
Dank voor uw leuke review en veel plezier met de mooie 4MP camera.
Mvg 365cam

patrick beoordeelde op 2018-05-18

voor 1700 uur besteld maar het wordt niet op die dag verstuurd. Nu een klant teleur moeten stellen dat ik pas volgende week kan komen installeren. Kost de klant ook weer een vrije dag en ik moet ook weer gaan schuiven in de planning. Al met al geen eerste goede ervaring met 365cam.nl Hoop dat het in het vervolg betere gaat en dat ze er iets aan gaan doen. Telefonisch ook slecht bereikbaar (zowel gisteren als vandaag) wordt de telefoon gewoon NIET beantwoord. Is niet de juiste werkwijze lijkt mij

Beste meneer van den Helm,
Dank voor uw feedback.