Agaatvlindersingel 46

J Hoendervanger beoordeelde op 2019-06-03

Goede service

T.S.R. Ramasray beoordeelde op 2019-06-03

erik wissink beoordeelde op 2019-05-27

We waren op zoek naar een betrouwbare camera en hebben contact gezocht met 365Cam. De werknemers reageren snel en zijn zeer behulpzaam, we hebben de situatie en de de wensen voorgeleged waarop zij met een paar voorstellen kwamen. Het is uiteindelijk een HDBW1231E 2Mp dome camera geworden met Starlight en IR. Het starlight beeld in het donker is bijna niet te geloven, tot ca 22.30 heb je nog een duidelijk kleuren beeld alsof het nog maar net donker begint te worden, (het is dan echt behoorlijk donker voor het oog). Om ca 23.00 ging de smart IR verlichting erbij aan waarmee je ook bij volledig donker een goed zicht hebt (het is dan wel zwart-wit beeld). Achteraf hebben we wel een fout gemaakt, we hebben de camera enigzins verborgen en beschermd opgesteld onder het dakbeschot maar toen de IR aanging zagen we een waas over het beeld dat waarschijnlijk veroorzaakt word door de reflectie van de IR LED's tegen het dak aan. Dat moeten we dus nog even goed uitzoeken en aan gaan passen.
De camera heeft een interne SD kaart waarop deze op kan nemen, Via de PC of een App kun je live mee kijken maar ook makkelijk de motion recordings terugkijken. De term startlight was voor ons een een eerste ervaring maar voor de gene die op zoek gaat naar een camera zou ik deze functie zeerzeker overwegen. De inbedrijfstelling van deze camera is echt prima te doen. Al met al hebben we naar ons idee een goede keuze gemaakt.

D Dankers beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering, aansluiten en in gebruik nemen ging vanzelf. Reactie per mail wordt snel afgehandeld.

mimoun taouil beoordeelde op 2019-05-21

uitstekende service wanneer je ze nodig hebt

Faisel beoordeelde op 2019-05-10

Goed contact. Snelle afhandeling. Alleen jammer dat ik de snoer met voeding voor de camera apart moest bijbestellen en dat deze niet bij de camera bijgeleverd wordt.

Therry beoordeelde op 2019-05-10

Zeer goede service, en kwalietproducten

Dirco Wit beoordeelde op 2019-05-04

Ik heb deze cameraset aangeschaft voor ons huis in Thailand, ik heb het ff thuis getest en het was in notime gebeurd zo eenvoudig en het kwaliteit is gewoon uitstekend.

Beste Dirco,
Dank voor je review en veel plezier met de mooie set!
Monique

Ed Bruinen beoordeelde op 2019-05-03

we missen moertjes

Reactie van 365cam:
Dat klopt. U heeft geen moertjes nodig bij de montage. Wij begrijpen deze review dan ook niet helemaal.

Roger Knijff beoordeelde op 2019-05-02

Ronald van Santwijk beoordeelde op 2019-04-24

Snelle levering, snel antwoord op vragen per mail.

Ingrid Alting Vriend beoordeelde op 2019-04-07

Snelle levering, maar belangrijker nog: goede support, vertrouwen, betrokken en eerlijk:)

Hans beoordeelde op 2019-03-15

Theo Van den Brande beoordeelde op 2019-03-06

F. De Kaper/ Walvisch beoordeelde op 2019-02-26

Sjaak Stuij beoordeelde op 2019-02-23

Na tel contact , een duidelijk antwoord wat ik het beste zou kunnen aanschaffen ,
en een snelle levering , vragen die ik daarna nog had , werden ook gelijk netjes beantwoord !
dus ben zeer tevreden over dit bedrijf

Dank u wel !

A. Klaver beoordeelde op 2019-02-17

Raymon Scheepers beoordeelde op 2019-02-10

Teo Vlieg beoordeelde op 2019-02-10

Snelle afhandeling. Binnen twee dagen was bestelling bij bij thuis.

Kees Bakker beoordeelde op 2019-02-07