Agaatvlindersingel 46
3544ZA Utrecht

Toon Westerburger beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering en vraagstelling via de mail (na bezorging) werd bijna direct beantwoord.
Bestelde producten voldoen volledig, dus wat wil men nog meer.....

Jac Schaap beoordeelde op 2017-12-04

Snel geleverd. camera's en recorder eenvoudig geïnstalleerd, inderdaad plug and play . fantastisch beeld en ook gemakkelijk op de iphone gezet.

aalder boertien beoordeelde op 2017-11-13

4K camera systeen aangeschaft. Top produkt voor weinig geld. Heel makkelijk aan te sluiten en perfect beeld.
Goed mail contact en direct antwoord op mijn vragen.
En betrouwbaar leverancier. Maak je helaas wel eens anders mee.
Kortom super tevreden

peter van de leest beoordeelde op 2017-11-11

Heb een ir straler gekocht ben er zeer tevreden mee handig om te plaatsen niet te groot en een mooie uitstraling.

Wesley Boon beoordeelde op 2017-11-07

iets langer op de set moeten wachten. maar dat was ook het enigste!! (was uitverkocht)
verder snapte ik bepaalde dingen niet en had storing in een kabel deze werd gelijk opnieuw verzonden. alle vragen en problemen die ik had zijn beantwoord en verholpen. top geregeld. telefonisch maar een paar uurtjes te bereiken dat is jammer maar de mails worden snel beantwoord.

Mark W. Te Deventer beoordeelde op 2017-11-05

Netjes en snel geleverd. Op een installatie vraag werd snel en adequaat gereageerd.

Reactie van 365cam:
Graag gedaan Mark. Dank voor je leuke reactie.
mvg Monique

A.Hijmering beoordeelde op 2017-11-03

Ongeveer 2 jaar geleden een cameraset aangeschaft bij 365cam. Na ruim 1 jaar 1 camera defect. Zonder enige discussie een nieuwe ontvangen. Na ongeveer anderhalf jaar kreeg ik steeds frekwenter last van storing op de oorspronkelijke camera’s. Eerst de trafo vervangen maar dat bleek niet te helpen. Ook na diverse adviezen te hebben opgevolgd nog steeds dezelfde klachten. Heb toen alle 3 de storende camera’s gratis kunnen vervangen
en het systeem werkt weer uitstekend. Uitstekende aftersales met adviezen en een topservice die je zelden tegenkomt.

Beste heer A.Hijmering,
Bedankt voor uw leuke reactie en fijn dat alles weer goed werkt.
Veel plezier ermee!
mvg Jasper.

Henk Hollak beoordeelde op 2017-09-25

Heel tevreden mooi product en snelle levering.

Sjaak Tolhuisen beoordeelde op 2017-09-21

Super service. Goede begeleiding in gebruiksname aankoop!

Heiko oet Sibboern beoordeelde op 2017-09-02

Zeer goede service Heb zelf weinig tot geen ervaring met computers Maar met de hulp van Jasper kon zelfs ik de boel instaleeren Goed beeld zoals belooft

Reactie van 365cam:
Graag gedaan en veel plezier ermee!
Gr.Jasper

René Hooft beoordeelde op 2017-07-14

Installatie van vier HD camera's en opname apparatuur een jaar of vier geleden aangeschaft. Één keer binnen de garantie probleempje met camera gehad waarna camera direct vervangen werd. Kort geleden (buiten de garantie) probleem met camera: wederom zonder 'gedoe' keurige oplossing geboden. Zeer tevreden over de service en bereikbaarheid van de mensen van dit bedrijf!

Chuck Lee beoordeelde op 2017-07-05

Snelle service en makkelijk te installeren voor iemand als ik zonder internet ervaring. Top!

Rik De Ceulaer beoordeelde op 2017-07-04

Ik snap al die positieve commentaren niet.
Bij mijn bewakingscamera installatie werden te lichte kabels geleverd zodat er nauwelijks of geen beeld was vanwege verlies.
Een extra voedingstransformator werd geleverd , zogezegd om het probleem op te lossen , maar het aansluitsnoer was er niet bij.
Ik heb zelf moeten aangeven wat de oorzaak was van de problemen , de te lichte kabels.
Uiteindelijk werden zwaardere kabels geleverd dewelke te kort waren.
Over enige schadeloosstelling voor al mijn opzoekwerk en gemaakte kosten (volgens 365cam waren de instellingen fout ) werd niet gesproken.....
Tenslotte ontbreekt de beloofde Nederlandstalige handleiding dewelke niet verkrijgbaar is.
Mijn rechtsbijstand verzekeraar heeft mij een schadeloosstelling betaald om dure advocaatkosten uit te sparen en zo ontsnapt 365cam aan zijn verantwoordelijkheid.
Ik heb alles hier zwart op wit en kan alles bewijzen......

Joost H beoordeelde op 2017-05-29

Snelle correcte levering van een Dahua 1080P HDCVI recorder met vier camera's. Het systeem was zoals beloofd echt "plug and play". Op een paar technische vragen vlot duidelijk antwoord gekregen. Prima leverancier die ik aanbeveel.

Henk E beoordeelde op 2017-02-07

365cam is niet enkel duidelijk op hun site maar ook kundig qua advies en service achteraf. Indien je extra vragen hebt reageert de eigenaar (Jasper) snel. Hij adviseert objectief en zorgt dat de spullen snel in thuis zijn. Het plaatsen gaf geen problemen en ook softwarevragen werden in jip en janneke taal uitgelegd. Ik heb na een half jaar een probleempje gehad met een van mijn kabels. Een mailtje was voldoende om direct een nieuwe kabel te sturen. Fantastische ervaring, uitstekende kwaliteit en nazorg waar veel bedrijven wat van kunnen leren!

arend van der kolk beoordeelde op 2017-01-30

Buitengewoon tevreden, ouderwetse service, had pech!!!(iets heel doms gedaan)én tot mijn stomme verbazing GRATIS camera vervangen, Jasper is een kei,
installatie werk fantastisch, kan niet beter super duidelijk!!

Marcel Visser beoordeelde op 2017-01-25

Ik heb op maandag de Ring Pro besteld en hoewel 365cam aangaf dat deze niet op voorraad was, toch vandaag al ontvangen (woensdag). Supersnel dus! Netjes verpakt, mooi product!
A++ webshop!

Jan Schuring beoordeelde op 2017-01-19

Heb een HDCVI met 4 camera's besteld,was 2dagen later in huis uitpakken en half uur later al geinstalleerd,montage camera's meeste werk,logisch toch!
Zeer tevreden over de camera's super beeld .
Mail wordt zeer snel beantwoord.
Had ook stickers besteld maar waren niet meer op voorraad.
Poosje later gemaild waar ze bleven,kreeg twee dagen later direct meerdere toegestuurd van nieuwste sticker GRATIS.
Al met al zeer tevreden en dit bedrijf zeer aan te bevelen.
Gr Jan

christina beoordeelde op 2016-12-08

Na veel getob met een eenvoudige ip-camera, elders gekocht en zou plug&play zijn (doch niet voor mij), op zoek gegaan naar een "goede" ip-camera. Deze gevonden bij 365cam.
De ontvangen support bij het bespreken van de mogelijkheden vóór de aanschaf, het uiteindelijke instellen van de camera's op de recorder en beeldscherm alsmede diverse specifieke instellingen was snel en goed.
Al met al zeer tevreden over de aangeschafte bewakingsset bij 365cam.

Beste Christina,
Bedankt voor je leuke reactie en heel veel plezier van je camera in de winkel.
Mvg 365cam

Verzee Dirk beoordeelde op 2016-10-04

Snelle levering en vooral goede professionele ondersteuning voor installatie en afstelling. Heel blij met de aankoop welke perfect doet wat ik ervan verwacht had.