Agaatvlindersingel 46
3544ZA Utrecht

9,1

Trustpilot 7 8,1

S.R Mac-Donald beoordeelde op 2018-11-08

Ik heb mijn bestelling nog niet eens uitgeprobeerd maar ben nu al zeker dat dit het is.Vandaar dat ik iedereen wil adviseren om bij jullie te kopen als het gaat om een bewakings camera te kopen ,doe het meteen want het zit helemaal goed bij jullie.Niet alleen het product maar zeker de service van jullie's goed berijf.Dus mensen als je een Camera nodig hebt ,maar niet alleen dat koop het hier, Ik ben zeer tevreden en dat zullen jullie ook zijn. dit is een Super berdrijf.Dank jullie wel en tot gauw Kenneth Mac-Donald.

ook de service

Han beoordeelde op 2018-11-01

Prima service en snelle reactie op vragen

Robbie van Lierop beoordeelde op 2018-10-11

Dag na bestelling in huis

nbmv beoordeelde op 2018-10-06

bestelling goed verpakt en snel geleverd, conform de bestelling. prima!

Henk den Hollander beoordeelde op 2018-09-24

Henk Roerdinkholder beoordeelde op 2018-09-23

Vertraagd door staking postnl buiten de schuld van 365cam. Lamp wordt zonder voeding geleverd.

Beste Henk.
Uw bestelling was 2 werkdagen vertraagd door een staking op 20-09-2018 van PostNL.
Hopelijk bevalt het bestelde product wel. U mag ons trouwens altijd contacten.
Mvg Monique

c stemfoort beoordeelde op 2018-09-17

Patrick Janssen beoordeelde op 2018-09-16

Robin Moore beoordeelde op 2018-09-11

Mooie HD-CVI set voor een interessante actieprijs. Inderdaad plug & play. Goede ondersteuning van 365cam, alleen jammer dat 2 van de 4 meegeleverde kabels niet goed waren.

Reactie van 365cam:

Fijn om te horen Robin. Inmiddels hebben wij voor de kabels vervangende connectoren toegestuurd. Als nog er vragen of problemen zijn, horen we die we die graag via de mail.
Veel plezier met de mooie set!
mvg Monique

Rob Willekes beoordeelde op 2018-09-06

nino spagnoletti beoordeelde op 2018-09-02

Super snelle levering

E. D Geel-Dobbelaar beoordeelde op 2018-09-01

TFM van Bakkum beoordeelde op 2018-08-20

Prima levering, van tevoren goed ingelicht over het product.

Simon Donaat beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering. Product als beschreven. Top

Andre Kroos beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, correcte afhandeling

Emmy Taal beoordeelde op 2018-07-19

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Goede communicatie via mail over voortgang bestelling en netjes verpakt de volgende dag ontvangen.

R. Heerema beoordeelde op 2018-07-16

berend beoordeelde op 2018-07-13

Ontzettend tevreden over dit bedrijf, helemaal top. vandaag de set aangesloten en met de enorme hulp van 365cam alles werkend gemaakt. zonder jullie hulp was dit zeker niet gelukt. dikke pluim voor jullie. top bedrijf die weten wat ze doen. ga ze zeker aanbevelen bij iedereen die ik ken. nogmaals bedankt voor jullie geduld. groetjes De Baggelaar.

Beste Berend,
Graag gedaan en heel veel succes en plezier met jullie cafe en het camera systeem.
mvg 365cam

mike van engelen beoordeelde op 2018-07-12

Snel in de contacten, prima antwoorden en een verrassende attentie bij de bestelling. Top webwinkel.

Reimer de Vries beoordeelde op 2018-07-08