Agaatvlindersingel 46
3544ZA Utrecht

Joost H beoordeelde op 2017-05-29

Snelle correcte levering van een Dahua 1080P HDCVI recorder met vier camera's. Het systeem was zoals beloofd echt "plug and play". Op een paar technische vragen vlot duidelijk antwoord gekregen. Prima leverancier die ik aanbeveel.

Henk E beoordeelde op 2017-02-07

365cam is niet enkel duidelijk op hun site maar ook kundig qua advies en service achteraf. Indien je extra vragen hebt reageert de eigenaar (Jasper) snel. Hij adviseert objectief en zorgt dat de spullen snel in thuis zijn. Het plaatsen gaf geen problemen en ook softwarevragen werden in jip en janneke taal uitgelegd. Ik heb na een half jaar een probleempje gehad met een van mijn kabels. Een mailtje was voldoende om direct een nieuwe kabel te sturen. Fantastische ervaring, uitstekende kwaliteit en nazorg waar veel bedrijven wat van kunnen leren!

arend van der kolk beoordeelde op 2017-01-30

Buitengewoon tevreden, ouderwetse service, had pech!!!(iets heel doms gedaan)én tot mijn stomme verbazing GRATIS camera vervangen, Jasper is een kei,
installatie werk fantastisch, kan niet beter super duidelijk!!

Marcel Visser beoordeelde op 2017-01-25

Ik heb op maandag de Ring Pro besteld en hoewel 365cam aangaf dat deze niet op voorraad was, toch vandaag al ontvangen (woensdag). Supersnel dus! Netjes verpakt, mooi product!
A++ webshop!

Jan Schuring beoordeelde op 2017-01-19

Heb een HDCVI met 4 camera's besteld,was 2dagen later in huis uitpakken en half uur later al geinstalleerd,montage camera's meeste werk,logisch toch!
Zeer tevreden over de camera's super beeld .
Mail wordt zeer snel beantwoord.
Had ook stickers besteld maar waren niet meer op voorraad.
Poosje later gemaild waar ze bleven,kreeg twee dagen later direct meerdere toegestuurd van nieuwste sticker GRATIS.
Al met al zeer tevreden en dit bedrijf zeer aan te bevelen.
Gr Jan

christina beoordeelde op 2016-12-08

Na veel getob met een eenvoudige ip-camera, elders gekocht en zou plug&play zijn (doch niet voor mij), op zoek gegaan naar een "goede" ip-camera. Deze gevonden bij 365cam.
De ontvangen support bij het bespreken van de mogelijkheden vóór de aanschaf, het uiteindelijke instellen van de camera's op de recorder en beeldscherm alsmede diverse specifieke instellingen was snel en goed.
Al met al zeer tevreden over de aangeschafte bewakingsset bij 365cam.

Reactie van 365cam:
Beste Christina,
Bedankt voor je leuke reactie en heel veel plezier van je camera in de winkel.
Mvg 365cam

Verzee Dirk beoordeelde op 2016-10-04

Snelle levering en vooral goede professionele ondersteuning voor installatie en afstelling. Heel blij met de aankoop welke perfect doet wat ik ervan verwacht had.

maria ceelen beoordeelde op 2016-09-09

Bestelling komt niet overeen met levering.(De 4 muurbeugels passen daarom ook niet )wel betaald maar mee teruggenomen door installateur.)
Deze andere levering van camera's bleek pas nadat een camera niet goed werkte.ik ondekte dat toen ik in het buitenland was voor 3,maanden.wel gelijk email contact daarover gehad met installateur. in augustus komt installateur langs.Eenmaal staande hoog op de
ladder zag de van Jasper bevriende installateur (van wissen)dat het verschillende camera's zijn. Navraag bij Jasper levert niets op.
Niets is meer mogelijk zegt Jasper omdat 6 maanden na aankoop er niets meer mogelijk is volgens hem.
wat hangt er nu eigenlijk aan mijn muren Jasper ?wat heb je mij geleverd voor camera's ?
het beeld van deze onbekende niet bestelde camera's vind ik ook nog eens slecht.

Reactie van 365cam:
Beste Maria,
Bij 365cam staat kwaliteit en service hoog in het vaandel.
Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan... dat begrijpen wij.
Maar als je ons even mailt of belt, dan kunnen wij je zeker helpen.
6 splinternieuwe camera's liggen al voor je klaar!

We horen graag van je!
Met vr. groet

Bas beoordeelde op 2016-07-06

Het product welke ik bij 365cam gekocht heb is een camera deurbel van het merk Ring.
Ik ben zeer tevreden over de bel en over de snelle levering van 365cam. De installatie was via een filmpje op YouTube zo geregeld.

Hans Stribos beoordeelde op 2016-06-29

Ik had een set besteld. Informatie over de bestelling en levering was top. Snelle levering zoals aangegeven. Set was goed verzorgd en ingepakt. Duidelijke nederlandse handleiding. Ook het installeren en het op afstand kunnen kijken werkt perfect zowel via smartphone als PC/Laptop online. Nazorg is goed, garantie kan ik niet over oordelen omdat alles werkt.

Marianne D. beoordeelde op 2016-06-18

Uitstekende camerabewakingsset, goed instelbaar en mooie heldere beelden. Ik kreeg deskundig advies en duidelijke uitleg op mijn vragen. Prima service en een vlotte levering. Een voor mij betrouwbare webwinkel. Een tevreden klant.

Frank beoordeelde op 2016-04-19

Levering van de camera vond plaats binnen enkele dagen. Prima support. Mail wordt direct deskundig behandeld. Jasper besteedt aandacht aan eventuele vragen en biedt direct oplossing.
Kwaliteit camera beeld zeer goed. Van belang is om de instelling tips van Jasper te volgen.
365Cam kan ik iedereen aanbevelen die overweegt IP camera's te kopen.

Erwin van Wijk beoordeelde op 2016-03-31

Ik had een deursticker nodig. Deze werd mij snel en gratis toe gezonden! Perfecte service

Leo beoordeelde op 2016-03-29

Snelle levering, uitstekend beeld, zelf gemonteerd en geïnstalleerd in samenwerking met de ondersteuning van 365cam. Tot op dit moment zeer tevreden.

Bol beoordeelde op 2016-02-28

Voor aanschaf had ik met 365cam gesproken over levering van een HD-SDI camera set, echter later bleek dat er goedkopere HD-CVI camera’s waren geleverd.

Na 8 maanden gaf één camera de beelden schokkend weer. 365cam heeft toen op afstand de instellingen nagekeken. Helaas werkten hierna andere belangrijke functionaliteiten niet meer. Ondanks mijn verzoek om dit te verhelpen werd hierop niet meer gereageerd.

Februari dit jaar constateerde ik dat de camera weer een schokkend beeld weergaf. Ik heb toen deze camera met een andere camera van de set omgewisseld om uit te sluiten of het aan de instellingen of bedrading zou liggen. Deze camera bleef inderdaad ook op een ander aansluitpunt de beelden schokkend weergeven. Hierna heb ik op verzoek van 365cam de camera teruggestuurd, waarna deze ruim twee weken op een testbank onderzocht werd. Volgens 365cam was er geen defect aan de camera te constateren. Na het terugsturen en installeren van deze camera bleek dat het probleem nog steeds niet was verholpen. Vervolgens gaf 365cam aan dat het zeer waarschijnlijk aan de adapter zou liggen, echter dit bleek achteraf niet het geval. Helaas werd hierna wederom niet meer gecommuniceerd door 365cam.

Ondanks dat ik ervan overtuigd was dat de camera niet goed was werd door 365cam geen nieuwe camera toegestuurd. Uiteindelijk heb ik elders een nieuwe camera gekocht waardoor het probleem direct was opgelost.

Ik vind het heel jammer dat 365cam en de door 365cam aangewezen installateur niet gezamenlijk de verantwoordelijkheid hadden genomen om het probleem op te lossen. Ik heb de camera set juist laten installeren om er zeker van te zijn over een goed werkend systeem te beschikken. Uiteindelijk zijn er over deze storing ruim 20 mailtjes gestuurd, meerdere telefoontjes geweest en heeft het een maand geduurd. Als 365cam bij de storing gelijk een nieuwe camera had toegestuurd had dit veel ergernis kunnen besparen. Het is spijtig dat ik, ondanks de garantie, toch genoodzaakt was om elders een andere camera te kopen om uiteindelijk over een goed werkend product te beschikken.

paul beoordeelde op 2016-02-07

Perfect door Jasper geholpen, ook na de koop van de camerabewakingsset toen ik nog wat vragen had. Perfecte service!

Paul

Sandra beoordeelde op 2016-01-25

Goed advies! Snelle levering en ook bij installatie digitale hulp aanwezig.
Erg tevreden!

Administratiekantoor Van Rooij beoordeelde op 2016-01-07

Een correcte en snelle levering met een goede technische ondersteuning bij de bestelling.
Ook is de IP dome camera D7111 heel goed met een stevige solide beugel.

Herman Hanssen beoordeelde op 2015-12-07

Een perfecte HDCVI-set met 2 camera's voor een zeer goede prijs. Een wat oudere IP-camera heb ik ook op de set kunnen aansluiten, omdat de recorder ook ONVIF wireless IP camera's ondersteunt. Dat is meegenomen.
Bij de oplossing van een technisch probleem in het eigen interne LAN-netwerk tijdens de installatie werd goede ondersteuning verleend. Op dat punt kun je over het algemeen sowieso beter terecht bij een kleinere leverancier.
Kortom: op alle punten kan ik deze web-leverancier alleen maar aanbevelen.

Camping beoordeelde op 2015-12-02

Hebben nu ongeveer anderhalf jaar een HD-SDI set met 4 camera's van 365CAM in gebruik en het werkt voortreffelijk.
Opname is van heel hoge kwaliteit en het systeem is heel gebruiksvriendelijk.
Mee of terugkijken op een smartphone of tablet is ook geen probleem.
Ook opsporingsinstanties zijn erg te spreken over de beeldkwaliteit.
Afgelopen week heeft een camera het begeven en er werd meteen door 365CAM een nieuwe opgestuurd.
Zoek je een goede bewakingscamera of set dan kan ik deze firma alleen maar aanbevelen.