Agaatvlindersingel 46

Hans beoordeelde op 2019-03-15

Theo Van den Brande beoordeelde op 2019-03-06

F. De Kaper/ Walvisch beoordeelde op 2019-02-26

Sjaak Stuij beoordeelde op 2019-02-23

Na tel contact , een duidelijk antwoord wat ik het beste zou kunnen aanschaffen ,
en een snelle levering , vragen die ik daarna nog had , werden ook gelijk netjes beantwoord !
dus ben zeer tevreden over dit bedrijf

Dank u wel !

A. Klaver beoordeelde op 2019-02-17

Raymon Scheepers beoordeelde op 2019-02-10

Teo Vlieg beoordeelde op 2019-02-10

Snelle afhandeling. Binnen twee dagen was bestelling bij bij thuis.

Kees Bakker beoordeelde op 2019-02-07

J.W. van Vuuren beoordeelde op 2019-02-01

Een goed product en toen er toch nog iets niet helemaal duidelijk was kwam er heel snel een passend antwoord op.

Jc Hendriks beoordeelde op 2019-01-31

Bert meeusen beoordeelde op 2019-01-30

Goede site, mooie producten, prima advies, eerlijk, geduldig, gaat een wereld voor je open, niet uit op winstbejag, prima prijzen, juiste service , blijft meehelpen naar oplossingen zoeken, kortom hier kun je het juiste product kopen wat betreft camerabeveiiging.

Beste Bert,
Dank voor je leuke review en wij wensen je veel plezier en veiligheid met het mooie 4K systeem!
mvg 365cam

Leo Claeskens beoordeelde op 2019-01-17

Beste heer,
Wij begrijpen deze beoordeling echt niet.
Zou u met ons in contact willen treden aub ?

Jerry Bleumink beoordeelde op 2019-01-15

piet aslander beoordeelde op 2019-01-13

Leon Nabuurs beoordeelde op 2019-01-10

Hendrik Hulshof beoordeelde op 2019-01-06

Uitstekende site, zeer snelle levering en uitstekende producten
Mensen die waar maken wat ze op de site beschrijven.
Gemakkelijk te installeren en op te zetten

G.C. de Groot beoordeelde op 2019-01-06

Toch jammer van de in rekening brengen van de verzendkosten.
Had een bestelling van 750 euri gedaan

B Salm beoordeelde op 2018-12-31

Keurig geregeld

Joh v Kalsbeek beoordeelde op 2018-12-27

Pariono Hoekstra beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering, snel antwoord via de mail. Ruime kennis over de producten die aangeboden worden.
Telefonisch ook zeer behulpzaam.
Heb vrienden en bekenden dit bedrijf aanbevolen.
Zeker een aanrader!