Agaatvlindersingel 46

9,1

Trustpilot 7 8,1

Bertus Westerhuis beoordeelde op 2019-08-17

Hendrik Marapin beoordeelde op 2019-08-15

Mijn camera set en deurbel hier gekocht en alles aangesloten. Had na 1,5 jaar een probleempje en de support was geweldig. 2x hebben ze binnen 24 uur gereageerd met instructies en mij opgang geholpen alles weer perfect werkend te krijgen. Echt fijn dat ze je niet aan je lot overlaten maar helpen (en nee ik heb geen connecties met dit bedrijf!)

Pierre Aerdts beoordeelde op 2019-06-29

Snelle service en helder goed beeld .Ik heb wel gekozen voor kabel en niet voor Wifi.

Antoine Van Den Broeck beoordeelde op 2019-06-28

Goed product en snelle levering, dank u wel ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Richard Berghmans beoordeelde op 2019-06-27

Uiterst tevreden. Betrouwbaar en deskundig advies en begeleiding. Was vergeten iets te bestellen en dit werd zonder problemen toegevoegd aan mijn bestelling. Snelle levering.

Mario beoordeelde op 2019-06-27

Zeer tevreden! Reageren snel op vragen, zijn geduldig en geven goed advies.

Door een fout van mij had ik een verkeerde camera besteld maar dit heb ik netjes kunnen omruilen.

Ook zijn ze heel scherp geprijsd, zeker een aanrader!

Matthijs Nibourg beoordeelde op 2019-06-22

A Jonk beoordeelde op 2019-06-21

Jaap Pinkster beoordeelde op 2019-06-17

Erg tevreden.....vrijdag"s besteld en zaterdag al in huis. Top

J Hoendervanger beoordeelde op 2019-06-03

Goede service

T.S.R. Ramasray beoordeelde op 2019-06-03

erik wissink beoordeelde op 2019-05-27

We waren op zoek naar een betrouwbare camera en hebben contact gezocht met 365Cam. De werknemers reageren snel en zijn zeer behulpzaam, we hebben de situatie en de de wensen voorgeleged waarop zij met een paar voorstellen kwamen. Het is uiteindelijk een HDBW1231E 2Mp dome camera geworden met Starlight en IR. Het starlight beeld in het donker is bijna niet te geloven, tot ca 22.30 heb je nog een duidelijk kleuren beeld alsof het nog maar net donker begint te worden, (het is dan echt behoorlijk donker voor het oog). Om ca 23.00 ging de smart IR verlichting erbij aan waarmee je ook bij volledig donker een goed zicht hebt (het is dan wel zwart-wit beeld). Achteraf hebben we wel een fout gemaakt, we hebben de camera enigzins verborgen en beschermd opgesteld onder het dakbeschot maar toen de IR aanging zagen we een waas over het beeld dat waarschijnlijk veroorzaakt word door de reflectie van de IR LED's tegen het dak aan. Dat moeten we dus nog even goed uitzoeken en aan gaan passen.
De camera heeft een interne SD kaart waarop deze op kan nemen, Via de PC of een App kun je live mee kijken maar ook makkelijk de motion recordings terugkijken. De term startlight was voor ons een een eerste ervaring maar voor de gene die op zoek gaat naar een camera zou ik deze functie zeerzeker overwegen. De inbedrijfstelling van deze camera is echt prima te doen. Al met al hebben we naar ons idee een goede keuze gemaakt.

D Dankers beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering, aansluiten en in gebruik nemen ging vanzelf. Reactie per mail wordt snel afgehandeld.

mimoun taouil beoordeelde op 2019-05-21

uitstekende service wanneer je ze nodig hebt

Faisel beoordeelde op 2019-05-10

Goed contact. Snelle afhandeling. Alleen jammer dat ik de snoer met voeding voor de camera apart moest bijbestellen en dat deze niet bij de camera bijgeleverd wordt.

Therry beoordeelde op 2019-05-10

Zeer goede service, en kwalietproducten

Dirco Wit beoordeelde op 2019-05-04

Ik heb deze cameraset aangeschaft voor ons huis in Thailand, ik heb het ff thuis getest en het was in notime gebeurd zo eenvoudig en het kwaliteit is gewoon uitstekend.

Reactie van 365cam:
Beste Dirco,
Dank voor je review en veel plezier met de mooie set!
Monique

Ed Bruinen beoordeelde op 2019-05-03

we missen moertjes

Reactie van 365cam:
Dat klopt. U heeft geen moertjes nodig bij de montage. Wij begrijpen deze review dan ook niet helemaal.

Roger Knijff beoordeelde op 2019-05-02

Ronald van Santwijk beoordeelde op 2019-04-24

Snelle levering, snel antwoord op vragen per mail.