Reitdiephaven 151
9746 RC Groningen
06 - 55 35 68 06

Bram de Volder beoordeelde op 2019-04-01

Fijne communicatie, maatwerk precies zoals bedoeld, tevreden over de kwaliteit!

Teun vijge beoordeelde op 2019-03-31

Na een attente opmerking, een snelle en correcte levering ,geheel volgens afspraak

Mevrouw Rosalina beoordeelde op 2019-03-30

Erg content,keurige e-mails over het verloop van mijn bestelling,binnen 1 werkdag verzonden. Product zoals beschreven. Vriendelijk kaartje bij product. Deze webshop is een echte aanrader.

Noeme Mennes beoordeelde op 2019-03-30

Super mooi kleed.
Snelle levering.

Gerhard Klompenhouwer beoordeelde op 2019-03-04

Ik heb tunnelplastic besteld bij de afdekshop .Prima kwaliteit voor een gunstige prijs. Snelle en correcte levering.

Addy Kastermans beoordeelde op 2019-02-25

heel tevreden ,had bezorg data gewijzigd naar maandag, deze is prima afgeleverd op die dag.

Johan Bergs beoordeelde op 2019-02-16

Tijdens het zoeken naar een afdekzeil kwam ik op de juiste site. Duidelijk, veel keuze zelfs uitleg met een video opname. Uiteindelijk besteld en snel thuisbezorgt

Lucas Lambers beoordeelde op 2019-02-15

Goed materiaal voor een goede prijs en vlot geleverd.
Veel waardering voor de persoonlijke zorg waarmee de bestelling is afgehandeld.

Michael van Esch beoordeelde op 2019-02-15

Heel erg tevreden, snelle levering en goed advies!

Noordergraaf beoordeelde op 2019-01-20

Goede service, perfect product. Een aanrader!!

Sonne Reneman beoordeelde op 2019-01-17

Heel tevreden, snelle en correcte levering. Product helemaal naar wens.

P. Dulk beoordeelde op 2019-01-15

Makkelijk bestellen en snelle bezorging. En goed product, kortom een echte aanrader.

I.H.Hebly beoordeelde op 2019-01-09

Wij hadden recentelijk zeer goede en persoonlijke ervaring met Afdekshop.
Persoonlijk overleg over onze wensen en goede afhandeling van betaling en verzending.
Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Emma beoordeelde op 2019-01-09

Snel, mooi product en aardige boy die kwam leveren.

Kurt beoordeelde op 2019-01-08

Bestelling snel en correct uitgevoerd. Handige site, duidelijke procedure en vlotte levering. Prima verloop bestel-afleveringsprocedure.

Michel beoordeelde op 2019-01-08

Goede en snelle service

T Vermeij beoordeelde op 2019-01-07

Heel tevreden. Na miscommunicatie goed opgepakt door Afdekshop!

Harthoorn beoordeelde op 2018-12-24

Bijzonder goed. en snel.

Bert de Vries beoordeelde op 2018-12-23

Ons bedrijf is al een geruime tijd van een ander bedrijf dat ook dekkleden verkoopt (we noemen express maar geen naam, omdat we ze de reclame niet gunnen) op het industrieterrein in Groningen overgestapt naar AfdekShop, waarom .. heel eenvoudig ze hebben alle soorten folieen maar nog veel veel belangrijker is; ze hebben verstand van zaken en weten waar ze over praten, dat had het andere bedrijf hier in Groningen zeker niet!
We zijn bij AfdekShop perfect geholpen!
Echt een aanrader voor andere bedrijven!!

Patrick van der Veen beoordeelde op 2018-12-23

Volgens ons is er geen beter bedrijf in de provincie Groningen die perfecte prijs kwaliteit dekkleden heeft. Wij kunnen oprecht zeggen ze zijn perfect!