Reitdiephaven 151
9746 RC Groningen
06 - 55 35 68 06

Bert Koning beoordeelde op 2019-08-22

Ik heb een zeil besteld om een boothuis af te sluiten. Dit is uitstekend gegaan.
Ik ben er erg tevreden over omdat:

- het uitgebreide advies wat u mij heeft gegeven
- de snelheid waarmee ik het product heb ontvangen en
- de kwaliteit van het product. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van het zeildoek. Ook de zeilogen zijn prima afgewerkt

Kortom: erg tevreden

PAUL MILAN beoordeelde op 2019-08-14

Met een ruime tuin heb ik mij voor genomen om een kas te bouwen, ruimte genoeg. Na op internet informatie ingewonnen te hebben kwam ik Afdekshop tegen. Hier kreeg ik telefonisch alle informatie over de juiste afdekzijl, de afmetingen en het soort materiaal. Mijn bestelling ontving ik heel gauw thuis. Afdekshop heb ik als vriendelijk, informatief en klantgericht ervaren, een bedrijf die ik aan derden kan aanbevelen.

M.geerlof beoordeelde op 2019-08-14

Overzichtelijk groot assortiment en goed geprijsd!

Geus beoordeelde op 2019-07-20

Wij hebben onlangs een pallet PE Afdekzeilen besteld. Het gaat uiteindelijk om de wet van de grote getallen en daar rolde een mooi pallet vol met PE dekkleden uit. Goede online prijzen, zeker een aanrader voor elk bedrijf!

Bas beoordeelde op 2019-07-20

Prachtig product; Euro Pallet Covers. We kregen ze aangeboden in de PVC en PE kwaliteit. Ons werdt geadviseerd om te gaan voor de PVC kwaliteit, omdat deze vele malen sterker zou zijn dan de PE kwaliteit. We hebben akkoord op de offerte gegeven en een ruime 7 werkdagen later kregen we de mooie grote hoezen binnen. Dot is echt een juweeltje voor je ogen.

Kevin beoordeelde op 2019-07-20

Ons bedrijf heeft onlangs een grote pvc order gedaan, online gekocht en het duurde maar even en de dekkleden waren er. Achteraf nog een aantal dingen besproken en we hebben veel tips meegekregen.
Een aanrader voor ieder bedrijf!

JACOBS GUIDO beoordeelde op 2019-07-19

Wat ik in België via internet-aankoop niet kon vinden (of altijd een ja maar...), vond ik snel, duidelijk en een mooie prijs bij onze noorderburen. Bijzonder degelijk werk, perfect gemaakt en snelle en correcte afhandeling en levering. Fantastisch tevreden over jullie puik werk!

Levi beoordeelde op 2019-07-19

Prachtige online PE (polyethyleen) dekkleden hebben ze hier. We hadden vooraf een paar vragen gesteld via WhatsApp en dat ging super en ook snel geleverd.

Lucas beoordeelde op 2019-07-19

We hebben onlne PVC dekkleden gekocht. Kan jullie allen wel vertellen dat deze dekkleden hier vele malen goedkoper zijn dan bij andere aanbieders. Ook de know how hier is beter dan bij anderen.
Kan jullie allemaal dit bedrijf aanraden.

Anton beoordeelde op 2019-07-19

Uitstekend, snelle feedback en snelle levering

F.Schabracq beoordeelde op 2019-07-13

c. hazelbag beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering, duidelijke website

P.J. Scholten beoordeelde op 2019-06-04

De volgende dag in huis, komen hun belofte na

Jessika beoordeelde op 2019-05-26

Voor aankoop contact gehad met de medewerker via sociaal pagina waar ik snel antwoord kreeg en mijn bestelling online deed.
Via mail op de hoogte gehouden van de voortgang en snel geleverd
Heel tevreden.

Dan beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering en goed verpakt. Product is top!

Richard Lesscher beoordeelde op 2019-05-22

1e keer dat ik een zeil online bestel, duidelijke webshop prijzen zijn prima.
De snelle levering (1 werkdag) vind ik ook erg fijn..
Groeten Richard

A.M. de Bie beoordeelde op 2019-05-19

Alles vlot verlopen en volgens afspraak de volgende dag in huis.

Dré beoordeelde op 2019-05-09

Prima van kwaliteit en snel geleverd

Bram de Volder beoordeelde op 2019-04-01

Fijne communicatie, maatwerk precies zoals bedoeld, tevreden over de kwaliteit!

Teun vijge beoordeelde op 2019-03-31

Na een attente opmerking, een snelle en correcte levering ,geheel volgens afspraak