Reitdiephaven 151
9746 RC Groningen
06 - 55 35 68 06

Google Plus/Places - 10,0

Rick beoordeelde op 2018-09-18

Snel geleverd en mooie kwaliteit afdekzeil

Rob de Boer beoordeelde op 2018-09-18

Offerte aangevraagd voor diverse dekkleden en accessoires dat ik aangevraagd had. We hebben een correcte offerte gekregen met een goed toegelicht advies gekregen per telefoon. Wij zijn als bedrijf zeer tevreden over het goede meedenken en het zoeken van oplossingen. Wij raden u dit bedrijf zeker aan!

H.Lamers beoordeelde op 2018-09-02

Er werd aanvankelijk een verkeerde kleur geleverd echter na een telefoontje werd het zeil binnen enkele dagen omgeruild!

Stephan beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving.

w. scherpenhuyzen beoordeelde op 2018-08-31

Ben zeer tevreden over de levering, meteen de volgende dag, met een goede track, met de goede tijd. Heb het hele dekzeil nog niet bekeken maar ga ervan uit dat 8 x 12 zonder gaten geleverd is.

John van den Broek beoordeelde op 2018-08-31

Gewapend dekkleed besteld en na twee dagen keurig verpakt thuis afgeleverd. Perfect.

Wijsman beoordeelde op 2018-08-31

Zeer tevreden, snelle levering

Willem Tiezema beoordeelde op 2018-08-29

Goed contact en snelle levering

louise beoordeelde op 2018-08-21

Voor onze aanhanger hebben wij bij Afdekshop een mooi degelijk afdekzeil aangeschaft. Het zeil is stevig en laat zich goed spannen. De service was vriendelijk en meedenkend. Alles kan op maat en in goed overleg worden aangepast.

Simon van Veelen beoordeelde op 2018-08-01

Het bestellen van het dekzeil is goed en soepel verlopen. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoord en de levering is ook goed.
Het dekzeil ziet er goed en mooi uit.

mark beoordeelde op 2018-07-26

Super service. Duidelijk en komt afspraken na

Ben beoordeelde op 2018-07-23

alle spullen op tijd geleverd. aleen de bezorger gooide het zonder temelden bij ons om de hoek.

Reactie van A F D E K S H O P:
Beste Ben,
Dat is erg vervelend dat dit zo gelopen is. Omdat wij hoge eisen stellen aan onze kwaliteit en service zouden we dit graag willen aankaarten en willen oplossen met onze vervoerder. Zou u ons kunnen voorzien van uw order / factuur nummer? zodat we dit ook kunnen opstarten. Alvast hartelijk dank.

Koos van Althuis beoordeelde op 2018-07-11

Er ging wel even wat mis omdat ik vergeten was op "Bestelling afronden" te klikken bij de betaling met i-deal, maar dat is prima opgelost.

A. Bijma beoordeelde op 2018-07-10

Erg tevreden. Woensdag bestelling geplaatst en zaterdag al in huis! Medewerker deed erg zijn best om de bestelling direct te verwerken.

Theo Visscher beoordeelde op 2018-07-04

Weken op zoek geweest voor een betaalbare en degelijk oprolbare afsluiting van mijn bbqhoek/mancave. Bij de Afdekshop ben ik zeer geslaagd! materiaal perfect, netjes op maat, mooie kleur en rondom gezoomd. Na overleg de juiste bevestigings ringen erin gekregen. Ben er heel blij mee en voor een prima prijs

Mike beoordeelde op 2018-06-29

Prima product, en lekker snel geleverd

ADARMA bv beoordeelde op 2018-06-29

Bestelde materialen goed verpakt binnen twee dagen in huis. Keurig vooraf aangekondigd en op tijd geleverd

Zeilen van goede kwaliteit en meer nog veel keuze!

Talitha beoordeelde op 2018-06-29

Goed dekzeil! Erg tevreden erover! Vergeleken met andere aanbieders heeft deze een veel snellere levering.

MB54 beoordeelde op 2018-06-22

Na razendsnelle offerte besteld. Voorspoedige levering zonder bijkomende verzendkosten.
Stevig zeil van 8.60 X 5.00 om zwembad van 8 X 4 af te dekken. Perfect afgewerkt. Scheelt enorm in schoonmaken en is goed voor behoud kwaliteit water. Veel minder stof, bladeren en vogelpoepjes. Regenwater halen we er zonodig vanaf met een dompelpomp.
Mooie kleur blauw en op Google maps zal het (afgedekte) bad opeens groter lijken ;-)

Marco beoordeelde op 2018-05-31

Ik had geen grote bestelling maar ze hebben me netjes geholpen. Op vragen die ik had, kreeg ik gauw reactie terug.
bestelling en verzending ging gewoon goed en ze zijn niet duur. Tot nu toe allemaal dikke prima. Het afdekzeil heb ik pas net in gebruik dus ik hoop dat het nog lang mee gaat. Het ziet er tot nu toe allemaal strak uit. Bedankt!!!!