Reitdiephaven 151
9746 RC Groningen
06 - 55 35 68 06

Google Plus/Places - 10,0

Marco beoordeelde op 2018-04-19

Goede webside duidelijk super snelle levering vriendelijke chauffeur

Herman Hanssen beoordeelde op 2018-03-17

Goed zeil voor een heel goede prijs. De levering was ook snel.

Kasper Stroobosscher beoordeelde op 2018-03-04

Dekzeil 6 bij 10 m groen snel en goed geleverd, mooie kwaliteit, voor afdekken houtstapel

E. de Vos BVELD BV beoordeelde op 2018-03-04

Keurige levering van rollen steigerdoek volgens afspraak, alles voor een redelijke prijs en goede kwaliteit.
Ook vlot en goed (telefonisch)contact.
Weten we de volgende keer weer te vinden.

Hubrecht Eversdijk beoordeelde op 2018-03-04

Erg tevreden. Prijs/kwaliteit STUKKEN beter dan de tuinset-afdekhoes die ik bij Leen Bakker heb besteld.

k.floor beoordeelde op 2018-03-04

helemaal goed geen klachten

Jos uit Kelpen beoordeelde op 2018-01-25

Uitstekende snelle levering. Om 14.00 uur besteld (dus niet voor 11.00 uur) maar toch de volgende ochtend al voor 9.00 uur mijn bestelling in huis.

Cynthia van Asperen beoordeelde op 2018-01-12

Ik ben heel erg tevreden.
Je kunt voor alle afdekking mogelijkheden bij Afdekshop terecht.
De service was helemaal super.
Via de whatsapp verliep er een goede en snelle communicatie.
Wanneer er teveel informatie is en wat onduidelijkheid kan geven dan nemen ze telefonisch contact met je op.
Er wordt goed met je meegedacht en zorgen dat je de juiste artikelen krijgt.
Ik koop hier dan ook erg graag.

Frank Mulders beoordeelde op 2018-01-12

Product snel en correct afgeleverd. Top!

Frank Kooijmans beoordeelde op 2018-01-12

Dekzeil snel (op tijd) geleverd, precies wat ik nodig had

Katja Buijs beoordeelde op 2018-01-12

Heel tevreden, de bestelling werd snel behandeld en snel bezorgd. Het zeil zelf was van goede kwaliteit en heeft twee weken lang onze meubels goed beschermd. Het zeil heeft daarmee zelfs de Westerstorm van begin januari overleefd.

Henk beoordeelde op 2018-01-12

Groot dekzeil 10x6 nodig voor afdekken nieuwe overkapping tot dat er bitumen opgebrand wordt. Snel geleverd, netjes ingepakt.

Johny R Thomas beoordeelde op 2018-01-08

Na wat zoekwerk en prijs / kwaliteit vergelijking kwam ik bij Afdekshop terecht. Ik heb een offerte gevraagd voor een opmaat gemaakte zeil voor mijn overkapping. Ik kan geen vaste overkapping bouwen van wege mijn druiven dus dan maar met een goed stuk zeil.
Ik werd goed geholpen en duidelijke afspraken gemaakt. TOP HOOR Afdekshop.
Wanneer ik weer zeil nodig hebt dan weet ik waar ik het moet bestellen, ik zal het ook aan mijn familie , vrienden en kennissen aanbevelen.. GEWOON TOP ..

Sander beoordeelde op 2018-01-07

Costum dekzeil op maat besteld voor een afdak boven een jacuzzi. Snelle levering en netjes verpakt, zeer goede kwaliteit van het zeil en precies zoals ik had besteld.

Kortom een bedrijf waar ik in de toekomst graag zaken mee doet.

Mikey beoordeelde op 2018-01-06

Dekzeil besteld voor de boot. Via whatsapp super contact gehad en ze hebben me uitstekend geholpen. Zelfs met het mee denken over het plaatsen van het zeil over de boot heen. Levering was exact zoals afgesproken en zeil was ook ontzettend netjes verpakt. Als ik weer zeilen nodig heb is dit het eerste bedrijf waar ik naar toe ga!!

Geert de Vries beoordeelde op 2017-12-11

Goede uitleg per telefoon. De werknemer nam alle tijd voor mij. Er werdt actief met je meegedacht wat weer tot verdere leuke ideeën lijde. Ben echt super tevreden. Mijn volgende aankoop voor mijn bedrijf wordt weer bij AfdekShop. Ga zo door!

Leen Brouwer beoordeelde op 2017-12-09

Transparant dekkleed voor de boot besteld. Snelle levering, 100% tevreden

Hans de Jong beoordeelde op 2017-12-06

- Een zeer goede service.
- Denken goed met je mee, wat tot nieuwe leuke dingen kan leiden.
- Goed artikelenpakket / assortiment voor ons bedrijf.
- Kan iedere klant de WhatsApp service aanraden, snelle reactie terug waaruit je kan merken dat ze over vakkennis beschikken.
- Kortom een dikke 10 waard!

Jachthaven Uitgeest beoordeelde op 2017-12-05

vlot en goed geleverd

Frank Tillema beoordeelde op 2017-11-29

Mooi gemaakte afdekhoes, zoals afgesproken. Tegen een mooie prijs.