Reitdiephaven 151
9746 RC Groningen
06 - 55 35 68 06

Google Plus/Places - 10,0

Koos van Althuis beoordeelde op 2018-07-11

Er ging wel even wat mis omdat ik vergeten was op "Bestelling afronden" te klikken bij de betaling met i-deal, maar dat is prima opgelost.

A. Bijma beoordeelde op 2018-07-10

Erg tevreden. Woensdag bestelling geplaatst en zaterdag al in huis! Medewerker deed erg zijn best om de bestelling direct te verwerken.

Theo Visscher beoordeelde op 2018-07-04

Weken op zoek geweest voor een betaalbare en degelijk oprolbare afsluiting van mijn bbqhoek/mancave. Bij de Afdekshop ben ik zeer geslaagd! materiaal perfect, netjes op maat, mooie kleur en rondom gezoomd. Na overleg de juiste bevestigings ringen erin gekregen. Ben er heel blij mee en voor een prima prijs

Mike beoordeelde op 2018-06-29

Prima product, en lekker snel geleverd

ADARMA bv beoordeelde op 2018-06-29

Bestelde materialen goed verpakt binnen twee dagen in huis. Keurig vooraf aangekondigd en op tijd geleverd

Zeilen van goede kwaliteit en meer nog veel keuze!

Talitha beoordeelde op 2018-06-29

Goed dekzeil! Erg tevreden erover! Vergeleken met andere aanbieders heeft deze een veel snellere levering.

MB54 beoordeelde op 2018-06-22

Na razendsnelle offerte besteld. Voorspoedige levering zonder bijkomende verzendkosten.
Stevig zeil van 8.60 X 5.00 om zwembad van 8 X 4 af te dekken. Perfect afgewerkt. Scheelt enorm in schoonmaken en is goed voor behoud kwaliteit water. Veel minder stof, bladeren en vogelpoepjes. Regenwater halen we er zonodig vanaf met een dompelpomp.
Mooie kleur blauw en op Google maps zal het (afgedekte) bad opeens groter lijken ;-)

Marco beoordeelde op 2018-05-31

Ik had geen grote bestelling maar ze hebben me netjes geholpen. Op vragen die ik had, kreeg ik gauw reactie terug.
bestelling en verzending ging gewoon goed en ze zijn niet duur. Tot nu toe allemaal dikke prima. Het afdekzeil heb ik pas net in gebruik dus ik hoop dat het nog lang mee gaat. Het ziet er tot nu toe allemaal strak uit. Bedankt!!!!

Annemarie beoordeelde op 2018-05-25

Superservice! Mooi zeildoek gemaakt en vlot geleverd! Zeer tevreden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader.

Christina Oegema beoordeelde op 2018-05-23

De goedkoopste besteld betaald overal een bevestigingsemail gekregen . Na betaling bevestiging ontvangen met melding volgende dag bezorging . Volgende binnen de 2 uur termijn die men opgaf ook bezorgd !!! PostNL kan daar een voorbeeld aannemen

fam. vd Ven beoordeelde op 2018-05-23

Zwaar dekzeil gekocht voor afdekken haardhout, afm 6x8m. Ik kon het nergens goedkoper bestellen en had het de volgende dag al thuis. Wat ik me meer wensen?

Steenhouwerij Klein vof Vaals. beoordeelde op 2018-05-08

Een heel goed organisatie, snel en heel correct! TOP.

C. Kroon beoordeelde op 2018-05-06

Ik was op zoek naar een sterk gaasdoek voor mijn fietskar voor de hond. Het PVC gecoate gaasdoek is supersterk en toch flexibel! Precies wat ik nodig heb!
Afdekshop stuurde mij een nette offerte en dacht met me mee. Het gaasdoek heb ik goed ontvangen.
Heel hartelijk dank Afdekshop!

Marco beoordeelde op 2018-04-19

Goede webside duidelijk super snelle levering vriendelijke chauffeur

Herman Hanssen beoordeelde op 2018-03-17

Goed zeil voor een heel goede prijs. De levering was ook snel.

Kasper Stroobosscher beoordeelde op 2018-03-04

Dekzeil 6 bij 10 m groen snel en goed geleverd, mooie kwaliteit, voor afdekken houtstapel

E. de Vos BVELD BV beoordeelde op 2018-03-04

Keurige levering van rollen steigerdoek volgens afspraak, alles voor een redelijke prijs en goede kwaliteit.
Ook vlot en goed (telefonisch)contact.
Weten we de volgende keer weer te vinden.

Hubrecht Eversdijk beoordeelde op 2018-03-04

Erg tevreden. Prijs/kwaliteit STUKKEN beter dan de tuinset-afdekhoes die ik bij Leen Bakker heb besteld.

k.floor beoordeelde op 2018-03-04

helemaal goed geen klachten

Jos uit Kelpen beoordeelde op 2018-01-25

Uitstekende snelle levering. Om 14.00 uur besteld (dus niet voor 11.00 uur) maar toch de volgende ochtend al voor 9.00 uur mijn bestelling in huis.