Pottebakkersrijge 19
9718 AG Groningen

Arent de Haan beoordeelde op 2018-12-07

Mooie stof, leuke print en uitstekende tekst; wat verwacht je nog meer van een T-shirt

Assortiment
Bestelproces

Im beoordeelde op 2018-12-07

Linda Horn beoordeelde op 2018-12-05

Jullie vragen om een beoordeling van een bestelling die jullie nog niet geleverd hebben

Reactie van Aaierbal.nl:
Gelukkig is het allemaal opgehelderd en goedgekomen met de bestelling! De bestelling lag al enige tijd op kantoor om te worden afgehaald, maar helaas was het emailbericht voor het afhalen niet goed aangekomen... De email met de vraag om een beoordeling komt enige dagen daarna.. ;-) We hebben contact gehad, en inmiddels is het reeds afgehaald! Veel plezier ermee!

Linda Kerstholt beoordeelde op 2018-12-05

Goede service. Had namelijk mailtje achter de bestelling aangestuurd of het ook op een andere dag verstuurd kon worden en of ze hun naam niet zichtbaar wilde maken aangezien het een cadeautje was. Hele snelle reactie gekregen en beide was prima geregeld. En de ontvanger, die is opgegroeid in Groningen nu woonachtig in Amersfoort, is uiteraard heel erg blij hiermee!!

Assortiment
Bestelproces

Reactie van Aaierbal.nl:
Super, bedankt voor je complimenten! Fans van de Aaierbal zijn overal te vinden ;-)

Bauke J Zijlstra beoordeelde op 2018-11-30

Joan Meijer beoordeelde op 2018-11-15

Teun de Vries beoordeelde op 2018-11-15

Prima bal en uitstekend verzorgde aflevering

Reactie van Aaierbal.nl:
Hier worden we blij van!

Auke Van der Tuuk beoordeelde op 2018-10-20

Vincent van Hemert beoordeelde op 2018-10-18

snelle en goede service!

Reactie van Aaierbal.nl:
Super, dat horen we graag!

Cheznet beoordeelde op 2018-09-26

Aaierbal houdt zich keurig aan de afspraken qua levertijd en ik ontvang regelmatig een statusbericht. Echter Post NL maakt het weer eens bont. De bezorger is al 24 uur onderweg met het pakketje en had gisteren al afgeleverd moeten zijn. Bedrijven als Post NL zorgen ervoor dat de eigenlijke leveranciers in een kwaad daglicht komen te staan. Aaierbal ik stel voor een andere transporteur te nemen

Reactie van Aaierbal.nl:
Goedendag, bedankt voor je reactie. ik begrijp dat je pakket inmiddels afgeleverd is. We zijn er achteraan gegaan, en onze pakketservice MyParcel geeft aan dat het pakket met vertraging (mede door staking) in het PostNL systeem is terechtgekomen en als status onderweg had. Het kan vanaf dat moment helaas enkele dagen duren voor het pakket wordt afgeleverd. Helaas hebben we dit soort incidenten soms ook met andere bezorgdiensten (gehad), en gelukkig voor ons komt dit incidenteel voor. Excuses in elk geval, en veel plezier met het slabbetje!

maurice vreuls beoordeelde op 2018-09-25

Deze mensen weten wat ze maken wij bestellen ze van uit Limburg wordt goed afgeleverd

wij kunnen alleen maar zeeg super

bedankt voor de goeie service Gr Maurice

Reactie van Aaierbal.nl:
Kijk, dat zijn beoordelingen waar we erg trots van worden! Bedankt Maurice!

R. Lutgers beoordeelde op 2018-09-18

bedankt!

Sandra Prins beoordeelde op 2018-08-24

Reactie van Aaierbal.nl:
Super, bedankt voor de beoordeling!

Thea Bron beoordeelde op 2018-07-29

Voor het eerst mijn favoriete snack bij Aaierbal.nl besteld. Fijne klantenservice, snelle levering en uitstekend verpakt. De eierballen waren echt verschrikkelijk lekker! We zullen ze zeker weer bestellen! En zeker een aanrader voor de eierbal liefhebber :-)

Reactie van Aaierbal.nl:
Super om te lezen! Bedankt Thea voor je reactie!

Erwin v. Koesveld beoordeelde op 2018-07-07

Floris Veldhuizen beoordeelde op 2018-07-01

Jan-Erik Blauw beoordeelde op 2018-05-18

kado was een goede keuze

Ali Leegte v Duinen beoordeelde op 2018-05-16

Heel erg tevreden!! De bestelling werd super snel verstuurd.

Reactie van Aaierbal.nl:
Bedankt voor je reactie! Dit horen we graag!

Jan de Vries beoordeelde op 2018-05-08

Op zich een leuk product maar komt net niet lekker uit de verf. Het betreft een slabbetje met een leuke zin er op (iets met pokkel). Probleem is dat deze zin geen punt of uitroepteken aan het einde heeft en er onder in bijna evengrote tekst "Aaierbal.nl" staat. Gevolg is dat je het als één zin gaat lezen, waardoor de grap niet lekker over komt. Ik zou dan ook adviseren een uitroepteken te plaatsen en "Aaierbal.nl" de helft kleiner te maken. Eventueel een iets leesbaarder lettertype gebruiken lijkt me ook iets om te overwegen. Vergeet niet dat Gronings lezen sowieso al vrij lastig is :). Het is vooral een spreektaal namelijk.

Reactie van Aaierbal.nl:
Beste Jan, bedankt voor je feedback. Het is inderdaad een mooi ludiek artikel. We nemen de opmerking mee, helaas kunnen we onze naam qua grootte (en printwijze) op dit moment niet verkleinen. Maar we gaan kijken of er verdere verbeteringen door zijn te voeren!

J Laning beoordeelde op 2018-05-01