Pottebakkersrijge 19
9718 AG Groningen

Google Plus/Places - 10,0

Jeroen Jansen beoordeelde op 2019-02-09

Eigen ontwerp foutloos op T-shirt geprint, andere shirt ook 100% goed, eiâhballûh waren heerlijk.

Richard Bocker beoordeelde op 2019-02-05

snelle en nette levering Prima prijs kwaliteit product

G BEKKENKAMP beoordeelde op 2019-02-03

Friedrich W Mulder beoordeelde op 2019-01-28

Ik zou T-shirt afhalen, maar werd thuis gebracht door een medewerker van aaierbal...hij moest toch in de buurt zijn en vanwege het koude weer bracht hij " even" langs. Topservice!!

Hans Bol beoordeelde op 2019-01-27

redelijk snel geleverd, binnen 48 uur, goede communicatie over de status van de bestelling

Chris Schuthof beoordeelde op 2019-01-26

ik heb nog maar 1 keer wat besteld maar ben zeer tevreden.

Claartje de Graaff beoordeelde op 2019-01-26

Omdat ze bij ons in de buurt niet verkrijgbaar zijn, heb ik ze besteld. De smaak wat TE LEKKER!! En de bezorging precies op de afgesproken tijd. Top!!

H.E Barkmeyer beoordeelde op 2019-01-20

Sebastiaan Broerse beoordeelde op 2019-01-02

Heerlijke eierballen, licht pittig en ze vielen super in de smaak bij ons oud&nieuw feest!
Keurig op tijd geleverd en netjes verpakt.

Reactie van Aaierbal.nl:
Mooi om te lezen, Sebastiaan! Daar doen we het voor...

Marcel Smid beoordeelde op 2018-12-30

Mijn Leidse vriend vond hem heerlijk. En ik heb die andere 5 op 🤪

Reactie van Aaierbal.nl:
Top Marcel, dat is 5 keer genieten!

Maarten Thalen beoordeelde op 2018-12-27

Lisette van der Wal beoordeelde op 2018-12-24

Arent de Haan beoordeelde op 2018-12-07

Mooie stof, leuke print en uitstekende tekst; wat verwacht je nog meer van een T-shirt

Im beoordeelde op 2018-12-07

Linda Horn beoordeelde op 2018-12-05

Jullie vragen om een beoordeling van een bestelling die jullie nog niet geleverd hebben

Reactie van Aaierbal.nl:
Gelukkig is het allemaal opgehelderd en goedgekomen met de bestelling! De bestelling lag al enige tijd op kantoor om te worden afgehaald, maar helaas was het emailbericht voor het afhalen niet goed aangekomen... De email met de vraag om een beoordeling komt enige dagen daarna.. ;-) We hebben contact gehad, en inmiddels is het reeds afgehaald! Veel plezier ermee!

Linda Kerstholt beoordeelde op 2018-12-05

Goede service. Had namelijk mailtje achter de bestelling aangestuurd of het ook op een andere dag verstuurd kon worden en of ze hun naam niet zichtbaar wilde maken aangezien het een cadeautje was. Hele snelle reactie gekregen en beide was prima geregeld. En de ontvanger, die is opgegroeid in Groningen nu woonachtig in Amersfoort, is uiteraard heel erg blij hiermee!!

Reactie van Aaierbal.nl:
Super, bedankt voor je complimenten! Fans van de Aaierbal zijn overal te vinden ;-)

Bauke J Zijlstra beoordeelde op 2018-11-30

Joan Meijer beoordeelde op 2018-11-15

Teun de Vries beoordeelde op 2018-11-15

Prima bal en uitstekend verzorgde aflevering

Reactie van Aaierbal.nl:
Hier worden we blij van!

Auke Van der Tuuk beoordeelde op 2018-10-20