Pottebakkersrijge 19
9718 AG Groningen

Google Plus/Places - 10,0

Wieke de Jager beoordeelde op 2019-06-23

ronald kerklaan beoordeelde op 2019-06-04

Goed verpakt, heerlijke ballen!!
1 zakje koel element is naar mij mening iets te weinig.

Martin Klopman beoordeelde op 2019-05-31

De levering was mooi volgens afspraak en de versheid zoals belooft.
Mijn herinneringen aan vroeger bij cafetaria succes aan de Brugstraat komt weer geheel naar boven.
Ik zal zeker nog regelmatig een bestelling doen.

Irma Meijer beoordeelde op 2019-05-27

De eierballen smaakten heerlijk! Het contact was heel goed en de levering ook precies zoals afgesproken.
Heel erg bedankt, de eierballen hebben onze bruiloft een stukje persoonlijker en leuker gemaakt!

Petri Viet stouten beoordeelde op 2019-05-10

Na. Estelling werd t goed geleverd en ze waren lekker . Ook t shirt was super . Thanks

marieke oostra beoordeelde op 2019-05-07

Alleen jammer dat 3 van de 12 eierballen stuk waren. In de friteuse loopt dat alle vulling eruit.
Verder waren ze heerlijk!

Reactie van Aaierbal.nl:
Ai.. ondanks dat we het zo goed mogelijk proberen te verpakken, kan het helaas tijdens vervoer wel mis zijn gegaan.. Maar desondanks fijn dat ze heerlijk waren!

Jolanda Stolk beoordeelde op 2019-04-20

Gert Buist beoordeelde op 2019-04-13

Thea Bron beoordeelde op 2019-04-06

De eierballen zijn heerlijk! We zijn er gek op. De service is geweldig en snel. Helaas komen ze niet in de winkel maar gelukkig is er aaierbal.nl! Zeker een aanrader!

Bedankt!

B.Zegwaard Zegwaard beoordeelde op 2019-04-05

Heerlijk waren ze in mei bestel ik ze weer ben ras echte Groninger en mis in Friesland de Groningse producten eierbal uit Groningen zijn de beste

Reactie van Aaierbal.nl:
We leveren ze zelfs in Friesland ;-) Fijn om te lezen!

Evert Mulder beoordeelde op 2019-04-01

Jeroen Jansen beoordeelde op 2019-02-09

Eigen ontwerp foutloos op T-shirt geprint, andere shirt ook 100% goed, eiâhballûh waren heerlijk.

Richard Bocker beoordeelde op 2019-02-05

snelle en nette levering Prima prijs kwaliteit product

G BEKKENKAMP beoordeelde op 2019-02-03

Friedrich W Mulder beoordeelde op 2019-01-28

Ik zou T-shirt afhalen, maar werd thuis gebracht door een medewerker van aaierbal...hij moest toch in de buurt zijn en vanwege het koude weer bracht hij " even" langs. Topservice!!

Hans Bol beoordeelde op 2019-01-27

redelijk snel geleverd, binnen 48 uur, goede communicatie over de status van de bestelling

Chris Schuthof beoordeelde op 2019-01-26

ik heb nog maar 1 keer wat besteld maar ben zeer tevreden.

Claartje de Graaff beoordeelde op 2019-01-26

Omdat ze bij ons in de buurt niet verkrijgbaar zijn, heb ik ze besteld. De smaak wat TE LEKKER!! En de bezorging precies op de afgesproken tijd. Top!!

H.E Barkmeyer beoordeelde op 2019-01-20

Sebastiaan Broerse beoordeelde op 2019-01-02

Heerlijke eierballen, licht pittig en ze vielen super in de smaak bij ons oud&nieuw feest!
Keurig op tijd geleverd en netjes verpakt.

Reactie van Aaierbal.nl:
Mooi om te lezen, Sebastiaan! Daar doen we het voor...