De eierballen kwam met 1 icepack binnen die niet meer cool was. Via dhl heeft het pakket er 2 dagen over gedaan. Kunnen jullie uiteraard niks aan doen maar misschien wel iets om over na te denken kwa levering verder in het land. Cool elementen redden het niet. Ook is 1 eierbal stuk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bram van der Tang
- Andre Verseput
Met warme dagen een beter koelmiddel in verpakking, nu te warm afgeleverd
Hoe zou je Aaierbal.nl beoordelen?
- Pdh
Mag wel beter aangegeven worden dat met bepaalde dagen niet verzonden word
- Ruud
Prima prijs/kwalieit
- Ans Boot
Iedereen heeft weer genoten van de overheerlijke eierballen
- Gepke De Koster - van der Wolde
Eindelijk weer een eierbal gegeten. Heerlijk was die. Goede levering, en de ballen waren nog steeds koel.