Aaierbal.nl

Aaierbal.nl

Wij zijn Aaierbal.nl, en dragen de eierbal (op z’n Gronings; Aaierbal) een warm hart toe! En om de eierbal serieus te nemen met een knipoog, hebben wij voor de echte eierbal fans een hele lijn met merchandise ontwikkeld! Bekijk snel de eierbal fanshop, hiermee ben jij ook ambassadeur van de Groningse eierbal! Draag het met trots! Ik bin Grunneger.
1.019 klantbeoordelingen
Filter 1018 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 569 met beschrijving

• MAS

Lekker en goede service.

• H Hoeksema
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Duurde een paar weken, maar mooi artikel

• Hoe beoordeel je Aaierbal.nl?

• GJ WOLDERS
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

geweldig als altijd goed afgeleverd niets op aan te merken ga zo door.

• Peter Groenboom
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Simpel bestellen, betalen en ontvangen van deze heerlijkheden! Jammer dat de bezorger, ondanks het opschrift “Fragile” de doos onvoorzichtig heeft behandeld waardoor 2 ballen (reparabel, gelukkig!) beschadigd waren

• Helena
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle goed verzorgde levering. In huis binnen 1 dag.

• Eric Bansberg
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Goede communicatie, afspraak wordt nagekomen en heerlijke aaierballen.

• Brenda
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle levering en leuke producten!

• Ronald Schouten
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Product is perfect. Het duurde even voor we ze binnen hadden. Maar het was het wachten waard.

• Eier-bal
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle levering, goede kwaliteit producten.

• Gesina Toet
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Duidelijke website, leuke artikelen, snelle levering, kortom top!

• Mustafa Zibouh
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Heerlijk genoten van de eierballen! Voelde me weer een kind die in 2002 in de snackbar zat. Jammer dat je ze niet buiten groningen kan krijgen in de snackbar.

• Menno
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle bezorging, goed gekoelde eierballen. Ze smaken heerlijk! En ook Knol's koeken zijn nog als vanouds, m'n studentenleven komt helemaal weer terug, oude tijden herleven :-)

• Hennie Lubbers

goed

• Tekla Admiraal-kok
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle levering, lekkere eierballen.Netjes verpakt met koeling.

• Geert Smit
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Het bestelde produkt is niet volgens de aangegeven wensen gedrukt.

• Annemarie Koeman
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Heerlijke koeken en heel snel thuis bezorgd.

• Willemijn
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Makkelijk besteld en snel in huis. Leuke producten op de site, zeker een aanrader voor cadeautjes

• Frits Polman
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Er was iets niet goed gegaan met de bestelling Als ik niet gebeld had dan was het product nu nog steeds niet binnen gekomen. De medewerker was overigens wel behulpzaam maar kon het juiste product niet leveren vanwege de vakantie. Probeerde mij een ander artikel te verkopen dat wel voorradig was. Uiteindelijk na 3 dagen ( zonder vooraankondiging) toch het goede product ontvangen terwijl er gezegd werd dat dit pas veel later zou worden. Nou ja uiteindelijk is het goed gekomen. Het is dus niet slecht maar kan het ook niet helemaal goed noemen.

Antwoord van Aaierbal.nl

We proberen altijd het maximale te bereiken voor onze klant, desnoods met een ander voorstel in dit geval gezien de tijdsdruk en vakantieperiode. Dan doen we graag nog stapje extra... Dat het ons dan gelukt is om toch nog het gewenste shirt te leveren binnen korte tijd is het dan mooiste wat er is... een extra ster zou mooi zijn ;-)

• Mark Zondag

Goede service

• Martin Schuurman
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Prima eierballen. Voor herhaling vatbaar.