Aaierbal.nl

Aaierbal.nl

Wij zijn Aaierbal.nl, en dragen de eierbal (op z’n Gronings; Aaierbal) een warm hart toe! En om de eierbal serieus te nemen met een knipoog, hebben wij voor de echte eierbal fans een hele lijn met merchandise ontwikkeld! Bekijk snel de eierbal fanshop, hiermee ben jij ook ambassadeur van de Groningse eierbal! Draag het met trots! Ik bin Grunneger.
Filter 874 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 500 met beschrijving

• W Velthuys
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Redelijke prijs, snelle verzending, incl. verpakking met koel-elementen.

• L Wiersema
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Mooi spul en zit heerlijk.
    Goeie kwalitei!
    Top

• Hoe beoordeel je Aaierbal.nl?

• Nikkie
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Mooie prijs en superservice, op dezelfde dag nog geleverd!

• Marleen Schoonen
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Ik had zelf dagen voorpret en de ontvanger van het kado had de dag van zijn leven!

• Roosje van Oorschot
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle reactie, goede prijs en er wordt goed met je mee gedacht. We hebben eierballen op ons huwelijk geserveerd en Aaierbal dacht goed mee over de levering en afwikkeling. Complimenten!!

• Willem Schuiling
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Twijfel of de temperatuur tijdens transport niet hoog oploopt?

Antwoord van Aaierbal.nl

Hallo Willem, dat valt mee. We versturen het met koelelementen verpakt in dozen met extra papier en karton waardoor de temperatuur het beste gelijkmatig (in tegenstelling tot plastic) blijft. Bij extreme warmte/hitte versturen wij ze niet of op een later tijdstip als het koeler is. We gaan er ook vanuit dat het binnen 24 uur op plaats van bestemming is.

• Diana ten Berge
    Geverifieerde klant van Aaierbal.nl

Snelle levering, goed verpakt maar de smaak was wel wat achteruit gegaan. Het smaakte zurig? Het was eerder niet zo zurig. Hopelijk de volgende keer weer beter :)

• Bas Ottens Seggers

Simpelweg geweldig!