Pekelwerk 38
9663AW Nieuwe Pekela

8,9

KiyOh 2520 8,9

Piano Niels beoordeelde op 2018-07-09

correcte info over producten en levertijd. Klein probleempje met tracker maar onmiddellijke respons van support. Zondag namiddag besteld en maandag geleverd zoals geadverteerd.

John uit Hoofddorp beoordeelde op 2018-04-25

Duidelijke informatie op de site, groot assortiment, snel antwoord op mijn vragen via de chat, goede prijs en goede kwaliteit producten, gemakkelijk bestellen, snel geleverd en in goede verpakking. Top!

linda collier beoordeelde op 2017-07-06

ik ben heel tevreden over het produkt, de bsi kantelval. zeer efficient. twee muizevriendjes zijn de vrije natuur ingebracht. hartelijk dank . ik beveel dit produkt zeker aan.