Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,0

ruud aerts beoordeelde op 2018-08-18

product goed verpakt en snel verzonden.

Marije Berendsen beoordeelde op 2018-08-18

De muis was vrij snel in huis. Op mijn werk is hij onmisbaar!

Jos Thijs beoordeelde op 2018-08-15

Heel tevreden over de snelle levering maar minder over het product zelf. Het is moeilijk om de cursor exact te positioneren wat vaak nodig is als je een selectie moet maken. Ook de DPI-knop laat je in het ongewisse. Je krijgt nergens te zien wat de huidige instelling is. Ook de terug- en verder-knoppen zijn wat ongelukkig geplaatst. Er is iets te weinig ruimte voor je duim.
Uit ervaring weet ik dat een verticale muis veel ergonomischer is dan een gewone. Dus dat zal wel goed zitten.

Richard Philipse beoordeelde op 2018-08-11

snel gelverd

Astrid Mol beoordeelde op 2018-07-12

Ik ben heel tevreden over de bestelling op deze site. Er was iets misgegaan in het betaalproces, waardoor de order gecanceld bleek te zijn. De mail die ik daarop volgend stuurde werd vrijwel onmiddellijk beantwoord; de muis werd toegestuurd op rekening. Een dag later had ik de muis al in mijn bezit. Echt een top-service!

Dennis beoordeelde op 2018-07-10

Door schouderoperatie moet ik nu met links werken, werkt perfect.

Johan van Wamel beoordeelde op 2018-07-09

Super mooie uitleg , en snelle levering
ik raad dan ook iedereen die veel de pc gebruikt aan om een goede rsi muis aan te schaffen via deze webwinkel

J.A.M. van Adrichem beoordeelde op 2018-07-06

Ik meende dat er iets niet klopte aan het product. Snelle reactie van Anti-rsimuis.nl loste het op.

Rene Berends beoordeelde op 2018-06-30

ik ben er zeer tevreden mee

Sam beoordeelde op 2018-06-30

Fijne muis, direct geen last meer gehad van de RSI klachten. De het achterste extra knopje bij de duim zijn net onhandig te bedienen omdat je door te knijpen ook je linkermuisknop indrukt. Verder erg tevreden met het product.

Jan Bax beoordeelde op 2018-06-22

Levering was netjes , op tijd geleverd .

G.A. Greeven beoordeelde op 2018-06-17

Lekker snel bezorgd, en helemaal tevreden met de aankoop van mijn Delux bedrade Verticale ergonomische muis + polssteun 1600dpi. Ik kan weer langer computeren zonder pijn in mijn hand te krijgen... Toppie.

Gerda Gr.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Beste Gerda, Heel erg bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat de ergonomische muis nu al effect heeft!

Cas Laansma beoordeelde op 2018-06-17

Hij ligt lekker in de hand, is vrij licht en ook de oplaadbare accu is handig. Geen gedoe meer met batterijtjes.

Angela de Leeuw beoordeelde op 2018-06-16

in de gebruiksaanwijzing staat niet hoe je de muis moet koppelen aan je PC of laptop. Bij aansluiten op je computer, herkent hij de muis niet. Hij werkt dus niet. helaas.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte mevrouw de Leeuw. Bedankt voor uw beoordeling, maar jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie verder nog geen mail van u over uw probleem dus zal ik dit bericht ook even naar uw mail sturen. Het verbinden werkt in principe volgens plug&play. U sluit de dongle aan op uw computer, uw computer zal automatisch de juiste drivers installeren (dit kan max 30 seconden duren). Vervolgens zet u het touchpad aan. Indien er geen verbinding ontstaat moet u waarschijnlijk eerst het touchpad opladen. Indien dit niet helpt horen wij het graag en gaan we kijken wat dan de oorzaak kan zijn. Kunt u aangeven wat voor Windows versies er draaien op uw computer en laptop?

Wim S beoordeelde op 2018-06-14

Snelle service, bestelling was zoals aangegeven
snel geleverd

Leo Kombrink beoordeelde op 2018-06-14

Stuk minder last van pols

Melle Reiff beoordeelde op 2018-06-07

Heb het product de volgende dag in huis gekregen. De track en trace vind ik ook heel erg handig. zo weet je wanneer het pakketje worden bezorgt en kan je altijd hierop inspelen. Over de muis zelf: In het begin was het wel even wennen, omdat je al die jaren een normale muis bent gewend. Na een tijdje kan je niet meer zonder. De muis voelt heel goed aan in de hand met desbetreffende extra knoppen. wanneer u de usb in de computer stopt, de switch naar on verschuift en uiteraard batterijen zal er aan de zijkant een rood lampje even gaan knipper. Zo weet u dat de muis verbinding heeft gemaakt met de usb. Over het algemeen heb ik geen minpunten voor zowel de bestelling als het product zelf kunnen vinden, daarom naar mijn mening 5 stars

Geachte heer Reiff,
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Natuurlijk vinden we het fijn dat deze beoordeling positief is, maar dit soort uitgebreide beoordelingen helpt ook andere consumenten weer. Heel erg bedankt en een fijne dag toegewenst.

Mireille Oortwijn beoordeelde op 2018-05-29

De muis werkt naar behoren. Direct na gebruik voelde ik verbetering. Top!

Peter Linders beoordeelde op 2018-05-08

Helaas niet echt passend bij middel tot grote hand.
Product werkt verder wel goed.

Gert Veneberg beoordeelde op 2018-05-03