Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,0

Lieske deJong beoordeelde op 2019-02-22

Product werd heel snel geleverd

Ruud Kerckhoffs beoordeelde op 2019-02-19

Patricia Mastenbroek - Moolenaar beoordeelde op 2019-02-18

Willem Rymen beoordeelde op 2019-02-18

Dorothee Nijland beoordeelde op 2019-02-15

R Vrijdag beoordeelde op 2019-02-04

Richard Roozendaal beoordeelde op 2019-01-31

Jo Galen beoordeelde op 2019-01-24

Muis ontvangen maar ik mis de tweede trackball en prijstechnisch heb ik helaas ook de boot gemist. Dezelfde muis kost bij Conrad de helft. Helaas.

p.f. Droog beoordeelde op 2019-01-22

Nancy beoordeelde op 2019-01-17

Ik heb deze toetsenbord maar een paar dagen, maar ik vind het prettig om mee te werken.

Jelte Coenraads beoordeelde op 2019-01-17

Renko Zwerver beoordeelde op 2019-01-15

Angus Hyslop beoordeelde op 2019-01-15

Marijke beoordeelde op 2019-01-12

We hadden de nieuwe muis snel in huis. Fijne muis. Hadden we eerder moeten doen, het scheelt veel spanning in mijn arm.

Geert Baltjes beoordeelde op 2019-01-10

W. Nanninga beoordeelde op 2019-01-08

Snelle levering geen probleem.
maarrrrrrr als je ze wilt bellen zijn ze niet aanwezig.
als je een mail stuur reageren ze zeer laat. das jammer. ik wil een muis retour doen
omdat hij niet bevalt. maar dat word nu een probleem want ze reageren niet meer.

Teus Hoefnagel beoordeelde op 2019-01-08

Andrea Jansma beoordeelde op 2019-01-08

Overzichtelijke site, duidelijke communicatie en vlotte levering.

Jan Breukelman beoordeelde op 2019-01-07

W Nanninga beoordeelde op 2019-01-01