Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,0

Peter Linders beoordeelde op 2018-05-08

Helaas niet echt passend bij middel tot grote hand.
Product werkt verder wel goed.

Gert Veneberg beoordeelde op 2018-05-03

Administratie beoordeelde op 2018-04-17

Even wennen om te scrollen met de middelvinger ipv de wijsvinger.
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Mirjam beoordeelde op 2018-04-08

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hendrik van der plas beoordeelde op 2018-04-01

Snel geleverd, mooi product wat doet wat het zegt dat het doet.

Marian Huitink beoordeelde op 2018-03-30

Snelle levering. Muis voldoet aan verwachting.

ivo brans beoordeelde op 2018-03-28

Makkelijk bestelproces, snelle levering en uiteraard een hele fijne muis om mee te werken. De klachten waren binnen enkele dagen aanzienlijk minder.

Marian Huitink beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering. Muis voldoet aan verwachtingen.

Erica Gordijn beoordeelde op 2018-03-25

Uitstekende service,, goed product, snel,in hun huis.
Voldoet volledig aan de vdrwachtingen

L Caupain beoordeelde op 2018-03-15

Zeer tevreden. Zondag bestelling geplaatst dinsdag direct ontvangen. Ook tevreden over het product

Delina Wilbrenninck beoordeelde op 2018-03-10

Hele fijne muis. Door deze muis wordt mijn pols minder belast en merk ik al na een paar dagen gebruik een vermindering van de pijn. Ik zou deze zeker aanraden!

Eelco Bos beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering echt een aanrader

RonaldB beoordeelde op 2018-02-03

Hij ligt lekker in de hand, door de stand is het gebruik relaxter. Ik moet er na ruim een week gebruik nog wel erg aan wennen. Als je hand teveel rust, beweegt hij zeer stroef, hij beweegt sowieso een beetje stroef, waardoor je soms wat haperig naar een positie op het scherm gaat. Verder reageren de vooruit knop en de terug knop nergens op en ik kan nergens een handleiding vinden om te zien hoe ik die aan de praat krijg c.q. waar die op reageren. Teleurstellend tot nu toe.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Contact met klant wees uit dat stroeve bewegingen kwam doordat de plastic beschermlaagjes aan de onderkant niet verwijderd waren. Voor- en achteruitknop werkten wel, maar niet in het programma van de klant. Dit heeft de klant opgelost mbv het programma 'XMouseButtonControl’.

Vincent Kamstra beoordeelde op 2018-02-02

Tevreden, snelle levering, goede prijs kwalieitsverhouding.

Carmen Franken beoordeelde op 2018-02-02

erg tevreden, hij ligt lekker in de hand en de bal werkt prima. de trigger vind ik ook erg prettig om te gebruiken. ik kan de muis ook handig wisselen van hand en dus ook met links gebruiken als ik last krijg van rechts

Vivian beoordeelde op 2018-02-01

Overzichtelijke site & enorm snelle levering! Continu updates mbt. de voortgang van de bestelling.
Leuke aanbieding inclusief beoordelingen en 1 héérlijke anti-RSI muis is bezorgd hierop kantoor. In totaal 4 stuk besteld.
Zo hoor je het af te handelen als Webwinkel :-)...

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Beste Vivian, Heel erg bedankt voor je (inhoudelijke) beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent :D

Joke van den Wildenberg beoordeelde op 2018-01-29

Ontzettend goed en de volgende dag echt in huis, mijn complimenten

Joke van den Wildenberg beoordeelde op 2018-01-07

De enige aanmerking die ik geef is dat de bezorging beter had gekund op mijn bestelling stond dat de bestelling op 3 januari geleverd zou worden en is pas geleverd op 5 januari. Het vervelende is dat dat je voor niets moet thuis blijven. De muis is prima.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte mevrouw van den Wildenberg, excuus voor deze late reactie. Mogelijk heeft op de website gemist dat we gesloten waren t/m 2 januari. Echter kan ik mij de verwarring ook wel voorstellen gezien er blijkbaar bij de bezorgopties als datum wel gekozen kon worden voor 3 januari. Kortom geheel terechte klacht van u, waarvoor, hopelijk beter laat dan nooit, ons excuus.

René Vervoort beoordeelde op 2018-01-07

Super tevreden !!!

Caroline beoordeelde op 2018-01-03

Overzichtelijke website. Voor iemand met kleine handen zoals ik is het erg prettig dat er bij de muizen informatie vermeld staat over voor welke handmaat de muis het meest geschikt is. Snelle levering; bestelling de volgende dag al in huis. De muis zelf ligt prettig in de hand en het materiaal voelt prettig aan.