Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,1

Alena Libens beoordeelde op 2017-12-16

Ik bestelde de muis evoluent 4 standaard zoals vermeld op de site. Ik had vergeleken op de officiële site van evoluent wat het verschil was tussen de evoluent 3 en evoluent 4. Blijkbaar bestaat de evoluent 4, maar niet de evoluent 4 standaard zoals vermeld wordt op jullie site. Wel bestaat er de evoluent standaard. De greep is hetzelfde maar de evoluent 4 heeft meer functies (extra knoppen) dan de evoluent standaard. Het product dat geleverd werd is de evoluent standaard waardoor ik te veel betaald heb. Ergens anders vind je ze rond de 54€ en betaalde nu 90€.
Een pluspunt is de levering. Ze brachten mij dadelijk na mijn bestelling persoonlijk op de hoogte dat het 6 dagen extra leveringstijd was en mijn aankoop kon annuleren. Ik heb dit niet geannuleerd en effectief zoals afgesproken werd het geleverd zoals mij verteld werd.

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte mevrouw Libens,
Ik heb net een en ander nagezocht en u heeft inderdaad gelijk. Blijkbaar is de verkeerde titel aan het product gegeven. Want zoals vermeld in de tekst, specificaties, en te zien is op de afbeeldingen, gaat het inderdaad om de Evoluent standaard (VMSR). We hebben zojuist de titel aangepast. Excuus dus voor deze onduidelijkheid. Wat betreft de prijs zijn wij erg benieuwd waar u ze kunt krijgen voor 54,- incl btw en verzendkosten (?) want dat is nog goedkoper dan onze leverancier.

Indien u toch liever de muis wilt retourneren dan kan dit uiteraard en krijgt u direct het volledige aankoopbedrag teruggestort. Ik wil u in elk geval bedanken voor uw zeer redelijke beoordeling ondanks dat wij fout zitten. Ik zal u dit ook per mail versturen zodat we het kunnen bespreken.

Vriendelijke groet,
Anti-Rsimuis.nl

Brigitte Dobbelsteijn beoordeelde op 2017-12-15

Snel en correct geleverd

Paul Poetsma beoordeelde op 2017-11-28

Gewoon zoals je verwacht

C.J. Heijer den beoordeelde op 2017-11-24

Besteld en de volgende dag keurig geleverd.

Wiel Heijnens beoordeelde op 2017-11-13

iN 1 DAG GELEVERD...PRIMA LEVERING.

Lars beoordeelde op 2017-11-13

Snel en netjes geleverd.

Theo Lamers beoordeelde op 2017-10-26

Het is even wennen. Reageert goed. Ligt lekker in de hand.

Maroesja van Nimwegen beoordeelde op 2017-10-22

Prima, snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2017-10-08

Ik heb hem nog tekort om een goed oordeel te geven.
Ik had de muis wel vlot in huis!

Danielle Verburg beoordeelde op 2017-09-28

Had hem op de dag dat aangegeven stond in de bestelling in huis. En ben erg tevreden met de muis. Aansluiten was een kwestie van het snoertje in de usb poort. Van wennen was geen sprake! TOP

Leon van Asperen beoordeelde op 2017-09-18

De kleur van de muis welke ik had besteld was niet juist. Bovendien wist ik niet precies hoe ik de muis moest aansluiten.
De vragen welke ik hierover had, werden zeer snel en goed beantwoord,
Alles is prima opgelost.

Marja Hillenga beoordeelde op 2017-09-17

Hele goede service en betaalbare kwaliteitsmuizen. De eigenaar weet uit persoonlijke ervaring waar hij over praat. Een ervaringsdeskundige. Is ook heel vriendelijk.

Marja Ouwerling beoordeelde op 2017-09-07

Tevreden, de bestelling was snel in huis. Ik heb nog een aantal zaken nodig en ga die binnenkort bestellen.

victorine van alphen beoordeelde op 2017-08-25

ik vind het een beetje gek dat ik zo snel om een beoordeling wordt gevraagd want aan een nieuwe vertical muis moet je wennen: het design is prima, prijs is fijn het vertical went snel maar de muis klikt beetje zwaar, of moet ik gewoon aan wennen. in ieder geval ben ik nu heel tevreden :)

Deesje Lameris beoordeelde op 2017-08-24

Hele erge fijne en duidelijke website. Ik kon al mijn vragen stellen in de chat en werd vrijwel direct geholpen. Snelle levering en ik ben erg blij met mijn muis!

Anoniem beoordeelde op 2017-08-24

Ontzettend goede service, ik was zelf mijn oplader kwijtgeraakt en die hebben ze kosteloos naar me opgestuurd. Bedankt!

Edwin Van den eeden beoordeelde op 2017-07-22

Helemaal top! Snel, fatsoenlijke prijs en goed product!

m d beoordeelde op 2017-07-22

zoals het hoort. Snelle levering van het product dat ik heb besteld

Boris beoordeelde op 2017-07-13

Fantastisch product!

steven Posthumus beoordeelde op 2017-06-21

product werkt naar behoren en snelle levering zeer tevreden