Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,0

Victor van Spaandonk beoordeelde op 2018-10-16

snelle levering, maar muis kwaliteit niet optimaal.

vaak wordt 1 klik als 2 geregistreerd

Ellen van Sambeek beoordeelde op 2018-10-08

Goede service. De mogelijkheid om meerdere anti-rsi muizen uit te proberen.

Wouter van Aalst beoordeelde op 2018-10-04

Snelle levering, prima informatie over de bezorging.

jacqueline van Langen beoordeelde op 2018-10-02

Prima communicatie en heel snelle levering!

Inge Achten beoordeelde op 2018-10-01

Prima muis voor een prima prijs.

Dennis de Gruijter beoordeelde op 2018-09-30

Top service

n.k. herder beoordeelde op 2018-09-29

snel, goed en zonder flauwekul

Inge Achten beoordeelde op 2018-09-29

Een hele fijne muis en voor dat geld!

Erlinde Kramer beoordeelde op 2018-09-29

Prima producten alleen het toetsenbord stond bij dat het geluidloos was, maar dat was niet het geval

Martijn Wijsman beoordeelde op 2018-09-27

troep

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte heer Wijsman,

Bedankt voor uw beoordeling, echter jammer om te horen dat u zo ontevreden bent over het product zelf. Ik zie dat u ook al een e-mail heeft gestuurd hierover met wat meer toelichting. Ik zal u verder helpen per e-mail.

Ramona Thonissen beoordeelde op 2018-09-24

Super fijne muis en snel afgeleverd!

Whoopiee beoordeelde op 2018-09-13

Snel geleverd, goed artikel

Nick Hendriks beoordeelde op 2018-09-10

Prima.

Wouter Palm beoordeelde op 2018-09-03

Deze site is top! Het bestelde product is prompt de andere dag geleverd. Ik kan deze site aanbevelen wanneer je een goede muismat zoekt.

Jeroen Stork beoordeelde op 2018-08-31

Snel geleverd volgens afspraak direct na vakantie. Muis (Rickstick) bevalt erg goed

ruud aerts beoordeelde op 2018-08-18

product goed verpakt en snel verzonden.

Marije Berendsen beoordeelde op 2018-08-18

De muis was vrij snel in huis. Op mijn werk is hij onmisbaar!

Jos Thijs beoordeelde op 2018-08-15

Heel tevreden over de snelle levering maar minder over het product zelf. Het is moeilijk om de cursor exact te positioneren wat vaak nodig is als je een selectie moet maken. Ook de DPI-knop laat je in het ongewisse. Je krijgt nergens te zien wat de huidige instelling is. Ook de terug- en verder-knoppen zijn wat ongelukkig geplaatst. Er is iets te weinig ruimte voor je duim.
Uit ervaring weet ik dat een verticale muis veel ergonomischer is dan een gewone. Dus dat zal wel goed zitten.

Richard Philipse beoordeelde op 2018-08-11

snel gelverd

Astrid Mol beoordeelde op 2018-07-12

Ik ben heel tevreden over de bestelling op deze site. Er was iets misgegaan in het betaalproces, waardoor de order gecanceld bleek te zijn. De mail die ik daarop volgend stuurde werd vrijwel onmiddellijk beantwoord; de muis werd toegestuurd op rekening. Een dag later had ik de muis al in mijn bezit. Echt een top-service!