Emdenweg 3
9723 TA Groningen
050 8200 801

9,1

Anoniem beoordeelde op 2017-10-08

Ik heb hem nog tekort om een goed oordeel te geven.
Ik had de muis wel vlot in huis!

Danielle Verburg beoordeelde op 2017-09-28

Had hem op de dag dat aangegeven stond in de bestelling in huis. En ben erg tevreden met de muis. Aansluiten was een kwestie van het snoertje in de usb poort. Van wennen was geen sprake! TOP

Leon van Asperen beoordeelde op 2017-09-18

De kleur van de muis welke ik had besteld was niet juist. Bovendien wist ik niet precies hoe ik de muis moest aansluiten.
De vragen welke ik hierover had, werden zeer snel en goed beantwoord,
Alles is prima opgelost.

Marja Hillenga beoordeelde op 2017-09-17

Hele goede service en betaalbare kwaliteitsmuizen. De eigenaar weet uit persoonlijke ervaring waar hij over praat. Een ervaringsdeskundige. Is ook heel vriendelijk.

Marja Ouwerling beoordeelde op 2017-09-07

Tevreden, de bestelling was snel in huis. Ik heb nog een aantal zaken nodig en ga die binnenkort bestellen.

victorine van alphen beoordeelde op 2017-08-25

ik vind het een beetje gek dat ik zo snel om een beoordeling wordt gevraagd want aan een nieuwe vertical muis moet je wennen: het design is prima, prijs is fijn het vertical went snel maar de muis klikt beetje zwaar, of moet ik gewoon aan wennen. in ieder geval ben ik nu heel tevreden :)

Deesje Lameris beoordeelde op 2017-08-24

Hele erge fijne en duidelijke website. Ik kon al mijn vragen stellen in de chat en werd vrijwel direct geholpen. Snelle levering en ik ben erg blij met mijn muis!

Anoniem beoordeelde op 2017-08-24

Ontzettend goede service, ik was zelf mijn oplader kwijtgeraakt en die hebben ze kosteloos naar me opgestuurd. Bedankt!

Edwin Van den eeden beoordeelde op 2017-07-22

Helemaal top! Snel, fatsoenlijke prijs en goed product!

m d beoordeelde op 2017-07-22

zoals het hoort. Snelle levering van het product dat ik heb besteld

Boris beoordeelde op 2017-07-13

Fantastisch product!

steven Posthumus beoordeelde op 2017-06-21

product werkt naar behoren en snelle levering zeer tevreden

Susan Boonman beoordeelde op 2017-06-12

Product was snel geleverd en werkt naar behoren

Moya Schutte beoordeelde op 2017-06-04

Uitgebreid antwoord op mijn vraag via de mail, snelle levering

Fieke beoordeelde op 2017-05-14

Snel geholpen. Commentaar bij verzending dat ik het bij een Post NL punt geleverd wilde hebben, hebben ze netjes verwerkt. En het is nog een fijne muis ook :)

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Beste Fieke, heel erg bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat de muis bevalt !

K Rademakers beoordeelde op 2017-05-08

Snelle levering, goede prijzen, fijn product!

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte K. Rademakers, heel erg bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat het product bevalt.

Ine Janssen beoordeelde op 2017-05-02

Prima service ! Levertijd ook na gekomen !

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte mevrouw Janssen, heel erg bedankt voor uw beoordeling. Eens te meer omdat we de service en levertijd/voorraad indicatie zeer serieus nemen.

Ben Barning beoordeelde op 2017-04-24

Deze muis geeft rust in je pols en daarmee fijn in gebruik.

Nayla Chebli beoordeelde op 2017-04-22

Heel goed!

Diana beoordeelde op 2017-04-19

Door de Paasdagen was de levering een dag later. Dat was te verwachten, eens te meer omdat hiervoor werd gewaarschuwd. De muis is goed verpakt en in prima staat aangekomen. Ik hoefde niet eens te wennen en omdat ik een gamer ben was mijn keuze gevallen op de Delux muis (met draad). Op andere sites was ik voor dezelfde muis veel meer kwijt dus ik was wat sceptisch over deze site want hoe kan het hier zo goedkoop. Die vraag werd al snel beantwoord bij verder lezen.