Emdenweg 3
050 8200 801

9,0

Baktash Ibrahimi beoordeelde op 2019-04-16

Fsg Van puffelen beoordeelde op 2019-04-06

Snelle levering en goed product.

J.A. Kemper beoordeelde op 2019-04-05

C Baars beoordeelde op 2019-04-04

Wilco Vreugdenhil beoordeelde op 2019-04-03

Verbetering merkbaar minder last van mijn arm tijdens werken met mijn computer, ik beveel deze muis zeker aan!

Assortiment

Manuel Fuentes beoordeelde op 2019-04-02

Alexandra Meijer beoordeelde op 2019-03-31

Robert Vaessen beoordeelde op 2019-03-30

Suzan Schoorl beoordeelde op 2019-03-26

Reactie van Anti-rsimuis.nl:
Geachte mevrouw Schoorl, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Gezien u twee sterren geeft ben ik benieuwd met welk onderdeel van onze service/levertijd/communicatie niet tevreden bent? Of bent u niet tevreden over het product? Ik heb nog even in de mail gekeken en zie ook geen mail dat u ontevreden bent over het product en deze wilt retourneren Officieel zijn deze beoordelingen alleen voor onze service etc. Mogelijk kan ik u nog ergens bij helpen?

stijn claassen beoordeelde op 2019-03-22

AN KLOECK beoordeelde op 2019-03-21

Anja Hordijk- van Buren beoordeelde op 2019-03-19

Shirley Pawirodirjo beoordeelde op 2019-03-18

Lennart Spaans beoordeelde op 2019-03-15

Goed product en supersnel bezorgd.

Paul Kater beoordeelde op 2019-03-14

A Siep beoordeelde op 2019-03-08

Heel fijn dat we een proefpakket hebben ontvangen met heel veel diverse muizen om te testen! We vinden namelijk allemaal een andere muis prettig om mee te werken.

Denny Blokland beoordeelde op 2019-03-07

Product donderdag voor 16:00 besteld, vrijdag nog geen verzendbevestiging. Product bleek na navraag onverwacht niet op voorraad te zijn. Uiteindelijk is het product op maandag geleverd. Met een klein presentje als goedmakertje. Goede prijs voor het product.

Daniel M beoordeelde op 2019-03-04

Fijne website, snelle levering!

Rik Desmet beoordeelde op 2019-03-04

Cornelis Smit beoordeelde op 2019-02-26